وام دهندگان Factbox-Crypto با مشکلاتی روبرو می شوند

[ad_1] آزمایشگاه های Terraform این شرکت مستقر در کره جنوبی که پشت استیبل کوین TerraUSD و توکن جفت شده آن Luna قرار دارد، در ماه مه ارزش خود را کاهش داده است که جرقه فروش و واکنش زنجیره ای را برانگیخته است. یکی از بنیانگذاران شرکت، دو کوون، در ماه مه یک “طرح بازیابی” را

کد خبر : 225843
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۳:۳۷
وام دهندگان Factbox-Crypto با مشکلاتی روبرو می شوند

[ad_1]

آزمایشگاه های Terraform

این شرکت مستقر در کره جنوبی که پشت استیبل کوین TerraUSD و توکن جفت شده آن Luna قرار دارد، در ماه مه ارزش خود را کاهش داده است که جرقه فروش و واکنش زنجیره ای را برانگیخته است.

یکی از بنیانگذاران شرکت، دو کوون، در ماه مه یک “طرح بازیابی” را با بودجه اضافی خارجی و بازسازی TerraUSD اعلام کرد به طوری که به جای تکیه بر الگوریتمی برای حفظ پیوند دلاری 1:1 خود، توسط ذخایر حمایت می شود.

یک مقام در دفتر دادستانی عالی کره جنوبی در 21 ژوئن گفت که چندین کارمند Terraform در لیست پرواز ممنوع قرار گرفته اند و نمی توانند کشور را ترک کنند.

وویجر دیجیتال

وام دهنده رمزارز مستقر در ایالات متحده در 6 ژوئیه اعلام کرد که اعلام ورشکستگی کرده است.

وویجر در پرونده ورشکستگی فصل 11 خود تخمین زد که بیش از 100000 طلبکار و چیزی بین 1 تا 10 میلیارد دلار دارایی و بدهی هایی به ارزش مشابه دارد.

سه فلش بزرگ (3AC)

صندوق تامینی رمزارز مستقر در سنگاپور در تاریخ 29 ژوئن، دو روز پس از دریافت اخطار نکول از وایجر به دلیل عدم پرداخت وام رمزنگاری بیش از 650 میلیون دلار، وارد انحلال شد.

بر اساس پرونده دادگاه در 1 ژوئیه، این شرکت به دنبال حمایت از طلبکاران تحت فصل 15 قانون ورشکستگی ایالات متحده بود که به بدهکاران خارجی اجازه می دهد از دارایی های ایالات متحده محافظت کنند.

شبکه سلسیوس

شرکت وام دهنده خدمات برداشت و انتقال خود را با استناد به شرایط “بسیار شدید” بازار متوقف کرد و مشاورانی را برای پرونده احتمالی ورشکستگی استخدام کرده است.

به گزارش Calcalist، در 4 ژوئیه، این شرکت آمریکایی – اسرائیلی اعلام کرد که یک چهارم نیروی کار خود را اخراج کرده است.

وولد

این شرکت مستقر در سنگاپور در 4 ژوئیه اعلام کرد که برداشت بیش از 800000 مشتری خود را به حالت تعلیق درآورده است. در یک پست وبلاگ، Vauld گفت که به دلیل شرایط نوسان بازار با “چالش های مالی” مواجه است.

این شرکت گفت: «مشکلات مالی شرکای تجاری کلیدی ما ناگزیر بر ما تأثیر می‌گذارد» و افزود که مشتریان از 12 ژوئن حدود 200 میلیون دلار برداشت کرده‌اند.

بابل فاینانس

وام دهنده رمزنگاری مستقر در هنگ کنگ گفت که به طور موقت برداشت و بازخرید دارایی های کریپتو را در 17 ژوئن به حالت تعلیق درآورده است، زیرا این شرکت در تلاش برای پرداخت به مشتریان خود است.

این شرکت با اشاره به نوسانات بالای بازار ارزهای دیجیتال گفت: «با توجه به وضعیت فعلی، بابل فاینانس با فشار نقدینگی غیرعادی مواجه است.

(تدوین شده توسط دینا کارتیت؛ ویرایش توسط ماجو ساموئل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.