وزیر بیو از افزایش چشمگیر فرآوری های لبنیات Lac-Saint-Jean در کبک خبر داد

8 جولای 2021-سنت گدئون ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، سرمایه گذاری بالغ بر 4.5 میلیون دلار را در سه پروژه که به افزایش تولید فرآورده های لبنی کبک در منطقه لاک سنت ژان کمک می کند ، اعلام کرد. وزیر بی باو این

کد خبر : 98187
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
وزیر بیو از افزایش چشمگیر فرآوری های لبنیات Lac-Saint-Jean در کبک خبر داد


8 جولای 2021-سنت گدئون ، کبک-کشاورزی و کشاورزی کانادا

امروز ، وزیر کشاورزی و کشاورزی ، ماری کلود بی بیو ، سرمایه گذاری بالغ بر 4.5 میلیون دلار را در سه پروژه که به افزایش تولید فرآورده های لبنی کبک در منطقه لاک سنت ژان کمک می کند ، اعلام کرد.

وزیر بی باو این خبر را در Fromagerie Méard در سنت گدئون اعلام کرد ، که تا 969،000 دلار از طریق صندوق سرمایه گذاری فرآوری لبنیات (DPIF) و تا مبلغ 1،000،000 دلار از طریق توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) برای تجهیزات جدید برای افزایش بهره وری و کاهش تولید دریافت می کند. هزینه ها تا سال 2025 ، انتظار می رود که این بودجه دو شغل دیگر ایجاد کند و شیر مورد استفاده در فرایند تولید را 74 درصد افزایش دهد.

تعاونی Nutrinor همچنین از DPIF بهره مند شد و مبلغ 395،000 دلار برای خرید یک سیستم Ultra Filtration دریافت کرد. این پروژه به شرکت تعاونی اجازه می دهد تا تولید کنسانتره پروتئین مایع لبنی خود را افزایش داده ، مقدار شیر فرآوری شده را افزایش داده و عملکرد کارخانه های تولید پنیر را که تأمین می کنند افزایش دهد. تا سال 2023 ، انتظار می رود که این بودجه پنج شغل دیگر ایجاد کند و شیر مورد استفاده در فرایند تولید را 48 درصد افزایش دهد. این بر اساس سرمایه گذاری 293،000 دلاری DPIF است که در سال 2019 برای افزایش عمر مفید محصولات و کاهش هزینه های تولید انجام شده است.

وزیر بی بیو همچنین از سرمایه گذاری در Fromagerie Boivin خبر داد که از طریق DPIF مبلغ 1،340،000 دلار برای تجهیزات جدید برای افزایش تولید و تا 800،000 دلار از طریق توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک برای توسعه ساختمان خود و خرید تجهیزات استراتژیک برای بهینه سازی تولید فرآوری دریافت می کند. پنیر و خط بسته بندی را مدرن کنید. این پروژه فضای بیشتری را فراهم می کند تا کارکنان بتوانند فاصله فیزیکی را تمرین کنند.

فرآورده های لبنی بخشی جدایی ناپذیر از چشم انداز روستایی کانادا هستند و جوامع پر جنب و جوش و قوی را در کبک و سراسر کشور تضمین می کنند. دولت به عنوان محرک های کلیدی اقتصادی بسیاری از مناطق روستایی ما سرمایه گذاری می کند تا اطمینان حاصل شود که فرآورده های لبنی ما برای رشد آینده در موقعیت مناسبی قرار دارند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.