واکنش انگلیس به ادعای ترور «السنوار»: تمرکز ما روی آتش‌بس است

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، این سخنگو که طبق رویه‌های مرسوم خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرنگاران در لندن ادعا کرد که برقراری آتش‌بس، انتقال کمک‌های بشردوستانه به داخل غزه و آزادی گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) اولویت‌های دولت انگلیس هستند. وی در پاسخ به این سووال که آیا ترور السنوار می‌تواند

کد خبر : 509636
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
واکنش انگلیس به ادعای ترور «السنوار»: تمرکز ما روی آتش‌بس است



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، این سخنگو که طبق رویه‌های مرسوم خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرنگاران در لندن ادعا کرد که برقراری آتش‌بس، انتقال کمک‌های بشردوستانه به داخل غزه و آزادی گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) اولویت‌های دولت انگلیس هستند.

وی در پاسخ به این سووال که آیا ترور السنوار می‌تواند به کاهش حملات رژیم صهیونیستی در غزه منجر شود، تکرار کرد که لندن از حق ادعایی رژیم اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کند.

این سخنگو بدون محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه که تاکنون بیش از ۴۲ هزار شهید و ۹۹ هزار مجروح برجای گذاشته است مدعی شد: «بریتانیا به تلاش‌های دیپلماتیک برای ایجاد آتش‌بس ادامه می‌دهد تا بتوانیم کمک‌های بیشتری به غزه ارسال و گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) را آزاد کنیم.»

رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش مدعی شده است که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه را ترور کرده است. ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک) در بیانیه ای مدعی شده‌اند که السنوار در حملات این رژیم به جنوب غزه ترور شده است.

این چهارمین بار است که رژیم اسرائیل مدعی ترور السنوار می شود.جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هنوز به این ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار، بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده‌اند.

این رژیم پس از تبدیل نوار غزه به یک ویرانه، حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف جنوب لبنان و نیروهای حافظ صلح‌ سازمان ملل متحد آغاز کرده که با محکومیت جهانی مواجه شده است.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری درباره ضرورت جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.