وزیر دفاع آناند نشست سازنده وزرای دفاع ناتو را به پایان رساند

[ad_1] 17 فوریه 2022 – بروکسل، بلژیک – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا آنیتا آناند وزیر دفاع امروز پایان نشست وزرای دفاع سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را در بروکسل، پایتخت بلژیک برگزار کرد. طی دو روز گذشته، وزیر آناند در گفتگوهای سازنده با همتایان متفقین در مورد وضعیت امنیتی در اوکراین و اطراف

کد خبر : 167894
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
وزیر دفاع آناند نشست سازنده وزرای دفاع ناتو را به پایان رساند

[ad_1]

17 فوریه 2022 – بروکسل، بلژیک – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

آنیتا آناند وزیر دفاع امروز پایان نشست وزرای دفاع سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را در بروکسل، پایتخت بلژیک برگزار کرد. طی دو روز گذشته، وزیر آناند در گفتگوهای سازنده با همتایان متفقین در مورد وضعیت امنیتی در اوکراین و اطراف آن، و سایر چالش های امنیتی پیش روی منطقه یورو آتلانتیک شرکت کرد.

وزیر آناند در حالی که در مقر ناتو بود، به همتایان خود پیوست و نگرانی عمیق خود را نسبت به تجاوزات غیرقابل توجیه روسیه در اوکراین و اطراف آن ابراز کرد. او بر حمایت قوی کانادا از حاکمیت، امنیت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید کرد و بر اعلامیه اخیر کانادا مبنی بر کمک نظامی مرگبار برای حمایت از اوکراین و همچنین پیشنهاد وام تا سقف 500 میلیون دلار تاکید کرد.

در 16 فوریه، وزیر آناند با ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو، همتای خود از لتونی، گفتگو کرد و با همتایان خود از بلژیک، فرانسه، اسلواکی و بریتانیا دیدارهای دوجانبه داشت.

وزیر آناند در طی دیدار با همتایان خود بر تعهد مستمر کانادا به ناتو در مورد چندین موضوع کلیدی، از جمله:

  • تقویت موقعیت بازدارندگی و دفاعی ائتلاف برای اطمینان از آماده ماندن و سازگاری آن در برابر چالش های امنیتی فعلی و آینده؛
  • تقویت همکاری ناتو و اتحادیه اروپا در تعدادی از زمینه‌ها، از جمله تحرک نظامی، که در آن استفاده از نقاط قوت و نقش رویکردهای نهادی و ملی مربوطه ما از توسعه قابلیت‌های دفاعی منسجم و متقابل حمایت می‌کند.
  • پیشبرد ادغام دیدگاه های جنسیتی در فعالیت های مربوط به دفاع جمعی و تضمین ادغام معنادار زنان، صلح و امنیت در مفهوم استراتژیک تجدید شده.

در غروب 16 فوریه، وزیر آناند برای دیدار با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و سایر شرکای بین المللی درباره وضعیت ساحل به کاخ الیزه در پاریس، فرانسه سفر کرد. وزیر آناند بر تمایل شدید کانادا برای برقراری مجدد صلح، ثبات و رفاه در منطقه تاکید کرد.

در 17 فوریه، وزیر آناند و معاون نخست وزیر و وزیر دفاع لتونی، دکتر آرتیس پابریکس، میزبانی مشترک یک نشست چند جانبه از وزرای دفاع به نمایندگی از کشورهای مشارکت کننده در گروه جنگی تقویت شده حضور رو به جلو لتونی را داشتند که کانادا از سال 2017 رهبری آن را بر عهده دارد. که بزرگترین استقرار نظامی خارجی کانادا است. وی همچنین دیدارهای دوجانبه ای با همتایان خود از دانمارک، ایتالیا، هلند و لهستان داشت.

وزیر آناند سپس به وزیر دفاع ایالات متحده، لوید جی آستین سوم، و وزیر دفاع بریتانیا، بن والاس، برای یک نشست سه جانبه در مورد وضعیت امنیتی در اروپا پیوست.

در نهایت، وزیر آناند به مونس، بلژیک سفر کرد تا با پرسنل نیروهای مسلح کانادا مستقر در ستاد عالی نیروهای متفقین اروپا (SHAPE) دیدار کند، و از آنها برای تلاش سخت آنها در حمایت از اتحاد تشکر کرد.

وزیر آناند اکنون برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ به آلمان سفر خواهد کرد و در آنجا به وزیر جولی خواهد پیوست تا در مورد چالش های امنیتی جهانی با متحدان و شرکای کانادا گفتگو کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.