وزیر روابط بومی و ولیعهد 100 روز اول پرمشغله را به پایان رساند

[ad_1] اتاوا، انتاریو (7 فوریه 2022) — وزیر روابط تاج و تخت، مارک میلر، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: 100 روز اول من به عنوان وزیر روابط ولیعهد و بومیان بسیار پرمشغله و به نظر من، علیرغم همه کارهایی که باقی مانده، بسیار پربار بوده است. در 4 ژانویه 2022، کانادا اعلام کرد که

کد خبر : 166682
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
وزیر روابط بومی و ولیعهد 100 روز اول پرمشغله را به پایان رساند

[ad_1]

اتاوا، انتاریو (7 فوریه 2022) — وزیر روابط تاج و تخت، مارک میلر، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

100 روز اول من به عنوان وزیر روابط ولیعهد و بومیان بسیار پرمشغله و به نظر من، علیرغم همه کارهایی که باقی مانده، بسیار پربار بوده است.

در 4 ژانویه 2022، کانادا اعلام کرد که توافق‌های اصولی (AIPs) با طرف‌ها، یعنی مجمع ملل اول، جامعه مراقبت از کودکان و خانواده اولین ملل، روسای انتاریو، کشور نیشنابه اسکی، منعقد شده است. و وکیل شاکیان در دعاوی کلاسی موشوم و قزل آلا. AIP ها در مورد یک قطعنامه جهانی مربوط به جبران خسارت برای کسانی هستند که از کمبود بودجه تبعیض آمیز خدمات کودک و خانواده ملل اول آسیب می بینند و برای دستیابی به اصلاحات بلندمدت برنامه خدمات کودک و خانواده اولین ملل برای اطمینان از اینکه هیچ کودکی دوباره با تبعیض مواجه نمی شود. AIP ها مبنایی را برای توافقات حل و فصل نهایی که در ماه های آینده با طرفین مورد مذاکره قرار می گیرد، فراهم می کند. پس از دستیابی به توافقات حل و فصل نهایی و صدور احکام لازم از سوی دادگاه حقوق بشر کانادا و دادگاه فدرال، کودکان و خانواده هایی که از کمبود بودجه تبعیض آمیز آسیب دیده اند، غرامت پرداخت خواهند شد و اقداماتی برای برآورده کردن بهتر نیازهای کودکان، جوانان و خانواده ها اجرا خواهد شد. تا از تکرار این نوع تبعیض جلوگیری شود. این امر همچنین از کار آینده بر روی رویکردی جدید به اصل اردن حمایت خواهد کرد.

روابط ما زمانی تقویت می شود که به طور جمعی به دنبال حقیقت باشیم، تا آنجا که ممکن است دردناک باشد. اقدامات مشخص باید از این حقیقت پیروی کند و به همین دلیل است که ما در 4 ژوئن 2021 برنامه کودکان گمشده مدارس مسکونی – بودجه حمایت از جامعه را راه اندازی کردیم. از آن زمان، ما از نزدیک با جوامع بومی برای اطمینان از دسترسی آنها به این و سایر بودجه و منابع موجود کار کرده ایم. در سراسر دولت به شیوه ای هماهنگ، تا بتوانند به کار مهم کشف حقیقت ادامه دهند و روند بهبودی را از میراث دردناک مدارس مسکونی، مطابق با دعوت به اقدام کمیسیون حقیقت و آشتی، آغاز کنند. دپارتمان من به سرعت در حال پردازش و انتقال وجوه به جوامعی است که این کار مهم را رهبری می کنند. تا امروز 48 پیشنهاد از سراسر کشور به تصویب رسیده است. ما به بررسی سریع پیشنهادها برای حمایت از جوامع بومی در تلاش‌هایشان برای یافتن و بزرگداشت کودکانی که در مدارس مسکونی رفته‌اند و هرگز به خانه‌های خود نزد خانواده‌ها، جوامع و فرهنگ‌های خود بازنگشتند، ادامه خواهیم داد. من این افتخار را داشته ام که با بسیاری از بازماندگان دیدار و به شهادت گوش دهم. به بازماندگان مدارس مسکونی، این نباید گفته شود، اما باید: «ما شما را باور داریم. کانادا شما را باور می کند. »

برای کمک به این جستجوی حقیقت، ما از نزدیک با مرکز ملی حقیقت و آشتی (NCTR) کار می کنیم تا مطمئن شویم اسناد مربوطه در مجموعه آنها وجود دارد. از زمان امضای تفاهم نامه 20 ژانویه 2022 با NCTR، ما روایت های مدرسه مسکونی را که قبلاً در مجموعه آنها نبوده به اشتراک گذاشته ایم و در حال کار با NCTR بر روی دسته بعدی اطلاعاتی که قرار است به اشتراک گذاشته شود، بیش از یک میلیون سند تبدیل به یک قالب خوانا تر کار مشترک ما با نظم و جدول زمانی تعیین شده توسط NCTR انجام می شود. ما همچنین در حال همکاری نزدیک با نهادهای مختلف کلیسا و آرشیوهای شخص ثالث هستیم تا اشتراک گذاری مجموعه های آنها را تا حد امکان تسهیل کنیم، و کار برای ایجاد یک تیم و کمیته پروژه با تمرکز بر بررسی اسناد بخش اعلام شده در 10 دسامبر 2021 در حال انجام است. انتظار می رود این کار در یک ماه آینده آغاز شود. همچنین، و به دلیل احتیاط فراوان، اخیراً دستورالعملی را به بخش خود صادر کرده ام تا تمام اسناد مربوط به این نوع سوابق را حفظ کند.

