وزیر جولی سفر خود را به سوئیس، لهستان، بلژیک و رومانی به پایان رساند

8 مارس 2022 – بخارست، رومانی – امور جهانی کانادا خانم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز یک سفر مفید به سوئیس، لهستان، بلژیک و رومانی را به پایان رساند که طی آن با متحدان متعددی برای بحث در مورد تهاجم غیرقابل توجیه روسیه به اوکراین دیدار کرد. از آنجایی که تهدید گسترده‌تر اقدامات روسیه

کد خبر : 176222
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۲۱
وزیر جولی سفر خود را به سوئیس، لهستان، بلژیک و رومانی به پایان رساند


8 مارس 2022 – بخارست، رومانی – امور جهانی کانادا

خانم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز یک سفر مفید به سوئیس، لهستان، بلژیک و رومانی را به پایان رساند که طی آن با متحدان متعددی برای بحث در مورد تهاجم غیرقابل توجیه روسیه به اوکراین دیدار کرد.

از آنجایی که تهدید گسترده‌تر اقدامات روسیه در اوکراین در سراسر اروپا و جهان موج می‌زند، وزیر امور خارجه بار دیگر تاکید کرد که کانادا همچنان به تعامل با جامعه بین‌المللی برای محکوم کردن شدید تهاجم بی‌دلیل رئیس‌جمهور پوتین به اوکراین و ترغیب روسیه برای بازگشت به میز مذاکره با حسن نیت ادامه خواهد داد. .

وزیر جولی در حالی که در ژنو، سوئیس حضور داشت، در چهل و نهمین جلسه عادی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد شرکت کرد و در آنجا به نقض حقوق بشر روسیه در اوکراین اشاره کرد و بر اهمیت همکاری بین المللی در ارتقا و حمایت از حقوق بشر تأکید کرد. وی همچنین در کنفرانس خلع سلاح سخنانی ایراد کرد و در آنجا بر تهدیدهای فزاینده علیه امنیت جهانی از جمله سلاح های کشتار جمعی هسته ای، شیمیایی و بیولوژیکی تاکید کرد.

وزیر جولی برای به دست آوردن دیدگاه بهتر در مورد وضعیت اوکراین از لهستان بازدید کرد، جایی که تعداد زیادی از پناهجویان در نتیجه اقدامات پوتین رئیس جمهور روسیه به دنبال پناهندگی هستند. در ورشو، وزیر جولی با Marcin Przydacz، معاون وزیر امور خارجه لهستان دیدار کرد تا در مورد بحران انسانی فزاینده و تلاش های لهستان برای کمک به کسانی که از درگیری در اوکراین فرار می کنند، گفتگو کند. وزیر همچنین در کنار شهردار کنراد فیوولک با پناهندگان تازه وارد در رززوو ملاقات کرد که تأثیرات تهاجم روسیه بر زندگی آنها را در میان گذاشت.

در بروکسل، بلژیک، وزیر در نشست فوق‌العاده وزرای خارجه ناتو برای بحث در مورد پاسخ هماهنگ اتحاد به تجاوزات پرزیدنت پوتین به اوکراین شرکت کرد. وزیر جولی همچنین در نشست وزرای خارجه G7 شرکت کرد و بر اهمیت واکنش متحد گروه 7 به اقدامات فاحش روسیه از جمله اقدامات تحریمی تاکید کرد. علاوه بر این، وزیر جولی در جلساتی با شورای امور خارجی اتحادیه اروپا و رئیس کمیسیون اروپا فون در لاین شرکت کرد، جایی که در مورد همکاری نزدیک بین المللی برای اعمال فشار حداکثری بر روسیه بحث کرد.

وزیر جولی در طول مدت اقامت خود در بخارست، رومانی، با رئیس جمهور رومانی، کلاوس یوهانیس، و همچنین وزیر امور خارجه رومانی، بوگدان آئورسکو، برای بحث در مورد وضعیت امنیتی در اروپا و چگونگی کمک بیشتر کانادا به کشورهای همسایه اوکراین در واکنش به این موضوع، گفتگو کرد. تهاجم بی دلیل و غیرقابل توجیه روسیه. او همچنین از پایگاه هوایی Mihail Kogalniceanu در دریای سیاه بازدید کرد و در آنجا بر حمایت کانادا از اولویت های امنیتی رومانی تاکید کرد.

وزیر جولی به نخست وزیر ترودو در آلمان خواهد پیوست تا به هماهنگی واکنش کانادا به تهاجم روسیه به اوکراین ادامه دهد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.