وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا از انتصاب قضایی در استان آلبرتا خبر می دهد

[ad_1] 2 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا دیوید لامتتی ، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا ، امروز انتصاب زیر را در فرایند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد ، اعلام کرد. این روند بر شفافیت ، شایستگی و تنوع جمعیت کانادایی تأکید می کند و برای اطمینان

کد خبر : 91536
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا از انتصاب قضایی در استان آلبرتا خبر می دهد

[ad_1]

2 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

دیوید لامتتی ، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا ، امروز انتصاب زیر را در فرایند درخواست قضایی که در سال 2016 ایجاد شد ، اعلام کرد. این روند بر شفافیت ، شایستگی و تنوع جمعیت کانادایی تأکید می کند و برای اطمینان از انتصاب ادامه خواهد داد. حقوقدانانی که دارای بالاترین استانداردهای تعالی و صداقت هستند.

لورنا کی هریس، شریک در دنتونز در ادمونتون ، به عنوان قاضی دادگاه ملکه آلبرتا منصوب می شود. خانم جاستیس هریس جانشین خانم جاستیس جی گاس (ادمونتون) است که از 11 سپتامبر 2020 استعفای خود را انتخاب کرد.

نقل قول

“من برای جاستیس هریس آرزوی موفقیت می کنم تا نقش جدید خود را بر عهده بگیرد. من اطمینان دارم که او به مردم آلبرتا و همچنین به عنوان عضو دادگاه نیمکت کویین خدمت خواهد کرد. “

احترام دیوید لامتتی ، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا

زندگینامه

قاضی لورنا کی هریس در ادمونتون ، آلبرتا متولد و بزرگ شد. او در سال 1991 لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه یورک و لیسانس حقوق از دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال 1994 دریافت کرد. در سال 1995 به بار آلبرتا فراخوانده شد.

خانم جاستیس هریس با میلنر فیرتی در جایی که او در بسیاری از جانشینان میلن فنورتی ، از جمله Fraser Milner Casgrain LLP و سپس Dentons Canada LLP در 26 سال گذشته تمرین کرده است ، صحبت کرد. عملکرد وی بر دعاوی تجاری پیچیده و دعاوی مسئولیت حرفه ای متمرکز بود و در تمام سطوح دادگاه در آلبرتا ، بریتیش کلمبیا و دادگاه عالی کانادا و همچنین بسیاری از دادگاه های اداری حضور یافت. او نماینده اعضای خدمات مختلف پلیس در استان آلبرتا ، یک راه آهن بزرگ کانادایی ، تولیدکنندگان خودرو ، یک بانک بزرگ کانادایی و یک شرکت مهندسی کانادایی در چندین محاکمه ، تجدید نظر ، داوری ، جلسات اداری و بررسی های قضایی بوده است.

جاستیس هریس در طول دوران حرفه ای خود از داوطلب شدن ، تدریس و صحبت در مجامع مختلف ، از جمله در انجمن وکلای مدافعان و کنفرانس قانون پلیس لذت برد. او در هیئت مدیره گالری هنر آلبرتا و همچنین ACT Alberta ، یک سازمان غیر انتفاعی که به حذف قاچاق انسان در استان آلبرتا اختصاص داده بود ، خدمت کرد.

جاستیس هریس با همسرش ، برنت پودروزنی ، و فرزندان و سگهایشان در ادمونتون زندگی می کند ، و همچنین زمانی را با خانواده خود در جزیره ونکوور می گذراند ، جایی که آنها در آنجا از گشت و گذار و گذراندن وقت در آب لذت می برند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.