وزیر بی بیو 100 میلیون دلار دیگر برای کمک به کانادایی هایی که نیاز به دسترسی به غذا دارند ، اعلام کرد

4 اوت 2021-شربروک ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا امروز ، وزیر کشاورزی و محصولات غذایی ، ماری کلود بی بیو محترم ، به همراه الیزابت بریر ، نماینده پارلمان شربروک ، 100 میلیون دلار برای صندوق اضطراری امنیت غذایی اعلام کردند. این سرمایه گذاری اضافی از بانکهای غذایی و سازمانهای غذایی محلی که با تقاضای

کد خبر : 97503
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
وزیر بی بیو 100 میلیون دلار دیگر برای کمک به کانادایی هایی که نیاز به دسترسی به غذا دارند ، اعلام کرد


4 اوت 2021-شربروک ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا

امروز ، وزیر کشاورزی و محصولات غذایی ، ماری کلود بی بیو محترم ، به همراه الیزابت بریر ، نماینده پارلمان شربروک ، 100 میلیون دلار برای صندوق اضطراری امنیت غذایی اعلام کردند. این سرمایه گذاری اضافی از بانکهای غذایی و سازمانهای غذایی محلی که با تقاضای بیشتر و منابع کمتری کنار آمده اند حمایت بیشتری می کند.

بودجه جدید بین بانکهای غذایی کانادا ، Second Harvest ، Community Food Centers Canada ، Breakfast Club of Canada ، Salvation Army و La Tablée des Chefs تقسیم می شود که به نوبه خود آن را به هزاران بانک غذایی محلی در سراسر کانادا توزیع می کنند. سازمانهای محلی از این بودجه برای خرید و توزیع غذا و سایر مایحتاج اولیه برای رفع نیازهای اضطراری آسیب پذیرترین افراد استفاده خواهند کرد. آنها همچنین ممکن است کمک موقت برای مقابله با کمبود داوطلب و تطبیق عملیات برای کمک به حفظ کارگران ، داوطلبان و دریافت کنندگان کمک کنند.

برای اطمینان از دسترسی عادلانه همه کانادایی ها به غذای سالم و سالم ، هر سازمان بخشی از بودجه خود را به پروژه هایی اختصاص می دهد که مستقیماً از گروه های کم نماینده حمایت می کند. تا کنون ، صندوق اضطراری امنیت غذایی از بیش از 4700 طرح غذایی محلی در سراسر کانادا حمایت کرده است ، با بیش از 1050 ابتکار که مستقیماً از سازمان ها و جوامع بومی حمایت می کند. این صندوق به ارائه وعده های غذایی سالم ، سالم و متنوع برای میلیون ها کانادایی کمک کرده است.

از هر هفت کانادایی ، یک نفر در خانواده ای زندگی می کند که در طول یک ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا ، ناامنی غذایی وجود داشت. این امر باعث شد تا تعداد بیشتری از کانادایی ها برای تغذیه خانواده های خود به بانک های غذا مراجعه کنند و تاثیرات نامتناسبی بر آسیب پذیرترین افراد داشته باشد. دولت کانادا متعهد شده است که با بهبود دسترسی به غذای سالم و مغذی ، آثار این بیماری همه گیر را حل کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.