وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا انتصابات قضایی خود را در دادگاه مالیاتی کانادا اعلام کرد.

[ad_1] 28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصابات زیر را تحت فرآیند درخواست قضایی ایجاد شده در سال 2016 اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد.

کد خبر : 184843
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۳۷
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا انتصابات قضایی خود را در دادگاه مالیاتی کانادا اعلام کرد.

[ad_1]

28 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز انتصابات زیر را تحت فرآیند درخواست قضایی ایجاد شده در سال 2016 اعلام کرد. این روند بر شفافیت، شایستگی و تنوع جمعیت کانادا تاکید دارد و برای اطمینان از این انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که بالاترین معیارهای تعالی و درستی را دارند.

ژان مارک گانیون، مشاور ارشد MNP LLP در مونترال، به عنوان قاضی دادگاه مالیاتی کانادا منصوب می شود. قاضی گانیون یکی از دو موقعیت جدید را که در ادامه به آن مجوز داده شده است، پر می کند قانون اجرای بودجه، 2021، شماره 1.

جوانا هیل، مشاور ارشد دادگستری کانادا در اتاوا، به عنوان قاضی دادگاه مالیاتی کانادا منصوب می شود. جاستیس هیل یکی از دو موقعیت جدید را که بیشتر به آن مجوز داده شده است، پر می کند قانون اجرای بودجه، 2021، شماره 1.

نقل قول

برای قضات گانیون و هیل آرزوی موفقیت در نقش‌های جدیدشان دارم. من می دانم که آنها به کانادایی ها به عنوان اعضای دادگاه مالیاتی کانادا خدمت خوبی خواهند کرد.»

– محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

بیوگرافی ها

قاضی ژان مارک گانیون در گرانبی، کبک متولد شد. او مدرک حقوق را در دانشکده حقوق دانشگاه شربروک در سال 1987 به پایان رساند و در سال 1989 به وکالت کبک فراخوانده شد. سپس در سال 1990 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مالیات در دانشکده مدیریت دانشگاه شربروک به پایان رساند.

جاستیس گانیون در بیشتر دوران حرفه ای خود قانون مالیات را با فریزر میلنر کاسگرین LLP (در حال حاضر دنتونز) به عنوان شریک و شریک و با بلیک، کسلز و گریدون LLP به عنوان شریک انجام داد. او اخیراً به گروه مالیاتی MNP LLP در مونترال پیوست. عملکرد مالیاتی او شامل طیف گسترده ای از مالیات بر درآمد شرکت های دولتی و خصوصی داخلی و ملاحظات مالیات بر فروش فدرال و استانی بود. او همچنین تخصص خود را در دستورات مربوط به معرفی اقدامات مالیاتی توسعه داد. پرونده‌های حل اختلافات مالیاتی و احکام دعوی حقوقی مربوط به پیامدهای مالیاتی بخش قابل توجهی از عملکرد او در 15 سال گذشته بوده است.

جاستیس گانیون در طول سال های فعالیت خود در نشریات و کنفرانس های مالیاتی مختلف از جمله برای انجمن های مالیاتی دولتی و خصوصی و موسسات تحقیقاتی کانادایی مشارکت داشته است. او همچنین در طی سال‌های فعالیت خصوصی در تدریس دانشگاهی مشارکت داشته است. او سال‌ها با کمپین‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی بنیادهای عمومی در مونترال بزرگ مشارکت داشت.

قاضی جوانا هیل در کینگستون جامائیکا به دنیا آمد و در پنج سالگی به اتاوا نقل مکان کرد. او مدرک لیسانس خود را در دانشگاه وسترن انتاریو گرفت و پس از دو سال کار در نیروی کار، تصمیم گرفت راه والدینش را دنبال کند و وکیل شود. او مدرک حقوق خود را از دانشکده حقوق دانشگاه اتاوا دریافت کرد و در دادگاه فدرال برای داگلاس کمپل کارمندی کرد.

جاستیس هیل مشاور ارشد بخش خدمات قانون مالیات وزارت دادگستری در اتاوا بود. حوزه تخصص او دعاوی خیریه ثبت شده است، و او در دادگاه های استیناف فدرال و دادگاه عالی انتاریو در دادگاه تجدید نظر فدرال و دادگاه عالی انتاریو حضور داشته است. فعالیت او همچنین شامل بحث در مورد ارزیابی مالیات و امور اداری و اجرایی در دادگاه مالیاتی کانادا، دادگاه فدرال و دادگاه استیناف فدرال بود.

جاستیس هیل یکی از اعضای انجمن مدافعان، به عنوان یک میزگرد و مربی و به عنوان رئیس مشترک سمپوزیوم اتاوا در سال 2019 به سمپوزیوم های زنان در قانون کمک کرده است. او همچنین به عنوان رئیس مشترک برنامه دعاوی مالیاتی 2022 عمل کرد. او مجری و بخشی از کمیته های سازماندهی کنفرانس های آموزشی مختلف برای وزارت دادگستری و آژانس درآمد کانادا بوده است. او همچنین در چندین کمیته وزارت دادگستری، از جمله کمیته‌هایی که وکالت را با بررسی‌های واقعی و طرح‌های تجدیدنظر برای دادگاه فدرال استیناف و دادگاه عالی کانادا ترویج می‌کنند، خدمت کرده است.

جاستیس هیل به همراه همسر و دو دختر فوق العاده و موفق خود در اتاوا زندگی می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.