وارن بافت در مصاحبه اخیر – بیت کوین نیوز، بیت کوین را به قمار و نامه های زنجیره ای تشبیه می کند

[ad_1] وارن بافت، غول مالی، یکی از موفق ترین سرمایه گذاران تاریخ، در طی مصاحبه ای در CNBC’s Squawk Box در 12 آوریل درباره بیت کوین بحث کرد. همانطور که در مصاحبه های قبلی انجام داده بود، این غول تجاری بیت کوین را به یک طرح قمار و نامه های زنجیره ای که به عنوان

کد خبر : 344850
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
وارن بافت در مصاحبه اخیر – بیت کوین نیوز، بیت کوین را به قمار و نامه های زنجیره ای تشبیه می کند

[ad_1]

وارن بافت، غول مالی، یکی از موفق ترین سرمایه گذاران تاریخ، در طی مصاحبه ای در CNBC’s Squawk Box در 12 آوریل درباره بیت کوین بحث کرد. همانطور که در مصاحبه های قبلی انجام داده بود، این غول تجاری بیت کوین را به یک طرح قمار و نامه های زنجیره ای که به عنوان دریافت کرده بود تشبیه کرد. یک کودک.

بافت دو سنت خود را در بیت‌کوین به اشتراک می‌گذارد و نسبت به درآمدزایی هشدار می‌دهد «تلاش برای شرط‌بندی علیه مجلس»

به خوبی شناخته شده است که وارن بافت بیت کوین را دوست ندارد و یک بار گفته بود که تمام بیت کوین (BTC) جهان را به قیمت 25 دلار نمی خرد. بافت همچنین به این دلیل که بیت کوین را «احتمالاً مجذور زهر موش» می‌داند، شهرت دارد و طی مصاحبه‌ای در 12 آوریل در CNBC Squawk Box، بار دیگر بیزاری خود را از ارز دیجیتال پیشرو تکرار کرد. در طول مصاحبه، او بیت کوین را به عنوان یک «نشانه قمار» خلاصه کرد و اصرار داشت که جهان شاهد «انفجار قمار» بوده است.

وارن بافت در مصاحبه اخیر بیت کوین را به قمار و نامه های زنجیره ای تشبیه می کند

Oracle of Omaha به پخش‌کننده‌های CNBC گفت که او دوست دارد روی بازی‌های فوتبال شرط‌بندی کند زیرا “آن را جالب‌تر می‌کند.” با این حال، او همچنین هشدار داد که فکر نمی‌کند می‌خواهد «با تلاش برای شرط‌بندی علیه خانه امرار معاش کند». بافت اشاره کرد که بررسی های محرک ممکن است انگیزه قمار را نیز افزایش داده باشد. سرمایه گذار گفت: «شما میلیون ها نفر داشتید که چک و پول دریافت می کردند، در خانه نشسته بودند و متوجه می شدند که می توانند یک چرخ رولت در خانه خود داشته باشند. هنگامی که به طور خاص در مورد بیت کوین دارایی ارز دیجیتال (BTC)، بافت، سؤال شد گفت:

بیت کوین یک رمز قمار است و هیچ ارزش ذاتی ندارد – اما این مانع از تمایل مردم به بازی چرخ رولت نمی شود.

در میان لفاظی های قمار بافت، او همچنین مقایسه ای با حروف زنجیره ای انجام داد. نامه‌های زنجیره‌ای پیام‌هایی هستند که معمولاً از طریق پست حلزونی ارسال می‌شوند و گیرنده را تشویق می‌کنند تا پیام را برای تعداد معینی از افراد ارسال کند، و قول می‌دهند که در ازای آن نوعی سود دریافت کنند. بافت به مجریان برنامه CNBC توضیح داد: «وقتی بچه بودم از نامه های زنجیره ای خوشم نمی آمد. “من فکر کردم، “چرا باید یک نامه زنجیره ای ارسال کنم – زمانی که می توانم نامه خود را شروع کنم؟”

در حالی که رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل برکشایر هاتاوی به وضوح بیت کوین را دوست ندارد، او به دلیل استعداد خود برای سرمایه گذاری شناخته شده است. برکشایر هاتاوی دارای چندین کسب و کار معروف مانند Geico، Fruit of the Loom، Duracell، BNSF Railway، See’s Candies، Clayton Homes، Pampered Chef و Dairy Queen است. بر اساس آخرین داده‌های شرکت‌های مارکت‌کپ.کام، برکشایر هاتاوی (BRK-B) به‌عنوان هشتمین ارزش بازار بزرگ از نظر دارایی در جهان فهرست شده است. از سوی دیگر، بیت کوین (BTC)، بر اساس همین وب سایت، دهمین ارزش بازار بزرگ در سراسر جهان است.

برچسب ها در این داستان

تجزیه و تحلیل، دارایی ها، برکشایر هاتاوی، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بیت کوین بوفه، راه آهن BNSF، بیت کوین بوفه، بوفه در بیت کوین، تجارت، نامه های زنجیره ای، کلیتون هومز، cnbc، تفسیر، ارز دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال، ملکه لبنی، دارایی های دیجیتال، Duracell، اقتصاد، کارشناس، امور مالی، بازی های فوتبال، Fruit of the Loom، قمار، Geico، مصاحبه، سرمایه گذاری، سرمایه گذار، بازار سرمایه، ارزش گذاری بازار، اخبار، نظر، Oracle of Omaha، آشپز نازک، چرخ رولت، آب نبات See’s، Squawk جعبه، چک های محرک، بازار سهام، وال استریت، وارن بافت بیت کوین، وارن بافت

نظر شما در مورد موضع وارن بافت در قبال بیت کوین و قمار چیست؟ آیا با دیدگاه او موافق هستید یا مخالف؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، CNBC،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.