وزیر خدمات بومی بازدید افتتاحیه خود را از جوامع ملل اول در بریتیش کلمبیا تکمیل کرد

[ad_1] 25 فوریه 2022 – بریتیش کلمبیا – خدمات بومی کانادا این هفته در اولین سفر خود به بریتیش کلمبیا به عنوان وزیر خدمات بومی، محترم پتی هاجدو توانست با تعدادی از رهبران ملل اول و جوامعی که تحت تأثیر رویدادهای سال 2021 قرار گرفته‌اند ملاقات کند تا در مورد اولویت‌های مشترک، چالش‌های پیش‌آمده در

کد خبر : 171643
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
وزیر خدمات بومی بازدید افتتاحیه خود را از جوامع ملل اول در بریتیش کلمبیا تکمیل کرد

[ad_1]

25 فوریه 2022 – بریتیش کلمبیا – خدمات بومی کانادا

این هفته در اولین سفر خود به بریتیش کلمبیا به عنوان وزیر خدمات بومی، محترم پتی هاجدو توانست با تعدادی از رهبران ملل اول و جوامعی که تحت تأثیر رویدادهای سال 2021 قرار گرفته‌اند ملاقات کند تا در مورد اولویت‌های مشترک، چالش‌های پیش‌آمده در رویدادهای اخیر و شرایط اضطراری صحبت کند. و حمایت های مستمر مورد نیاز در ماه های آینده.

وزیر Hajdu و Indigenous Services Canada (ISC) مایلند انعطاف‌پذیری و قدرت تیم‌های رهبری و خدمات اضطراری ملل اول در منطقه را به دلیل کارشان در ماه‌های گذشته به رسمیت بشناسند. او همچنین حمایت مداوم خود را از جوامع و بازماندگان مدارس مسکونی ارائه کرد زیرا شناسایی گورهای بی نشان به آسیب بین نسلی این مؤسسات می‌افزاید.

در 23 فوریه، وزیر Hajdu به Kamloops سفر کرد و با رئیس Willie Sellars از ویلیامز لیک اولین کشور ملاقات کرد و تسلیت دولت کانادا را در مورد شناسایی مکان‌های احتمالی دفن در مدرسه مسکونی سنت جوزف Mission سابق اعلام کرد.

وزیر Hajdu یک سخنرانی مجازی برای روسای شرکت کننده در جلسه اتحادیه سران هندی BC ارائه کرد. او در سخنان خود، تأثیرات مداوم همه‌گیری، تغییرات آب‌وهوایی و بحران مواد افیونی را بر ملل اول تشخیص داد و تعهد کانادا به ادامه همکاری با آنها در رسیدگی به این شرایط اضطراری را تأیید کرد.

او با اولین جامعه خدمات اضطراری ملل (FNESS) و شورای رهبری اولین ملل ملاقات کرد تا نگرانی‌ها و اولویت‌های مشترک را مورد بحث و بررسی قرار دهد و حمایت 5.7 میلیون دلاری اضافی از برنامه کمک‌های مدیریت اضطراری ISC برای سال مالی 2022-23 را تأیید کرد. این بودجه علاوه بر 6.2 میلیون دلاری است که از تابستان گذشته برای کمک به حمایت از First Nations در واکنش و تلاش های بازیابی به انجمن ارائه شده است.

وزیر Hajdu همچنین توسط Kúkpi7 Roseanne Casimir و شورای Tk’emlúps te Secwépemc در جامعه خود مورد استقبال قرار گرفت. آنها در مورد تعدادی از اولویت ها از جمله مسکن، توسعه اقتصادی، حمایت از سلامت روان، حاکمیت غذایی و اهمیت حفاظت از اماکن مقدس قبور بی نام و نشان کودکانی که هرگز به خانه بازنگشتند، بحث کردند.

در 24 فوریه، وزیر Hajdu با رئیس مارسل شاکلی از گروه موسیقی هندی Nooaitch ملاقات کرد تا در مورد تأثیر سیل بر جامعه خود و همچنین تلاش‌های بازیابی و بازسازی صحبت کند.

بعداً در همان روز، او با رئیس کریستین میناباریت از گروه هندی کوکز فری، رئیس آرنولد لامپرو از گروه هندی شاکان و رئیس لی اسپهان از گروه هندی Coldwater ملاقات کرد. او یک تور هوایی از جوامع خود را، که به طور قابل توجهی توسط سیل ویرانگر نوامبر گذشته تحت تاثیر قرار گرفته بود، انجام شد. او توانست از نزدیک آسیب های گسترده وارد شده به زیرساخت ها و محیط زیست را ببیند.

اولین ملل در بریتیش کلمبیا در سال گذشته شرایط اضطراری ترکیبی بی‌سابقه‌ای را تحمل کرده‌اند: سیل و آتش‌سوزی جنگل‌ها، بحران مواد افیونی و همه‌گیری مداوم COVID-19. علاوه بر این، جوامع همچنان به تحمل اثرات آسیب زای مدارس مسکونی ادامه می دهند زیرا محل قبرهای بدون علامت را شناسایی می کنند.

ISC و دولت کانادا به همکاری با رهبری سازمان‌های اول و خدمات اضطراری ادامه خواهند داد زیرا از جوامع و ساکنان خود در این رویدادهای چالش‌برانگیز و در اولویت‌های ماه‌های آینده حمایت می‌کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.