وزیر بیبو 30 میلیون دلار اضافی برای کمک به افراد آسیب پذیر در کانادا برای دسترسی به غذا اعلام می کند

[ad_1] 22 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا امروز، وزیر کشاورزی و مواد غذایی، محترم ماری کلود بیبو، از افزایش 30 میلیون دلاری برای صندوق امنیت غذایی اضطراری خبر داد که کل بودجه این صندوق را به 330 میلیون دلار می رساند. این سرمایه‌گذاری اضافی با هدف رسیدگی

کد خبر : 146063
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
وزیر بیبو 30 میلیون دلار اضافی برای کمک به افراد آسیب پذیر در کانادا برای دسترسی به غذا اعلام می کند

[ad_1]

22 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

امروز، وزیر کشاورزی و مواد غذایی، محترم ماری کلود بیبو، از افزایش 30 میلیون دلاری برای صندوق امنیت غذایی اضطراری خبر داد که کل بودجه این صندوق را به 330 میلیون دلار می رساند. این سرمایه‌گذاری اضافی با هدف رسیدگی به تقاضای فزاینده و منابع کمتری است که بانک‌های مواد غذایی و سازمان‌های غذایی محلی در نتیجه همه‌گیری COVID-19 با آن مواجه هستند. نرخ ناامنی غذایی در طول این همه گیری افزایش یافته است، به طوری که از هر هفت خانوار کانادایی یک نفر در طول یک دوره یک ماهه در طول همه گیری ناامنی غذایی را تجربه کرده است.

بودجه بین Food Banks Canada، Second Harvest، Breakfast Club of Canada، Community Food Centers Canada، The Salvation Army، و La Tblée des Chefs تقسیم خواهد شد که به نوبه خود به کار خود برای توزیع آن در هزاران سازمان غذایی محلی در سراسر کانادا ادامه خواهند داد. . سازمان‌های محلی از این بودجه برای خرید و توزیع مواد غذایی و سایر نیازهای اولیه برای رفع نیازهای اضطراری آسیب‌پذیرترین افراد استفاده خواهند کرد. آنها همچنین ممکن است برای مقابله با کمبود داوطلب و تطبیق عملیات برای کمک به حفظ امنیت کارگران، داوطلبان و دریافت کنندگان کمک موقت استخدام کنند.

از زمان راه‌اندازی آن در ماه‌های آغازین همه‌گیری، صندوق امنیت غذایی اضطراری از بیش از 5000 طرح غذایی محلی در سراسر کانادا حمایت کرده است که بیش از 1100 طرح مستقیماً از سازمان‌ها و جوامع بومی حمایت می‌کنند. این صندوق به ارائه وعده های غذایی سالم، مغذی و فرهنگی متنوع برای میلیون ها نفر در کانادا کمک کرده است.

دریافت‌کنندگان صندوق امنیت غذایی اضطراری، بخشی از وجوه را برای خرید سیب‌زمینی‌های جزیره پرنس ادوارد و توزیع مجدد آن به سازمان‌های ارائه دهنده غذای محلی که نیاز به این کالا را ابراز کرده‌اند، استفاده خواهند کرد.

دولت کانادا متعهد به بهبود دسترسی افراد آسیب پذیر به مواد غذایی ایمن و مغذی در کانادا است که بخشی از چشم انداز یک سیاست غذایی برای کانادا است که در سال 2019 راه اندازی شد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.