وزرای دفاع ملی و امور کهنه سربازان، شصت و پنجمین سالگرد مأموریت صلحبانی نیروی اضطراری سازمان ملل متحد در مصر را جشن گرفتند.

[ad_1] بیانیه امروز شصت و پنجمین سالگرد استقرار نیروهای کانادایی به مصر برای شرکت در اولین ماموریت بزرگ صلحبانی سازمان ملل است. 24 نوامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا امروز سال 65 استهفتم سالگرد استقرار نیروهای کانادایی به مصر برای شرکت در اولین ماموریت بزرگ صلحبانی سازمان ملل متحد. در

کد خبر : 133782
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
وزرای دفاع ملی و امور کهنه سربازان، شصت و پنجمین سالگرد مأموریت صلحبانی نیروی اضطراری سازمان ملل متحد در مصر را جشن گرفتند.

[ad_1]

بیانیه

24 نوامبر 2021 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

امروز سال 65 استهفتم سالگرد استقرار نیروهای کانادایی به مصر برای شرکت در اولین ماموریت بزرگ صلحبانی سازمان ملل متحد.

در سال 1956، پس از سال ها تنش فزاینده بین مصر و قدرت های اروپایی، مصر کنترل آبراه کانال سوئز را به دست گرفت. در اواخر همان سال، اسرائیل به مصر حمله کرد و به کانال سوئز نزدیک شد، سپس بریتانیا و فرانسه نیروهای خود را در منطقه کانال فرود آوردند تا از آن محافظت کنند.

به منظور کمک به برقراری صلح و جلوگیری از یک رویارویی بزرگ بین المللی، لستر بی پیرسون، وزیر امور خارجه وقت کانادا، خواستار ایجاد یک نیروی مسلح چند ملیتی برای اعزام به مصر شد. نیروی اضطراری سازمان ملل متحد به زودی تأسیس شد و در ابتدا متشکل از نیروهای 10 کشور بود که در مجموع بیش از 6000 نیروی حافظ صلح را تشکیل می دادند. از بسیاری جهات، این شروع شهرت کانادا به عنوان یک مشارکت کننده کلیدی در تلاش های بین المللی حفظ صلح بود.

هزاران نیروی حافظ صلح کانادایی در سال‌های بعد در مصر خدمت می‌کنند و نقش‌های کلیدی در حمل‌ونقل، ارتباطات، تأمین و تلاش‌های پشتیبانی بهداشتی برای این مأموریت بازی می‌کنند. پرسنل نظامی ما در مصر بیشترین تلفات جانی را در تمام تلاش‌های حفظ صلح کانادا متحمل شدند و بیش از 50 سرباز کانادایی فداکاری نهایی را انجام دادند. ما آنها را به یاد می آوریم و از همه کسانی که خدمت کردند تشکر می کنیم. آنها ملت ما را با شجاعت، فداکاری و حرفه ای نشان دادند.

از سال 1956، سربازان، ملوانان، هوانوردان و اعضای عملیات ویژه کانادایی ما همچنان به تلاش برای ایجاد صلح و امنیت برای افراد و جوامع آسیب پذیر در سراسر جهان ادامه داده اند. در این روز، بیایید به پاسداران صلح خود، چه در گذشته و چه در حال حاضر، به خاطر خدمات و تعهدشان در جهت ساختن جهانی امن تر برای همه ادای احترام کنیم.

نقل قول ها

«در سال 65هفتم در سالگرد مأموریت حافظ صلح نیروی اضطراری سازمان ملل متحد در مصر، پرسنل نیروهای مسلح کانادا را به یاد می آوریم که به دعوت خدمت به منظور ارتقای ثبات و صلح در خاورمیانه پاسخ دادند. ما همچنین به حرفه‌ای بودن و دلسوزی اعضای نیروهای مسلح کانادا که با ایجاد امنیت برای جوامع آسیب‌پذیر در سراسر جهان از ارزش‌های کانادا حمایت کرده‌اند، ادای احترام می‌کنیم. ما از آنها و خانواده هایشان تشکر و قدردانی خود را مدیونیم.»

آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی محترم

برای بیش از 65 سال، کانادایی ها در حمایت از صلح در سراسر جهان قدم برداشته اند. میراث حفظ صلح ما برای کانادایی ها مایه افتخار است و این میراث زمانی آغاز شد که بیش از 50 نفر از نیروهای مسلح کانادا جان خود را در خدمت صلح در مصر فدا کردند. ما امروز آنها و همرزمانشان را به یاد می آوریم و از همه کانادایی هایی که در هر زمان و هر کجا که به آنها نیاز بوده از صلح دفاع کرده اند تشکر می کنیم.

محترم لارنس مک آلی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی

پیوندهای مرتبط

عملیات حمایت از صلح

مخاطب

روابط رسانه ای
وزارت دفاع ملی
تلفن: 613-904-3333
[email protected]

دنیل میندن
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر دفاع ملی
تلفن: 613-996-3100
[email protected]

روابط رسانه ای
امور کهنه سربازان کانادا
613-992-7468
[email protected]

کامرون مک نیل
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر امور ایثارگران
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.