واریزهای میلیونی به حساب مشتریان بانکی/ ماجرا چیست؟

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، در ساعات اولیه بامداد روز هجدهم مهر، در پی به روزرسانی سامانه‌های بانکی، تعدادی از کاربران، گزارش اختلال در واریز و برداشت از حساب را مطرح کردند. جماران نوشت: برخی صفحات در فضای مجازی، شایعاتی در خصوص واریزهای میلیونی و حتی میلیاردی به حساب برخی مشترکین مطرح کردند و برخی

کد خبر : 506417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
واریزهای میلیونی به حساب مشتریان بانکی/ ماجرا چیست؟



به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، در ساعات اولیه بامداد روز هجدهم مهر، در پی به روزرسانی سامانه‌های بانکی، تعدادی از کاربران، گزارش اختلال در واریز و برداشت از حساب را مطرح کردند.

جماران نوشت: برخی صفحات در فضای مجازی، شایعاتی در خصوص واریزهای میلیونی و حتی میلیاردی به حساب برخی مشترکین مطرح کردند و برخی دیگر ادعا کردند که صف‌های طولانی مقابل دستگاه‌های خودپرداز برای خالی کردن حساب‌ها به‌وجود آماده است.

در همان ساعات اولیه با پیگیری از طریق ارکان ذیربط نظیر پلیس فتا و مسئولان بانکی مشخص شد که هیچ یک از بانک‌ها هک نشده و اطمینان خاطر داده می‌شود که تمام حساب‌های بانکی در امنیت کامل هستند و اختلال در تراکنش‌ها مورد پیگیری است.

اما اختلال در سیستم یک بانک موجب واریز مبالغ میلیونی به حساب‌های شماری از مشترکان این بانک در استان هرمزگان شد. این خبر را باشگاه خبرنگاران بامداد امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳  نیز تایید کرد.

این واریزی‌ها که حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد صورت گرفت، باعث شد تمامی حساب‌های بانک صادرات در حدود ساعت ۳:۰۰ بامداد مسدود شود. مشترکانی از شهرهای توکهور، میناب و بندرعباس تأیید کرده‌اند که در حدود یک میلیون تومان به حسابشان واریز شده است.

 مشابه این اتفاق نیز در استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است. تاکنون جزئیاتی از علت این واریزها و مسدود شدن حساب‌ها ارائه نشده است، اما برخی احتمال هک شدن حساب‌ها را مطرح کرده‌اند.

۲۲۳۲۲۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.