وال سنت با صعود سهام در حال رشد ثابت است

نزدک که از نظر فناوری سنگین است، پس از یک دوره شکست هفت جلسه ای که اولین بار از نوامبر 2016 بود، در میان شاخص های اصلی افزایش یافت. فروش سهام که در ماه آگوست به دلیل اظهارات تندروانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آغاز شد، در روزهای اخیر در بحبوحه نشانه هایی از رکود

کد خبر : 252221
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
وال سنت با صعود سهام در حال رشد ثابت است


نزدک که از نظر فناوری سنگین است، پس از یک دوره شکست هفت جلسه ای که اولین بار از نوامبر 2016 بود، در میان شاخص های اصلی افزایش یافت.

فروش سهام که در ماه آگوست به دلیل اظهارات تندروانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آغاز شد، در روزهای اخیر در بحبوحه نشانه هایی از رکود اقتصادی در اروپا و چین و همچنین اقدامات بانک های مرکزی بزرگ که مصمم به مهار تورم هستند، ادامه یافته است.

با این حال، داده های این ماه قدرت اقتصاد ایالات متحده را برجسته کرد و معامله گران را بر آن داشت تا در اواخر ماه سپتامبر بر روی افزایش 75 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو شرط بندی کنند. قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو نشان می دهد که سرمایه گذاران با احتمال بیش از 80 درصد برای چنین حرکتی قیمت گذاری می کنند.

بازدهی 10 ساله خزانه داری پس از رسیدن به اوج های جدید ژوئن در اوایل جلسه کاهش یافت و سهام سهام های حساس به نرخ مانند تسلا و مایکروسافت را تقویت کرد. [US/]

شاون کروز، رئیس استراتژی تجارت در TD Ameritrade در شیکاگو، ایلینویز، گفت: “من انتظار دارم بازارها بسیار بی ثبات باشند … این موضوع به آنچه در این هفته از بانک های مرکزی مختلف می شنویم و برخی از داده های اقتصادی دریافتی مربوط می شود.” .

“مگر اینکه ما این احساس را نداشته باشیم که اوضاع در جبهه اقتصادی به طرز چشمگیری بدتر خواهد شد، احتمالاً باید انتظار داشته باشید که 3900 کمی کف برای S&P 500 باشد.”

S&P 500 نسبت به اوج خود در ماه اوت بیش از 9 درصد کاهش یافته است و کمتر از 7 درصد از اواسط ماه ژوئن که به پایین ترین حد خود در سال رسید، معامله می شود.

سخنرانی پاول در روز پنجشنبه و همچنین داده های قیمت مصرف کننده ایالات متحده در هفته آینده برای سرنخ هایی در مسیر سیاست پولی تجزیه خواهد شد.

در ساعت 10:12 صبح به وقت شرقی، میانگین صنعتی داوجونز با 52.98 واحد یا 0.17 درصد افزایش به 31198.28 واحد رسید، S&P 500 با 8.02 واحد یا 0.21 درصد رشد به 3916.21 واحد رسید و نزدک کامپوزیت 3.4 یا 3.8 واحد افزایش یافت. ٪، در 11,584.09.

9 بخش از 11 بخش عمده S&P معاملات بالاتری داشتند. شاخص انرژی 2.2 درصد سقوط کرد زیرا قیمت نفت تقریباً 4 درصد کاهش یافت و نگرانی های مربوط به تقاضا مربوط به خطرات رکود در حال وقوع بود. قیمت نفت برنت به زیر 90 دلار در هر بشکه رسید. [O/R]

شرکت اپل پیش از رونمایی از سری جدید مدل‌های آیفون و ساعت‌های اپل، ۰.۱ درصد رشد کرد.

شرکت Nio پس از گزارش تولید خودروهای برقی چینی از زیان خالص تعدیل شده در سه ماهه دوم در مقایسه با سال قبل، 1.7 درصد سقوط کرد.

Coupa Software Inc پس از اینکه شرکت نرم‌افزار مدیریت پرداخت برآوردهای سه‌ماهه دوم را برای درآمد و سود شکست داد، 11.8 درصد جهش کرد.

در همین حال، Walmart Inc، Target Corp و McDonald’s Corp از جمله خرده فروشانی بودند که در یک جلسه شلوغ پس از روز کارگر، عرضه اوراق قرضه را اعلام کردند.

نسبت 1.21 به 1 در NYSE و نسبت 1.41 به 1 در Nasdaq نسبت به نزول‌ها بیشتر بود.

شاخص S&P دو رکورد جدید در 52 هفته و 15 پایین ترین سطح جدید را به ثبت رساند، در حالی که نزدک شش بالاترین و 137 پایین ترین سطح جدید را ثبت کرد.

(گزارش توسط Sruthi Shankar و Ankika Biswas در Bengaluru؛ ویرایش توسط Anil D’Silva و Maju Samuel)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.