واکنش مقامات روس به تحریم‌های آمریکا و انگلیس

 زاخارووا روز شنبه در کانال خود در شبکه تلگرام نوشت: لندن می بایست واشنگتن را بخاطر خودداری از اجرای کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی و نقض تعهد خود برای امحای زرادخانه تسلیحات شیمیایی خود تحریم می کرد.    انگلیس روز جمعه هفت تبعه روسیه را در پرونده استفاده از سلاح شیمیایی برای مسموم کردن الکسی

کد خبر : 93970
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷
واکنش مقامات روس به تحریم‌های آمریکا و انگلیس



 زاخارووا روز شنبه در کانال خود در شبکه تلگرام نوشت: لندن می بایست واشنگتن را بخاطر خودداری از اجرای کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی و نقض تعهد خود برای امحای زرادخانه تسلیحات شیمیایی خود تحریم می کرد.   

انگلیس روز جمعه هفت تبعه روسیه را در پرونده استفاده از سلاح شیمیایی برای مسموم کردن الکسی ناوالنی تحریم کرد.

فهرستی از نام های هفت تبعه روسی در سایت وزارت خارجه انگلیس منتشر و ادعا شده است که این افراد ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه هستند.  

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ادامه مطلب خود در تلگرام به بیانیه دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس اشاره کرد که گفته بود اعمال تحریم ها در مورد ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه نشان می دهد که انگلیس و شرکای آن در آینده هم مقصران و مسوولان (در مسمومیت ناوالنی) را تحت پیگرد قرار می دهد و از مفاد کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی دفاع خواهد کرد.

 زاخارووا نوشت: انگلیس بجای دور شدن از واقعیت ها شهامت داشته و سازمان های مربوطه آمریکا را بخاطر خودداری از اجرای مفاد کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی در مساله امحای زرادخانه شیمیایی این کشور تحت پیگرد قرار دهد. 

در همین حال آناتولی آنتونف سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد: بهانه آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه واهی و بطور کامل بی اساس است.

آنتونوف روز شنبه گفت: اعمال تحریم های جدید علیه روسیه نشانگر این واقعیت است که دولت آمریکا ، اراده ای برای تحقق تفاهم های بدست آمده در دیدار سران روسیه و آمریکا در ژنو ندارد.  

وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه با متهم کردن دولت روسیه به تلاش برای مسموم کردن آلکسی ناوالنی، از مخالفان ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه، اسامی ۹ شخص و ۲ شرکت روسیه‌ای را در لیست تحریم‌ها قرار داد.

 سفیر روسیه در واشنگتن گفت: اقدامات غیرسازنده آمریکا، مانع حفظ ثبات جهان در این شرایط دشوار برای همه کشورهای جهان می شود.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.