وزیر دفاع ملی تصویب لایحه 93 را تصویب کرد ، که کالج نظامی سلطنتی سنت ژان را به عنوان یک موسسه آموزشی در سطح دانشگاه به رسمیت می شناسد.

[ad_1] 3 ژوئن 2021 – اتاوا – دفاع ملی/نیروهای مسلح کانادا Harjit S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، پس از تصویب لایحه 93 توسط مجلس ملی کبک ، بیانیه زیر را بیان کرد. این لایحه کالج نظامی سلطنتی سنت ژان را به عنوان یک موسسه آموزشی در سطح دانشگاه به رسمیت می شناسد ،

کد خبر : 95898
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
وزیر دفاع ملی تصویب لایحه 93 را تصویب کرد ، که کالج نظامی سلطنتی سنت ژان را به عنوان یک موسسه آموزشی در سطح دانشگاه به رسمیت می شناسد.

[ad_1]

3 ژوئن 2021 – اتاوا – دفاع ملی/نیروهای مسلح کانادا

Harjit S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، پس از تصویب لایحه 93 توسط مجلس ملی کبک ، بیانیه زیر را بیان کرد. این لایحه کالج نظامی سلطنتی سنت ژان را به عنوان یک موسسه آموزشی در سطح دانشگاه به رسمیت می شناسد ، که ناشی از ابتکار 3 کانادا است. سیاست دفاعی ، قوی ، امن ، درگیر.

“امروز یک روز مهم است ، زیرا مجلس ملی کبک لایحه 93 را تصویب کرد و کالج نظامی سلطنتی سنت ژان (RMC Saint-Jean) را به عنوان یک موسسه آموزشی در سطح دانشگاه به رسمیت شناخت. این بازگشت به وضعیت دانشگاه پس از بسته شدن RMC Saint-Jean در 1995 و بازگشایی مجدد آن برای تحصیلات دانشگاهی در سال 2008 صورت می گیرد.

“لایحه 93 که به دانشگاه RMC Saint-Jean اعطا می شود ، نتیجه ابتکار 3 سیاست دفاعی کانادا است ، قوی ، امن ، درگیربه از طریق این ابتکار ، کانادا متعهد شد که وابستگی دانشگاهی RMC Saint-Jean را بازیابی کند تا به آماده سازی نسل بعدی رهبران نیروهای مسلح کانادا برای موفقیت کمک کند. علاوه بر سرمایه گذاری تقریباً 10 میلیون دلاری ما بین سالهای 2018 تا 2021 و سرمایه گذاریهای اضافی آینده برای حمایت از RMC Saint-Jean ، کالج به لیست موسسات آموزشی در سطح دانشگاه بازگشته است و فارغ التحصیلان را قادر می سازد تا از یک دانشگاه شناخته شده مدرک بگیرند ، در حالی که همچنین به افسران افسری و نیروهای دریایی فرصت می دهد تا تحصیلات خود را در کبک به پایان برسانند.

“من می خواهم از همه کسانی که برای آموزش ، آموزش و آماده سازی افسران آینده برای نیازهای نوظهور و مداوم در حال توسعه نیروهای مسلح کانادا در زمینه های داخلی و بین المللی تلاش می کنند تشکر کنم. با تشکر از اساتید ، کارکنان پشتیبانی و تیم RMC Saint-Jean ، اولین گروه از دانشجویان لیسانس در مطالعات بین المللی در 14 مه فارغ التحصیل شدند.

“بیش از 300 کادر افسری و کادر نیروی دریایی از سراسر کشور در سال تحصیلی 2020-2021 در RMC Saint-Jean تحصیل کردند که 25 درصد آنها زن و 65 درصد فرانکفون بودند. بازگرداندن وضعیت دانشگاه RMC Saint-Jean نشان دهنده تعهد مستمر دولت ما برای ترویج زبان فرانسوی در نیروهای مسلح کانادا است. این گام کلیدی باعث افزایش فرصت های نیروهای مسلح کانادا برای ادامه کار در زبان فرانسه می شود و زبان فرانسوی را در سراسر کشور تقویت می کند. این رویکرد همه جانبه ، همراه با یک برنامه کامل پس از متوسطه از جمله شرایط جسمانی و برنامه های رهبری نظامی ، همچنین افسران آینده را قادر می سازد که پس از اتمام آموزش ، در محیط های پیچیده فعالیت کنند.

“با وجود تنوع افسران افسری و کادرهای نیروی دریایی از سراسر کانادا ، ما به پیاده سازی یک تغییر عمیق در فرهنگ و ایجاد یک مکان سالم و فراگیر برای زندگی و کار ادامه خواهیم داد.”

لینک های مربوطه

کالج نظامی سلطنتی سنت ژان
مجمع ملی کبک – لایحه 93

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.