وزیر دفاع سجاد در مجمع دفاعی واشنگتن اتحادیه اروپا شرکت می کند

29 ژوئن 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا امروز ، وزیر دفاع هارجیت سججان در یک مجمع مجازی در قطب شمال در جریان مجمع دفاعی اتحادیه اروپا در واشنگتن شرکت کرد در کنار وزیر دفاع دانمارک ترین برامسن و آقای جیمز دهارت ، هماهنگ کننده ایالات متحده در منطقه قطب شمال.

کد خبر : 93561
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۳۲
وزیر دفاع سجاد در مجمع دفاعی واشنگتن اتحادیه اروپا شرکت می کند


29 ژوئن 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

امروز ، وزیر دفاع هارجیت سججان در یک مجمع مجازی در قطب شمال در جریان مجمع دفاعی اتحادیه اروپا در واشنگتن شرکت کرد در کنار وزیر دفاع دانمارک ترین برامسن و آقای جیمز دهارت ، هماهنگ کننده ایالات متحده در منطقه قطب شمال. این پنل ، که توسط راشل الهوس ، معاون مطالعات مرکز استراتژیک و بین المللی اداره می شود ، به این موضوع پرداخت پیامدهای امنیتی تغییرات آب و هوا ، به ویژه پیامدهای تغییر قطب شمال. در این ملاقات ، وزیر سججان و همکارانش درباره اهمیت استراتژیک قطب شمال با توجه به همگرایی تغییرات اقلیمی ، پیشرفت های تکنولوژیکی ، منافع اقتصادی و رقابت ژئوپلیتیک برای تغییر چشم انداز استراتژیک در منطقه ، بحث کردند.

قلمرو قطبی کانادا بیش از 40 of از کل جرم زمین ما و 75 of از سواحل کشور ما را شامل می شود. تغییرات آب و هوایی چالش های فوری و بلند مدتی را برای دفاع و امنیت کانادا در قطب شمال ایجاد می کند ، جایی که تخریب سریع یخبندان و فرسایش ساحلی زیرساخت ها و معیشت شمال را تهدید می کند.

وزیر سجان همچنین تاکید کرد که تغییرات آب و هوایی فشارهای بیشتری را بر ارتش کانادا ایجاد می کند و تقاضای بیشتری را برای زیرساخت های مهم دفاع و همچنین نیروهای نظارتی ، تحرک و قابلیت واکنش سریع نیروهای مسلح کانادا ایجاد می کند. وزیر سجان تأکید کرد که زیرساخت های دفاعی برای حمایت از پدافند قاره ای-از جمله NORAD-فرماندهی دفاعی دو ملیتی کانادا و ایالات متحده در دفاع هوایی آمریکای شمالی بسیار مهم است.

کانادا متعهد است به چالش های امنیتی فوری و بلندمدت ناشی از تغییرات آب و هوایی بپردازد. در اجلاس ناتو در 14 ژوئن ، کانادا پیشنهاد خود را برای ایجاد و میزبانی مرکز عالی تعالی آب و هوا و امنیت ناتو اعلام کرد ، که به متفقین یک مکان مرکزی برای تجمع دانش خود و ایجاد آمادگی و پاسخ م effectiveثر در برابر تأثیرات امنیتی این کشور ارائه می دهد. تغییر آب و هوا

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.