وزیر حمل و نقل به مناسبت روز ملی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای در کانادا بیانیه ای صادر کرد

17 نوامبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبرا در روز ملی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای کانادا این بیانیه را صادر کرد: «امروز روز ملی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای در کانادا است. روزی برای فکر کردن به این که همه ما باید برای ایمن تر کردن بزرگراه

کد خبر : 130745
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
وزیر حمل و نقل به مناسبت روز ملی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای در کانادا بیانیه ای صادر کرد


17 نوامبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا

وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبرا در روز ملی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای کانادا این بیانیه را صادر کرد:

«امروز روز ملی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای در کانادا است. روزی برای فکر کردن به این که همه ما باید برای ایمن تر کردن بزرگراه ها و جاده های کانادا انجام دهیم.

در کانادا، سالانه حدود 1900 تلفات جاده ای و 150000 جراحت رخ می دهد. این آمار نشان‌دهنده زندگی‌هایی است که بر اثر تصادف جاده‌ای کوتاه شده یا به‌طور قابل توجهی تغییر کرده‌اند. آنها همچنین داستان غم انگیزی از تأثیر برخورد بر قربانیان و خانواده ها را بیان می کنند. در این روز ملی یادبود قربانیان تصادفات جاده ای در کانادا، من همه کانادایی ها را تشویق می کنم که برای یادآوری قربانیان تصادفات جاده ای و خانواده هایشان وقت بگذارند و به یاد داشته باشند که هر یک از ما در قبال ایمنی در جاده ها مسئولیت داریم.

طی دو دهه گذشته، علیرغم افزایش قابل توجه تعداد رانندگان و وسایل نقلیه ثبت شده، تلفات جاده ای 41 درصد و جراحات جدی 39 درصد کاهش یافته است. در حالی که کانادایی ها باید تشویق شوند که این نرخ ها در حال کاهش است، هر گونه مرگ و میر یا جراحت غیرقابل قبول است و ما باید برای کاهش بیشتر این اعداد تلاش بیشتری انجام دهیم.

“به عنوان وزیر حمل و نقل، ایمنی جاده یکی از اولویت های اصلی من است و من دائما به دنبال راه هایی برای بهبود آن هستم. استراتژی ایمنی جاده ای کانادا در سال 2025 توسط اینجانب و همه وزرای حمل و نقل استانی و منطقه ای تأیید شده است و همچنان به هدایت ابتکارات ایمنی ادامه می دهد.

کانادا همچنین از دهه اقدام برای ایمنی جاده‌ای که توسط سازمان بهداشت جهانی و کمیسیون‌های منطقه‌ای سازمان ملل تهیه شده است، حمایت می‌کند، که خواستار کاهش 50 درصدی مرگ و میر و جراحات تا سال 2030 است. به همین دلیل است که در سال 2020، دولت کانادا چندین میلیون دلار سرمایه گذاری در برنامه پرداخت انتقال ایمنی جاده ای تقویت کرد، که هدف آن کاهش تصادفات، جراحات و تلفات ناشی از جاده است، در حالی که تشویق به هماهنگی با طرح های ایمنی جاده ای استانی و منطقه ای است. ما همچنین به سرمایه‌گذاری قابل توجهی در وسایل نقلیه متصل و خودکار و فناوری‌های مرتبط با آن‌ها ادامه می‌دهیم تا در سال‌های آینده شاهد کاهش تصادفات و تلفات بیشتر باشیم.

بیایید با هم جاده ها و بزرگراه های کانادا را ایمن تر از همیشه بسازیم.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.