وزیر دفاع ملی روز نیروهای مسلح کانادا را گرامی می دارد

[ad_1] بیانیه Harjit S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، امروز بیانیه زیر را به مناسبت روز نیروهای مسلح کانادا صادر کرد. 6 ژوئن 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا Harjit S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، بیانیه زیر را به مناسبت روز نیروهای مسلح کانادا امروز صادر کرد: “امروز

کد خبر : 95675
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۱۳
وزیر دفاع ملی روز نیروهای مسلح کانادا را گرامی می دارد

[ad_1]

بیانیه

6 ژوئن 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

Harjit S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، بیانیه زیر را به مناسبت روز نیروهای مسلح کانادا امروز صادر کرد:

“امروز ، در روز نیروهای مسلح کانادا ، ما تلاش های پرسنل نظامی خود را جشن می گیریم و به آنها احترام می گذاریم.

“آنها هر روز برای حفظ امنیت کانادا و کانادایی ها به روش های بزرگ و کوچک فداکاری می کنند. آنها خود را در معرض خطر قرار دادند ، در سراسر جهان و سراسر کشور کار کردند تا کانادا را در داخل خود قوی نگه دارند و رهبری ما را در صحنه بین المللی تقویت کنند.

“اعضای نیروهای مسلح کانادا بارها و بارها نشان داده اند که صرف نظر از فراخوان وظیفه ، آماده پاسخگویی هستند. خواه حمایت کنند ناتو تلاش های بازدارندگی در شرق اروپا ، حمل و نقل منابع حیاتی در سراسر آفریقا در حمایت از سازمان ملل متحد عملیات صلح یا کمک به جوامع کانادایی از طریق همه گیری ها و بلایای طبیعی – آنها به طور مداوم برتری و حرفه ای بودن را نشان می دهند.

“و با همه اینها ، خانواده های آنها در کنار آنها هستند. ما امروز و هر روز از خانواده های نظامی مان سپاسگزاریم ، از ایثار و قدرت آنها در حمایت از عزیزانشان با لباس متحدالشکل.

“در سال گذشته ، ما بسیاری از پرسنل نیروهای مسلح کانادا را دیدیم که خارج از نقشهای سنتی خود در حمایت از مبارزه کل کشور با کووید -19 فعالیت می کنند. آنها به ایجاد امکانات آزمایش COVID-19 ، انتقال افراد به کلینیک های واکسیناسیون ، و کمک به جوامع بومی و دور افتاده در تسریع توزیع واکسن با ارائه پشتیبانی لجستیکی ، کمک به ایجاد کلینیک واکسن و تحویل تجهیزات پزشکی کمک کردند.

“این همه گیری ، انعطاف پذیری ، سازگاری و قدرت مردم ما را در لباس برجسته کرده است. و این یک یادآوری آشکار بود که چگونه آنها سلامتی و رفاه خود را برای حفاظت از ملت و مردم آن به خطر می اندازند. آنها سزاوار عمیق ترین احترام و قدردانی ما هستند. و آنها دارای محیط کاری هستند که از آنها برای پیشرفت و انجام کارهای مهمی که انجام می دهند حمایت می کند. ما اقدامات مهمی را برای رفع سوء رفتار در تمام اشکال آن در سازمان انجام داده ایم ، اما فقط سطح آن را خراشیده ایم. ما تلاشهای خود را برای تغییر فرهنگ برای ایجاد یک تیم دفاعی ادامه می دهیم که در آن با همه اعضا با احترام ، افتخار و عزت مورد احترام برخورد می شود.

“از همه پرسنل نیروهای مسلح کانادا و خانواده هایی که در کنار آنها هستند ، از خدمات شما و تعهد فداکارانه شما نسبت به کشورمان سپاسگزاریم.”

مخاطب

دانیل میندن
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر دفاع ملی
تلفن: 613-996-3100
ایمیل: [email protected]

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.