وزیر حمل و نقل، روسای مشترک کارگروه ملی زنجیره تامین را اعلام کرد

[ad_1] 25 مارس 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا زنجیره های تامین جهانی همچنان به دلیل همه گیری کووید-19، تأثیرات فزاینده تغییرات آب و هوایی و تحریم های اخیر علیه روسیه مختل می شوند. اطمینان از انعطاف پذیری و سیال بودن زنجیره های تامین کانادا در اولویت است. در خلال اجلاس ملی زنجیره تامین در

کد خبر : 183516
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۱۵
وزیر حمل و نقل، روسای مشترک کارگروه ملی زنجیره تامین را اعلام کرد

[ad_1]

25 مارس 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا

زنجیره های تامین جهانی همچنان به دلیل همه گیری کووید-19، تأثیرات فزاینده تغییرات آب و هوایی و تحریم های اخیر علیه روسیه مختل می شوند. اطمینان از انعطاف پذیری و سیال بودن زنجیره های تامین کانادا در اولویت است.

در خلال اجلاس ملی زنجیره تامین در ژانویه 2022، وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبرا اعلام کرد که یک کارگروه زنجیره تامین ایجاد خواهد شد. امروز، وزیر الغبرا اعلام می کند که ژان گتوزو و لوئیز یاکو برای ریاست مشترک گروه ویژه زنجیره تامین ملی به توافق رسیده اند. کارگروه به طور گسترده با صنعت، انجمن ها و کارشناسان مشورت خواهد کرد تا فشارهای کلیدی را بررسی کند و توصیه هایی در خصوص اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت برای تقویت کارایی، سیالیت و انعطاف پذیری زیرساخت های حمل و نقل و قابلیت اطمینان زنجیره تامین کانادا ارائه دهد.

ژان گتوزو کار خود را در شرکت صنایع لاسوند به عنوان مدیر بازاریابی برای زیرمجموعه A. Lassonde Inc. در سال 1987 آغاز کرد و به سرعت در رتبه های سازمان ارتقا یافت و در پست های اجرایی ارشد متعددی خدمت کرد. او در سال 2009 به عنوان مدیر عامل شرکت صنایع لاسوند منصوب شد، سپس در سال 2012 رئیس جمهور شد. او همچنین یکی از بنیانگذاران Conseil de la transformation alimentaire du Québec (CTAQ) بود. آقای گتوزو یکی از اعضای فعلی هیئت مدیره Investissement Québec و Groupe Colabor Inc. است. او یکی از اعضای سابق هیئت مدیره مواد غذایی، بهداشت و محصولات مصرفی کانادا، در میان چندین عضو هیئت مدیره سابق است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه کبک در مونترال و لیسانس بازرگانی از دانشگاه مک گیل است.

لوئیز یاکو رئیس و مدیر عامل سابق انجمن حمل و نقل BC، یک سازمان غیرانتفاعی مدافع است که نماینده حدود 1200 شرکت در بریتیش کلمبیا است. خانم یاکو تجربه رهبری گسترده ای در سیاست گذاری عمومی، مدیریت انجمن، توسعه منابع انسانی و برنامه های ایمنی دارد. خانم یاکو در حال حاضر به عنوان رئیس هیئت مشاوره مدیریت ترافیک کشتی فعال اداره بندر ونکوور فریزر مشغول به کار است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه بریتیش کلمبیا و لیسانس ترکیبی روزنامه‌نگاری با علوم سیاسی از دانشگاه کارلتون است.

آقای گتوزو و خانم یاکو اعضای فعال جوامع خود هستند و طیف وسیعی از دانش و تخصص را به موقعیت های خود می آورند. اعضای اضافی گروه ویژه به زودی اعلام خواهند شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.