واکنش برانکو به شکست تحقیرآمیز مقابل ژاپن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی چین در نخستین دیدار خود از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا، با نتیجه سنگین ۷-۰ در خانه ژاپن شکست خورد. این شکست، بدترین رکورد تاریخ دیدارهای چین و ژاپن را رقم زد. پیش از این، در رقابت‌های زیر ۱۶ سال آسیا در سال ۲۰۰۰ که در ویتنام

کد خبر : 492271
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
واکنش برانکو به شکست تحقیرآمیز مقابل ژاپن



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی چین در نخستین دیدار خود از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا، با نتیجه سنگین ۷-۰ در خانه ژاپن شکست خورد. این شکست، بدترین رکورد تاریخ دیدارهای چین و ژاپن را رقم زد. پیش از این، در رقابت‌های زیر ۱۶ سال آسیا در سال ۲۰۰۰ که در ویتنام برگزار شد، تیم ملی نوجوانان چین با نتیجه ۷-۱ به تیم نوجوانان ژاپن باخت که بدترین نتیجه بین تیم‌های ملی این دو کشور بود. اما حالا، همان‌طور که ایوانکوویچ پس از بازی گفت: «این یک شب غم‌انگیز خواهد بود.»

به گزارش ورزش سه، پس از این دیدار، ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم چین، در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت. او درباره این مسابقه گفت: «به تیم ژاپن بابت این پیروزی تبریک می‌گویم؛ این موضوع بدون شک واضح است و همه روند بازی را دیدند. پیش از بازی نیز گفته بودم که ژاپن یکی از بهترین تیم‌های آسیا و حتی جهان است. ما برای این مسابقه آماده شده بودیم و می‌دانستیم که بازیکنان باکیفیتی دارند. این بازی برای ما بسیار دشوار بود و به‌عنوان یک مربی، این شب برای من یکی از تلخ‌ترین شب‌ها بود.»

او در مورد ۷ گل دریافتی تیمش اظهار داشت: «در این بازی مشکلات دفاعی بسیاری داشتیم و باید برای ۹ بازی آینده این مشکلات را به‌خوبی جمع‌بندی کنیم. ما پیش از این مسابقه به طور ویژه روی دفاع کار کرده بودیم، اما در طول بازی برخی از گل‌ها نباید دریافت می‌شد. باید دوباره این مسابقه را بررسی کرده و با بازیکنان به‌طور مشترک، مشکلات را آنالیز کرده و به جمع‌بندی برسیم.»

در نیمه دوم، ایوانکوویچ، با تعویض ژنگ وننگ و ورود گائو ژون‌ییگ، سیستم تیمش را از ۴-۴-۲ به ۵-۳-۲ تغییر داد. او درباره این تغییرات گفت: «روند بازی در نیمه اول به ما نشان داد که مشکلاتی وجود دارد و ما در وقت اضافه گل خوردیم. در نیمه دوم، با انجام تغییرات در نفرات و پست‌ها، تعداد بازیکنان در محوطه جریمه و همچنین قدرت دفاعی‌مان را افزایش دادیم و سعی کردیم از فرصت‌های انتقالی استفاده کنیم.»

وی افزود: «در جاهایی که باید تمرکز بیشتری می‌داشتیم، به‌طور دقیق در همان نقاط، ضعف پیدا شد و تیم حریف از آن‌ها استفاده کرد. ما تأکید زیادی روی دفاع از مرکز داشتیم. همچنین باید بگویم که در این اردو، ۱۲ بازیکن ما برای اولین بار در تیم ملی حضور داشتند و این مسابقه سخت، برای آن‌ها تجربه و درس بزرگی بود.»

وقتی دوباره درباره شکست سنگین ۷-۰ سؤال شد، ایوانکوویچ پاسخ داد: «ما پیش از بازی تأکید کرده بودیم که ژاپن یکی از بهترین تیم‌های جهان است و بازیکنان باکیفیتی دارد. ما برای این مسابقه آماده بودیم و از قدرت حریف آگاهی داشتیم و انتظار بازی دشواری را داشتیم. اما باید در آینده بهتر آماده شویم. هنوز لیگ و لیگ قهرمانان آسیا پیش روی ماست و ما باید از فرصت‌های تعطیلی لیگ برای آمادگی کامل استفاده کنیم.»

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.