وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان نیوبرانزویک را اعلام کرد.

[ad_1] 28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد

کد خبر : 184885
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۳
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا یک انتصاب قضایی در استان نیوبرانزویک را اعلام کرد.

[ad_1]

28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصاب زیر را بر اساس فرآیند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد، اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

Danys RX Delaquis، QC، شریک Canty Lutz Delaquis Grant در سنت جان، به عنوان قاضی دادگاه شعبه ملکه نیوبرانزویک، بخش خانواده منصوب می شود. قاضی دلاکیس جایگزین قاضی بی. نوبل (فردریکتون) می شود که در 15 سپتامبر 2021 استعفا داد. به دلیل نقل و انتقالات داخلی دادگاه، جایگاه خالی در سنت جان قرار دارد.

نقل قول

برای جاستیس دلاکی در نقش جدیدش آرزوی موفقیت دارم. من می دانم که او به عنوان یکی از اعضای دادگاه ملکه نیوبرانزویک به خوبی به مردم نیوبرانزویک خدمت خواهد کرد.»

– محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

Justice Danys RX Delaquis، QC، اصالتا اهل وینیپگ، منیتوبا است. او مدرک لیسانس خود را از دانشگاه وینیپگ در سال 1991 و کارشناسی ارشد خود را در تاریخ از دانشگاه مونکتون در سال 1994 دریافت کرد. او در سال 1997 لیسانس حقوق خود را در دانشگاه مونکتون به پایان رساند و به وکالت نیوبرانزویک در نیوبرانزویک فراخوانده شد. 1998. او در سال 2020 به عنوان مشاور ملکه منصوب شد.

قاضی دلاکیس از زمان دعوت به وکالت، رویه دوزبانه خود را در زمینه دعاوی مدنی حفظ کرده است. او از سال 2006 در Canty Lutz Delaquis Grant شریک بوده است. او به عنوان وکیل دادگستری در تمام حوزه های قضایی در نیوبرانزویک و دادگاه تجدید نظر ظاهر شده است. او همچنین در دادگاه های اداری مختلف حاضر شده و به عنوان نایب رئیس دادگاه تجدید نظر غرامت کارگران فعالیت کرده است.

قاضی دلاکی تعهد خود را به داوطلب شدن در انجمن حقوق نیوبرانزویک با حضور در بخش آیین دادرسی مدنی فرانسه برای سال‌ها نشان داده است. او علاوه بر عضویت در کمیته CBA-CLE، در کنفرانس های متعدد CBA هم به عنوان رئیس و هم به عنوان ارائه کننده شرکت کرده است. جاستیس دلاکیس یکی از اعضای هیئت نایب السلطنه دانشگاه مونکتون و هیئت مدیره l’Association regionale de la Communauté francophone de Saint-Jean و انجمن سرطان کانادا در سنت جان بود. او همچنین مربی لیگ برتر هاکی بوده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.