هکر جاده ابریشم به دلیل کلاهبرداری سیمی به یک سال زندان محکوم شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] در 14 آوریل 2023، وزارت دادگستری (DOJ) برای ناحیه جنوبی نیویورک فاش کرد که هکر مسئول نقض بازار جاده ابریشم به اتهام کلاهبرداری از طریق سیم به یک سال زندان محکوم شده است. جیمز ژونگ در سپتامبر 2012 بیش از 50000 بیت کوین را از بازار تاریک نت (DNM) دزدید. دامیان ویلیامز، وکیل دادگستری

کد خبر : 346557
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
هکر جاده ابریشم به دلیل کلاهبرداری سیمی به یک سال زندان محکوم شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 14 آوریل 2023، وزارت دادگستری (DOJ) برای ناحیه جنوبی نیویورک فاش کرد که هکر مسئول نقض بازار جاده ابریشم به اتهام کلاهبرداری از طریق سیم به یک سال زندان محکوم شده است. جیمز ژونگ در سپتامبر 2012 بیش از 50000 بیت کوین را از بازار تاریک نت (DNM) دزدید. دامیان ویلیامز، وکیل دادگستری وزارت دادگستری اظهار داشت که ژونگ از یک سرویس اختلاط بیت کوین، یک صرافی بین المللی ارزهای دیجیتال، و “آرایه ای چشمگیر از ابزارهای تکنولوژیکی برای ناکام گذاشتن تلاش های ردیابی استفاده کرده است. ”

مقامات بیت کوین، فلزات گرانبها و شرکتی را که با املاک و مستغلات قابل توجهی مرتبط است در تحقیقات جاده ابریشم توقیف کردند.

پس از تشکیل پرونده در دادگاه جزئیات قصد دولت ایالات متحده برای فروش 41000 بیت کوین توقیف شده (BTC) در این سال تقویمی و فروش 9861.1707894 بیت کوین که در 14 مارس 2023 رخ داد، جیمز ژونگ توسط قاضی ناحیه ایالات متحده، پل جی، به یک سال زندان محکوم شد. Gardephe، همانطور که توسط DOJ نیویورک فاش شده است.

ژونگ از طرحی گریزان برای سرقت از DNM جاده ابریشم استفاده کرده بود، با ایجاد 9 حساب جاده ابریشم و راه اندازی 140 تراکنش که سیستم برداشت DNM را فریب داد تا 50000 بیت کوین را به آدرس های تحت کنترل خود آزاد کند.

جالب اینجاست که ژونگ هرگز از Silk Road برای هدف مورد نظر خود استفاده نکرد و حساب‌های جعلی صرفاً با هدف اجرای هک ایجاد شدند. محققین تخمین می زنند که برای بدست آوردن مجموع خالص بیش از 50000 بیت کوین تقریباً 200 تا 2000 بیت کوین لازم است.

هکر جاده ابریشم به دلیل کلاهبرداری با سیم به یک سال زندان محکوم شد
بر اساس گزارش وزارت دادگستری ناحیه جنوبی نیویورک، تصاویری از تحقیقات جیمز ژونگ.

علاوه بر این، سال‌ها بعد، ژونگ 50000 بیت‌کوین کش (BCH) را زمانی که بیت‌کوین در آگوست 2017 فورک کرد، به دست آورد و پس از فورک، تمام BCH را با استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال در خارج از کشور با 3500 BTC مبادله کرد. این وجوه در اقامتگاه ژونگ در گینزویل، جورجیا، در یک گاوصندوق طبقه زیرزمینی غوطه ور در پتوها و یک قوطی پاپ کورن چیتوس کشف شد.

مقامات فدرال حدود 51351.89785803 بیت کوین را در سه نوبت جداگانه، انباری از فلزات گرانبها و 661،900 دلار پول نقد کشف و ضبط کردند. علاوه بر این، مقامات 80 درصد از ژونگ در سرمایه گذاری های RE&D، یک شرکت ممفیس با دارایی های املاک و مستغلات قابل توجه، بهره مند شدند.

ژونگ 32 ساله به کلاهبرداری با سیم اعتراف کرد و به غیر از وزارت دادگستری نیویورک، این پرونده شامل سرویس درآمد داخلی (IRS)، واحد جرایم سایبری غرب تحقیقات جنایی در دفتر میدانی لس آنجلس و آتن-کلارک بود. اداره پلیس شهرستان

برچسب ها در این داستان

50000 بیت کوین، 50000 بیت کوین، اداره پلیس شهرستان آتن-کلارک، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش، بیت کوین کش BCH، بلاک چین، دادگاه، اتهامات جنایی، ارز دیجیتال، جرایم سایبری، بازار تاریک، دارایی های دیجیتال، وزارت دادگستری، وجوه، هکر , هک, تبادل بین المللی, تحقیق, IRS, اجرای قانون, لس آنجلس, ممفیس, کل خالص, فلزات گرانبها, زندان, سرمایه گذاری RE&D, املاک و مستغلات, توقیف, مجازات, جاده ابریشم, تکنیک های پیچیده, فناوری, سرقت, دولت ایالات متحده, زیرزمینی طبقه امن، سیم تقلب

به نظر شما پیامدهای این پرونده برای جرایم مرتبط با ارزهای دیجیتال در آینده چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.