همچنین، ایجاد شورای ملی آشتی (NCR) به عنوان یک نهاد ملی نظارتی به رهبری بومیان، نقطه عطفی برای اجرای فراخوان‌ها برای اقدام از گزارش نهایی کمیسیون حقیقت و آشتی است و تعهد دولت کانادا را بیشتر نشان می‌دهد. برای آشتی با مردم بومی این کار از طریق ایجاد یک کمیته انتقالی آغاز شده است که نشست افتتاحیه خود را در دسامبر گذشته برگزار کرد. این کمیته تحت رهبری بومیان قبلاً شروع به بحث در مورد چشم انداز شورا کرده و نقاط عطف کلیدی، جدول زمانی و یک رویکرد تعامل پیشنهادی را شناسایی کرده است.

در دسامبر 2021، دولت کانادا و رهبران اینویت به همکاری بر سر اولویت های مشترک در جلسه کمیته مشارکت تاج و تخت Inuit ادامه دادند. این گفتگوها شامل تمرکز کلیدی بر ادامه کار برای توسعه مشترک خط مشی نونانگات اینویت و همچنین رسیدگی به نابرابری های اجتماعی و اقتصادی در سراسر اینویت نونانگات بود.

در دسامبر 2021، ما به طور مشترک با وزارت دادگستری اعلام کردیم که گام بعدی کلیدی برای پیشبرد کار با شرکای بومی برای اجرای این قانون است. قانون اعلامیه حقوق مردمان بومی سازمان ملل متحد. ما راه اندازی یک فرآیند مشاوره و تعامل با مردم بومی را برای ایجاد یک برنامه اقدام و یک فراخوان برای پیشنهادات مالی برای حمایت از مشارکت بومیان در این فرآیند مشخص کردیم. این فرصتی است برای همکاری با یکدیگر روی اقدامات مشخص برای رسیدگی به بی عدالتی ها، مبارزه با تعصب و حذف نژادپرستی و تبعیض سیستماتیک. ما مشتاقانه منتظر شنیدن افراد بومی در مورد اولویت های آنها برای اقدام و پیشبرد این کار مشترک حیاتی در سال آینده هستیم.

در حالی که گفتگو در مورد برنامه اقدام در جریان است، ما همچنین در حال پیشبرد بحث های جامعه محور با شرکای بومی هستیم تا راه حل هایی را برای شناسایی و اجرای حقوق بومیان و حمایت از دیدگاه های آنها در مورد خودمختاری توسعه دهیم. به عنوان مثال، در ماه نوامبر، من به کشورهای اول پیمان 7 در آلبرتا سفر کردم و در آنجا با روسای کشورهای Bearspaw، Chiniki و Wesley First Nations ملاقات کردم تا در مورد تعهدات پیمان خود گفتگو کنیم. این همچنین فرصتی برای ملاقات با رهبری ملت Tsuut’ina و انجام تعهد دیرینه برای بازدید از کشور Siksika بود. در دسامبر 2021، من یادداشت توافقی را برای پیشبرد مصالحه با اجلاس سران پیمان پنج کشور مستقل (که عضویت آن کشورهای معاهده 5 از ساسکاچوان، مانیتوبا و انتاریو است) امضا کردم. این یادداشت توافق زمینه را برای بحث در مورد اجرای معاهده، خودکفایی اقتصادی، خودمختاری و سایر اولویت ها فراهم خواهد کرد.

ما مشتاقانه منتظریم که با روحیه همکاری با همه شرکای خود در روحیه خودتعیین، با تجدید روابط معاهده در جایی که وجود دارد، از جمله معاهدات پیش از کنفدراسیون، و با ایجاد روابط پایدار، قابل اعتماد و محترمانه به کار ادامه دهیم. ما معاهدات مدرن و موافقت نامه های خودگردان را وارد و اجرا می کنیم.

ما در این 100 روز اول پیشرفت داشته ایم و می دانیم که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. آشتی رایگان نیست، و به راحتی به دست نمی‌آید – با این حال – ما همچنان متعهد به پیشرفت بیشتر، رسیدگی به اشتباهات گذشته و شکست‌های تاریخی کانادا در قبال مردم بومی، و همچنین پرداختن به تأثیرات فعلی هستیم که هنوز احساس می‌شود.»

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.