وزیر بیبو انتصاب مجدد را به دادگاه بررسی کشاورزی کانادا اعلام کرد

[ad_1] 20 دسامبر 2021 – اتاوا، (انتاریو) – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا امروز وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، انتصاب مجدد پاتریشیا فارنس و مارتان رابسون را به دادگاه بازبینی کشاورزی کانادا اعلام کرد. خانم فارنزه برای یک دوره سه ساله مجدداً منصوب شده است که از 13 دسامبر

کد خبر : 145249
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۱
وزیر بیبو انتصاب مجدد را به دادگاه بررسی کشاورزی کانادا اعلام کرد

[ad_1]

20 دسامبر 2021 – اتاوا، (انتاریو) – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

امروز وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، انتصاب مجدد پاتریشیا فارنس و مارتان رابسون را به دادگاه بازبینی کشاورزی کانادا اعلام کرد.

خانم فارنزه برای یک دوره سه ساله مجدداً منصوب شده است که از 13 دسامبر 2021 آغاز می شود. او از سال 2018 عضو دادگاه بررسی کشاورزی کانادا بوده است و قبلاً نایب رئیس دادگاه تجدید نظر کارکنان پزشک در ساسکاچوان بوده است. خانم Farnese وکیل و استاد حقوق در دانشگاه ساسکاچوان است. خانم فارنزه علاوه بر مدارک کارشناسی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق در رشته حقوق کشاورزی از دانشگاه آرکانزاس است. تحقیقات منتشر شده او هم از طراحی و هم اجرای سیاست‌های کشاورزی و زیست‌محیطی، از جمله سیاست‌هایی که برای ترویج استفاده عاقلانه از تالاب‌ها، سلامت حیوانات و بیماری‌های عفونی در نظر گرفته شده است، انتقاد می‌کند.

خانم رابسون برای یک دوره سه ساله مجددا منصوب شده است که از تاریخ 14 دسامبر 2021 آغاز می شود. او از سال 2017 عضو دادگاه بررسی کشاورزی کانادا بوده و قبلاً نایب رئیس دادگاه استیناف کشاورزی، غذا و امور روستایی انتاریو بوده است. از 2006 تا 2016. خانم رابسون مدرک حقوق مشترک خود (LL.B.) را از دانشگاه اتاوا دریافت کرد، در حال حاضر عضو انجمن حقوق انتاریو است و به مدت 20 سال عضو Barreau du Québec بود. خانم رابسون به عنوان یک داوطلب در جامعه خود بسیار فعال است و یکی از بنیانگذاران و شریک گروه سرمایه گذاران اخلاقی مونترال است.

در سال 2016، دولت کانادا یک فرآیند باز، شفاف و مبتنی بر شایستگی را برای انتخاب فرماندار در منصوبان شورا اجرا کرد. منصوبان نقش اساسی در دموکراسی کانادا با خدمت در کمیسیون ها، هیئت مدیره ها، شرکت های سلطنتی، آژانس ها و دادگاه ها در سراسر کشور ایفا می کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.