هنگ کنگ اجازه داد و ستد خرده فروشی در ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می کند

نوشته جورجینا لی هنگ کنگ (رویترز) – دولت هنگ کنگ پیشنهاد داده است که به سرمایه گذاران خرد اجازه داد و ستد ارزهای رمزنگاری شده و وجوه قابل معامله در مبادلات رمزنگاری را بدهد – اقدامی که امیدوار است به آن کمک کند وضعیت هاب فین تک خود را بازسازی کند. این شهر که قبلاً

کد خبر : 274487
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۲
هنگ کنگ اجازه داد و ستد خرده فروشی در ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می کند


نوشته جورجینا لی

هنگ کنگ (رویترز) – دولت هنگ کنگ پیشنهاد داده است که به سرمایه گذاران خرد اجازه داد و ستد ارزهای رمزنگاری شده و وجوه قابل معامله در مبادلات رمزنگاری را بدهد – اقدامی که امیدوار است به آن کمک کند وضعیت هاب فین تک خود را بازسازی کند.

این شهر که قبلاً محدود کردن تجارت کریپتو به سرمایه‌گذاران حرفه‌ای را پیشنهاد کرده بود، قوانین برنامه‌ریزی شده برای دارایی‌های دیجیتال را به شدت به دلیل سرکوب نوآوری مورد انتقاد قرار داده است و باعث شده است تا تعداد زیادی از استارت‌آپ‌ها به بازارهای دیگری مانند سنگاپور و دبی بروند.

پل چان، وزیر مالی، در یک سخنرانی کلیدی که در کنفرانس هفته فین‌تک هنگ کنگ پخش شد، گفت که مقامات یک فرآیند مشاوره را برای دادن «درجه مناسب دسترسی» به سرمایه‌گذاران خرد به دارایی‌های مجازی آغاز خواهند کرد.

او گفت: “ما می خواهیم موضع سیاست خود را برای بازار جهانی روشن کنیم تا عزم خود را برای کشف فین تک با جامعه دارایی مجازی جهانی نشان دهیم.”

دولت همچنین حقوق مالکیت دارایی‌های توکن‌شده را بررسی می‌کند و قانونی کردن قراردادهای به اصطلاح هوشمند – تراکنش‌های خوداجرا که نتایج آنها به ورودی‌های از پیش برنامه‌ریزی شده بستگی دارد، بررسی خواهد کرد.

به گفته فعالان صنعت، این حرکات احتمالاً راه را برای ارائه توکن های امنیتی املاک و مستغلات (STO) هموار می کند. STO ها توکن های مبتنی بر بلاک چین هستند که نشان دهنده منافع مالکیت هستند یا به دارندگان حق کسب درآمد یا سود سهام ایجاد شده از دارایی های واقعی را می دهند.

اندی مهان، مدیر ارشد انطباق APAC در صرافی ارز دیجیتال جمینی، گفت: آخرین اعلامیه می تواند قوانین هنگ کنگ را با قوانین سنگاپور همتراز کند.

او گفت: «شرکت‌کنندگان صنعت می‌خواهند یکپارچگی در رژیم نظارتی جهانی را ببینند، در غیر این صورت فرصت‌هایی برای بازیگران بد وجود خواهد داشت تا از خلأهای موجود در حوزه‌های قضایی با قوانین سخت‌تر استفاده کنند.»

قانونی کردن تجارت خرده‌فروشی کریپتوها همچنین هنگ کنگ را از سرزمین اصلی چین که ممنوعیتی کلی برای تجارت ارزهای دیجیتال اعمال کرده است، جدا می‌کند.

آدریان وانگ، مدیر اجرایی کارگزاری کریپتو متافا گفت: «این یک حرکت مثبت است زیرا پیامی قوی را ارسال می کند که هنگ کنگ رویکرد متفاوتی را در تنظیم بازار سرمایه خود در پیش گرفته است.

(1 دلار = 7.8492 دلار هنگ کنگ)

(گزارش توسط جورجینا لی؛ ویرایش توسط ویدیا رانگاناتان و ادوینا گیبس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.