وزیر حمل و نقل از اقدامات پیشگیرانه برای رفع نگرانی های ایمنی ناشی از آب و هوای شدید و خطرات آتش سوزی خبر می دهد

[ad_1] 11 جولای 2021 اتاوا ، انتاریو ترانسپورت کانادا حمل و نقل کانادا متعهد است از جوامع در طول خطوط ریلی با ایجاد اقدامات ایمنی لازم برای کاهش خطرات برای امنیت عمومی و یکپارچگی خطوط راه آهن و زیرساخت ها محافظت کند. آتش سوزی بی سابقه ای صدها نفر را در لیتون ، بریتیش کلمبیا

کد خبر : 97706
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۴۶
وزیر حمل و نقل از اقدامات پیشگیرانه برای رفع نگرانی های ایمنی ناشی از آب و هوای شدید و خطرات آتش سوزی خبر می دهد

[ad_1]

11 جولای 2021 اتاوا ، انتاریو ترانسپورت کانادا

حمل و نقل کانادا متعهد است از جوامع در طول خطوط ریلی با ایجاد اقدامات ایمنی لازم برای کاهش خطرات برای امنیت عمومی و یکپارچگی خطوط راه آهن و زیرساخت ها محافظت کند.

آتش سوزی بی سابقه ای صدها نفر را در لیتون ، بریتیش کلمبیا ، ملت اول لیتون و مناطق اطراف آواره کرده است. شرایط آب و هوایی شدید و آتش سوزی همچنان در بریتیش کلمبیا و دیگر مناطق کانادا همچنان خطرناک است. بنابراین ، وزیر حمل و نقل ، عمر الغبرا ، محترم ، امروز از دستور وزیران مبنی بر وضع فوری اقدامات ایمنی پیشگیرانه برای حفاظت بیشتر در برابر آتش سوزی در شرایط شدید آب و هوایی خبر داد.

دستور وزیران ، که از نیمه شب PDT ، 10 ژوئیه 2021 اعمال می شود ، موارد زیر را مستلزم است:

عملیات بین Kamloops و Boston Bar یا بین Kamloops و North Bend در بخش های Thompson و Ashcroft

  • از تاریخ صدور این دستور تا 31 اکتبر 2021 ، هنگامی که عملیات خطرناکی در سطح حریق در منطقه انجام می شود ، شرکت ملی راه آهن کانادا (CN) و شرکت راه آهن کانادا و اقیانوس آرام (CP) باید:
    • استقرار ظرفیت اطفاء حریق را در عملیات خود قرار دهید که زمان پاسخگویی 60 دقیقه ای به هر گونه آتش سوزی تشخیص داده شده در طول راه فرعی را تضمین می کند تا اقدامات لازم برای اطفاء یا کنترل آتش سوزی گزارش شده یا اطلاع مسئول آتش نشانی انجام شود. برای منطقه اگر آتش بدون کمک قابل کنترل نیست ؛
    • الزام کند که هادی در هر قطار مسئول تشخیص آتش سوزی ها و گزارش هرگونه آتش سوزی یا مناطق دودزا در زیرمجموعه به کنترل ترافیک ریلی برای پاسخگویی توسط خدمات آتش نشانی باشد.
    • اطمینان حاصل کنید که هرگونه اقدامات کنترل پوشش گیاهی با حذف مواد قابل احتراق دنبال می شود. و
    • CN و CP باید اطمینان حاصل کنند که حداقل 10 گشت تشخیص آتش در زیرمجموعه ها در هر 24 ساعت انجام می شود مگر اینکه قطار حداقل 3 ساعت در زیرمجموعه مربوطه کار نکند.
  • CN و CP باید با دولتهای بومی یا سایر نهادهای حکومتی بومی که در امتداد زیرمجموعه قرار دارند مشورت کنند تا ملاحظات دانش بومی مربوط به وجود خطرات آتش سوزی ، خطر آتش سوزی و کنترل آتش سوزی را در تهیه برنامه های کاهش خطر آتش سوزی و برنامه های آمادگی حریق لحاظ کنند. مورد نیاز تحت مقررات پیشگیری و کنترل آتش سوزی در خطوط کاربه

کاهش خطر آتش سوزی شدید آب و هوا در سراسر کانادا

  • در جایی که دمای هوا 30 تا 32 درجه سانتیگراد است و سطح خطر آتش سوزی در این منطقه “شدید” است ، راه آهن های کلاس 1 (بزرگترین خطوط راه آهن کانادا) باید اطمینان حاصل کنند که سرعت قطارها به 25 مایل در ساعت کاهش می یابد ، در حالی که سرعت مجاز بین 26 مایل در ساعت و 35 است. مایل در ساعت و 10 مایل در ساعت اگر سرعت آهنگ 36 مایل در ساعت یا بیشتر باشد.
  • در جایی که دمای هوا 33 درجه سانتیگراد یا بیشتر است و خطر آتش سوزی در منطقه “شدید” است ، خطوط راه آهن کلاس 1 باید اطمینان حاصل کنند که سرعت قطار به 25 مایل در ساعت در سرعت مجاز بین 26 مایل در ساعت و 50 مایل در ساعت و در 30 مایل در ساعت کاهش می یابد. سرعت مجاز مسیر 51 مایل در ساعت یا بیشتر است.
  • از تاریخ صدور این دستور تا 31 اکتبر 2021 ، خطوط راه آهن کلاس 1 باید اطمینان حاصل کنند که هیچ لوکوموتیو از ناحیه ای که سطح خطر آتش سوزی در آن شدید است استفاده نمی کند مگر اینکه در 15 روز گذشته برای اطمینان از لوکوموتیو مورد بازرسی قرار گرفته باشد. مجراهای خروجی از مواد قابل احتراق ، از جمله تجمع روغن و رسوبات کربنی به ضخامت بیش از 1/8 اینچ (3 میلی متر) پاک هستند.
  • خطوط راه آهن کلاس 1 باید ظرف 14 روز پس از صدور این دستور ، برنامه موقت کاهش شدید آتش سوزی آب و هوا را تدوین و اجرا کنند که حداقل اقدامات تشخیص ، نظارت و واکنش آتش سوزی را انجام می دهد.
  • خطوط راه آهن کلاس 1 باید برنامه موقت کاهش خطر آتش سوزی شدید آب و هوا را به شهرداری و سایر دستورات دولت ، از جمله دولتهای بومی یا سایر ارگانهای حاکمیت بومی ، ابلاغ کند و روشی را برای دریافت نظرات مورد بررسی قرار دهد.
  • راه آهن های کلاس 1 باید ظرف 60 روز پس از صدور این دستور ، برنامه نهایی کاهش خطر آتش سوزی شدید را تکمیل و اجرا کنند.

با توجه به تغییرات شدید آب و هوایی که به طور شدید و مکرر در کانادا اتفاق می افتد ، داشتن یک سیستم نظارتی تطبیقی ​​که به این خطرات جدید پاسخ دهد ، مهم است. این دستور وزیران اقدامات موقت را اعمال می کند در حالی که این اداره با شرکت های راه آهن همکاری می کند تا این اقدامات کاهش خطر آتش سوزی را به طور دائمی در چارچوب نظارتی موجود برای عملیات راه آهن در کانادا وارد کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.