هنگ کنگ امیدوار است کنگره چین بتواند اقتصاد را احیا کند و رکود IPO را معکوس کند

[ad_1] قرنطینه‌های فراگیر COVID-19 عامل کاهش چشمگیر رشد اقتصادی چین، قطع ارتباط آن با سایر نقاط جهان و کاهش اشتهای سرمایه‌گذاران برای خرید دارایی‌های چینی است. به گفته وکلا و تحلیلگران، هرگونه تغییر به سمت باز کردن مرزهای چین و تحریک تقاضا در آنجا باعث تقویت اعتماد و معاملات تجاری خواهد شد. هنگ کنگ اخیراً

کد خبر : 266872
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
هنگ کنگ امیدوار است کنگره چین بتواند اقتصاد را احیا کند و رکود IPO را معکوس کند

[ad_1]

قرنطینه‌های فراگیر COVID-19 عامل کاهش چشمگیر رشد اقتصادی چین، قطع ارتباط آن با سایر نقاط جهان و کاهش اشتهای سرمایه‌گذاران برای خرید دارایی‌های چینی است.

به گفته وکلا و تحلیلگران، هرگونه تغییر به سمت باز کردن مرزهای چین و تحریک تقاضا در آنجا باعث تقویت اعتماد و معاملات تجاری خواهد شد. هنگ کنگ اخیراً بازگشایی خود را آغاز کرد و سیاست های سختگیرانه ویروسی خود را که اعتبار آن را به عنوان یک مرکز مالی جهانی خدشه دار کرده است، کاهش داد.

ریچارد وانگ، شریک Freshfields در هنگ کنگ، گفت: “امیدوارم وضعیت اقتصاد جهانی در سال آینده بهبود یابد و من انتظار دارم که بعد از بیستمین کنگره حزب، تمرکز بیشتری روی مسائل تجاری و اقتصادی در چین ببینیم.” به دنبال افزایش سرمایه

فعالیت عرضه اولیه عمومی (IPO) در هنگ کنگ، که به طور سنتی تحت تسلط شرکت های سرزمین اصلی است، در بحبوحه رکود بازارهای چین، تشدید تنش های چین و ایالات متحده و محیط نظارتی سخت تر در چین به پایین ترین سطح خود در 9 سال اخیر سقوط کرده است.

از زمانی که چین قوانین جدیدی را برای شرکت‌هایی که می‌خواهند سهام خود را خارج از بازارهای اصلی بفروشند، که هنوز نهایی نشده‌اند، جاه‌طلبی‌های بین‌المللی فهرست شده است.

طبق آمار Refinitiv، امسال تنها 9.28 میلیارد دلار IPO در هنگ کنگ وجود داشته است که از 37.1 میلیارد دلار در مدت مشابه در سال 2021 کمتر است. ارزش فروش سهام جدید کمترین میزان از سال 2013 است.

علاوه بر این، طبق داده‌های Dealogic، بیش از 80 درصد از عرضه‌های اولیه سهام در هنگ کنگ در سال جاری از زمان آغاز به کار زیر آب معامله می‌شوند.

بر اساس داده‌های Refinitiv، عرضه‌های اولیه عمومی چین در چین 54.12 میلیارد دلار افزایش داشته است که 33 درصد از 80.89 میلیارد دلار در سه فصل اول سال 2022 کاهش داشته است. با این حال، داده ها نشان می دهد که STAR شانگهای و صرافی شنژن دو بازار فعال IPO در جهان هستند.

استفانی تانگ، یکی از شرکای شرکت حقوقی هوگان لاولز، می‌گوید: «مردم انتظار دارند که همه چیز بعد از جلسه باز شود، اما از نظر زمانی که شما آن را خواهید دید، این تغییر یک شبه نخواهد بود.

“این که چگونه تکامل خواهد یافت، هیچ عامل تعیین کننده ای وجود ندارد، اما انتظار منطقی این است که ما شاهد پیشرفت فعالیت معاملات از اواخر سال 2022 تا بهار 2023 باشیم.”

با این حال، اکثر اقتصاددانان تردید دارند که سیاست گذاران چینی به زودی سیگنال های مشخصی مبنی بر کاهش سیاست صفر کووید یا نقشه راه برای بازگشایی مرزها ارائه دهند.

عفونت‌های کووید در بالاترین سطح از ماه اوت است و تخمین زده می‌شود که 36 شهر در آستانه جلسه روز یکشنبه تحت قرنطینه یا نوعی کنترل هستند.

به گفته حقوقدانان، اطمینان بیشتر از سیاست در زمینه هایی مانند فناوری و آموزش تنها پس از دو جلسه سالانه پارلمان چین در ماه مارس مشخص می شود.

(گزارش توسط اسکات مرداک؛ ویرایش توسط آنشومن داگا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.