وزیر خدمات بومی سفر خود به شمال غربی انتاریو را برای دیدار با رهبر ملل اول و شرکای بومی به پایان رساند

29 جولای 2021 – اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin بدون مجوز ، انتاریو – خدمات بومی کانادا در اوایل این هفته ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ، از جوامع ملل اول در شمال غربی انتاریو دیدن کرد و با رهبران و شرکای ملل اول ملاقات کرد تا نیازهای بهداشتی جوامع را مورد بحث

کد خبر : 97775
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۱۵
وزیر خدمات بومی سفر خود به شمال غربی انتاریو را برای دیدار با رهبر ملل اول و شرکای بومی به پایان رساند


29 جولای 2021 – اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin بدون مجوز ، انتاریو – خدمات بومی کانادا

در اوایل این هفته ، مارک میلر ، وزیر خدمات بومی ، از جوامع ملل اول در شمال غربی انتاریو دیدن کرد و با رهبران و شرکای ملل اول ملاقات کرد تا نیازهای بهداشتی جوامع را مورد بحث قرار دهد. وزیر میلر بر تعهد دولت کانادا برای رفع این نیازها تأکید کرد.

در 26 ژوئیه ، وزیر میلر وارد کشورهای مستقل Wabaseemoong (WIN) شد و با رئیس وایلون اسکات دیدار کرد و در آنجا بر تعهد دولت کانادا برای حمایت از ساخت و بهره برداری از مرکز سلامتی مرکوری و همچنین بحث در مورد پیشرفت در ایجاد یکپارچه تأکید کرد. سیستم مراقبت های اولیه بهداشتی برای ساکنان در دیدار خود با رئیس اسکات ، وزیر میلر همچنین تأیید بودجه فدرال را برای دو پروژه اولویت دار آب و فاضلاب در جامعه به اشتراک گذاشت. خدمات بومی کانادا 2.4 میلیون دلار دیگر برای ارتقاء سیستم های تصفیه آب و توزیع آب ملت اول ارائه می دهد که پس از تکمیل ، از مشاوره بلند مدت آب آشامیدنی آنها پشتیبانی می کند. خدمات بومی کانادا همچنین 391،936 دلار دیگر برای حمایت از تعمیرات اضطراری تصفیه خانه فاضلاب و ایستگاه بالابر ملت اول ارائه می دهد. وزیر امور خارجه میلر ضمن بازدید از اجتماع ، پیشرفت اسکات را در پیشرفت مذاکرات توافق سه جانبه در حمایت از اعمال صلاحیت ملل اول بر خدمات کودک و خانواده تبریک گفت. وزیر میلر همچنین از تصویب 1.5 میلیون دلار برای حمایت از سرمایه WIN برای ساختن یک ساختمان به ویژه برای ارائه خدمات به خانواده های جامعه خبر داد.

در جریان سفر خود به Asubpeeschoseewagong Netum Anishinabek (ملت علفی باریک) بعد از ظهر ، وزیر میلر با رئیس رندی فوبیستر ملاقات کرد و شورای منتخب را برای امضای اصلاحیه چارچوب توافقنامه چارچوب خانه مراقبت جیوه امضا کرد. این اصلاحات شامل تعهد 68.9 میلیون دلار برای تأمین هزینه عملیات ، نگهداری و ارائه خدمات تخصصی خانه مراقبت عطارد در جامعه ، همراه با بازبینی دوره ای بودجه است که ممکن است برای تحقق اهداف خانه مراقبت عطارد مورد نیاز باشد. این بودجه علاوه بر 19.5 میلیون دلار تعهد شده برای طراحی دقیق و ساخت تاسیسات است. پس از تکمیل ، خانه مراقبت عطارد مراقبت های ویژه ای را برای ساکنانی که با اثرات مسمومیت با متیل جیوه زندگی می کنند ارائه می دهد تا نیازهای بهداشتی منحصر به فرد خود را برطرف کند ، در حالی که به خانه ، اجتماع و خانواده نزدیک است.

در این سفر ، وزیر میلر از پرستاران و کارکنان بهداشتی در مشاوره Kenora Chiefs دیدن کرد تا از آنها برای حمایت در پاسخ به همه گیری COVID-19 و تولید واکسن تشکر کند. فداکاری آنها به حفظ امنیت مردم محلی و جوامع و ایجاد اعتماد به نفس در واکسن ها کمک کرده است.

وزیر میلر سپس به نیاساچوان آنیشینابه ملت سفر کرد و در آنجا با رئیس لورن کوبیسی برای گشت و گذار در جامعه ملاقات کرد. وزیر و رئیس کابیسی درباره اولویت های مشترک در زمینه خدمات کودک و خانواده ، زمین ها و توسعه اقتصادی و همچنین زیرساخت های آب/فاضلاب بحث کردند. در جریان سفر خود ، وزیر میلر این فرصت را پیدا کرد که مقداری بنه بلوبری تهیه شده توسط مادر رئیس کوبیسی را امتحان کند.

بعدازظهر سه شنبه ، وزیر میلر از آنیشینابه وووشوشک اونیگوم دیدن کرد و در آنجا شخصاً به رئیس کریس اسکید تبریک گفت که صدمین توصیه آب آشامیدنی طولانی مدت را برطرف کرد. دولت کانادا با ملت اول همکاری کرد تا اکثریت جامعه را به سیستم آب و فاضلاب شهر کنورا وصل کند و سیستم های تصفیه آب غیر متمرکز را در خانه های خارج از مناطق اصلی پورتاژ دوم و طاس سرخپوستان نصب کند. در ماه مارس 2021 یک جشن مجازی برگزار شد. در جریان سفر خود ، وزیر میلر از ایستگاه تقویت کننده که آب را مستقیما از کنورا به جامعه می رساند ، بازدید کرد.

وزیر میلر سفر خود را به شمال غربی انتاریو در خلیج واشگامیس خاتمه داد ، جایی که وی با مرلین سینکلر ، Ogichidaa Francis Kavanaugh ، و اعضای ملت اول در یک بازدید از جامعه ، از جمله بازدید از آخرین کارخانه تصفیه آب اخیر که به تازگی تکمیل شده بود ، همراه شد. به وزیر میلر به رئیس سینکلر و ملت اول به دلیل پیشرفت باورنکردنی آنها در بهبود دسترسی به آب آشامیدنی سالم و سالم برای جامعه خود تبریک گفت. رئیس سینکلر به وزیر میلر گفت که آب پاک از شیرهای آب برای او چه معنایی دارد و ابراز امیدواری کرد که توصیه های بلند مدت جامعه برداشته شود. در حال حاضر ، دو توصیه بلند مدت برای آب آشامیدنی در خلیج واشگامیس وجود دارد. تصفیه خانه و به روز رسانی سیستم توزیع آب که به تازگی تکمیل شده است از لغو توصیه ها پشتیبانی می کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.