هنگامی که بانک ها دست و پنجه نرم می کنند، دیمون درباره طوفان هشدار می دهد

[ad_1] S&P 500، Nasdaq 100 Talking Points: تا کنون سال سختی برای سهام بوده است و محرک‌های اصلی پشت این موضوع به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها از بین بروند. گذشته دو هفته شاهد جهش سهام بوده ایم، بسیار شبیه به اواخر مارس است، اما این بدان معنا نیست که خرس ها هنوز تمام شده

کد خبر : 212157
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۲۸
هنگامی که بانک ها دست و پنجه نرم می کنند، دیمون درباره طوفان هشدار می دهد

[ad_1]

S&P 500، Nasdaq 100 Talking Points:

  • تا کنون سال سختی برای سهام بوده است و محرک‌های اصلی پشت این موضوع به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها از بین بروند.
  • گذشته دو هفته شاهد جهش سهام بوده ایم، بسیار شبیه به اواخر مارس است، اما این بدان معنا نیست که خرس ها هنوز تمام شده اند. رانندگان دوباره به سرفصل اخبار باز می گردند با NFP فردا، پس از آن فدرال رزرو پیش از تصمیم گیری در مورد نرخ ماه ژوئن وارد “دوره خاموشی” خود می شود. این به این معنی است که تا پس از افزایش بعدی، از فدرال رزرو صحبت نمی شود.
  • ما این موضوعات را در DailyFX در طول سال 2022 مورد بحث قرار داده‌ایم و بسیاری از تحلیلگران مواضع نزولی در مورد آن اتخاذ کرده‌اند.سهام ایالات متحده به عنوان “معاملات برتر” برای سه ماهه دوم. برای دریافت اقساط کامل Top Trades، لینک زیر امکان دسترسی را فراهم می کند.

پنج ماه طولانی برای شروع سال برای سهام می گذرد. در حالی که بازارها مشروط شده اند تا انتظار داشته باشند فدرال رزرو از نوسانات پایین بیاید، امسال تا حدودی عکس این موضوع را شاهد بودیم و دلیل واضحی برای آن وجود دارد. و این چیزی است که ما دائماً از فدرال رزرو در مورد آن هشدار داده ایم. دیروز ما حتی جانت یلن را در این مورد نظر دادیم و گفت که او در مورد گذرا بودن تورم اشتباه می کند و کاخ سفید چندین استراتژی برای رسیدگی به این موضوع دارد.

با این حال، این تنها اظهارنظر قابل توجهی نبود که دیروز مطرح شد، زیرا جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان، اظهارات بسیار واضحی در این مورد داشت. او از سرمایه گذاران خواست که خود را آماده کنند زیرا ترکیبی از تورم و جنگ جاری در اوکراین می تواند سناریوی بدی را برای بازارها در اواخر امسال ایجاد کند. نقل قول دیمون قابل توجه بود، و گفت: «در حال حاضر، هوا کمی آفتابی است، همه چیز خوب پیش می رود، همه فکر می کنند که فدرال رزرو می تواند از عهده این کار برآید. آن طوفان درست همان بیرون است، پایین جاده و به سمت ما می آید.»

جیمی دیمون مردی نیست که به هذل گویی معروف باشد. و خود عملی که بانک ها برای درد موضع می گیرند، در اصل می تواند فشار بیشتری ایجاد کند.

به همین دلیل است که بانک‌های مرکزی تمایل دارند از هشدار درباره رکود، نظریه بازی پشت آن اجتناب کنند. زیرا خود اقدام بانک مرکزی که این امکان را برجسته می کند، در واقع می تواند خود رویداد را ایجاد کند. اگر سرمایه گذاران در انتظار درد واکنش نشان دهند، همانطور که بانک مرکزی هشدار داده است، درد از قبل شروع شده است، و این یک اثر دومینویی ایجاد می کند که دیگران با درد واکنش نشان می دهند. این به توضیح اینکه چرا بازارها در نیمه اول تجارت 2022 بسیار بی ثبات بوده اند کمک می کند: ما در یک چرخش هستیم و نوسان اغلب نزدیک به چرخش های اصلی افزایش می یابد (نگاه کنید به 2000، 2008).

برای روشن شدن، من خواستار سقوط یا فروپاشی بازار بزرگ نیستم. من معتقدم که چنین امکانی وجود دارد، اما این موارد، در بیشتر موارد، غیرقابل پیش بینی هستند. بازارها به طور سنتی برای چنین سناریوهایی به یک راننده قوی سیاه مانند نیاز داشتند. سال 2000 و دات کام انرون، ورلدکام و آرتور اندرسون را شکست. در سال 2008 بیر استرنز، لمن برادرز و برنی مدوف وجود داشت – همه عواملی که باعث از بین رفتن اعتماد شرکت‌کنندگان در بازار می‌شوند و باعث می‌شوند سرمایه‌گذاران به سمت پول نقد بروند. و در حالی که من نمی توانم سناریوی مشابهی را در اینجا رد کنم، همچنین داده های کافی برای پیشنهاد در غیر این صورت ندارم. این بیشتر شبیه یک سناریوی بازار نزولی / عقب نشینی است زیرا فدرال رزرو سیاست را بیشتر تغییر می دهد. اما، این می تواند درد بیشتری ایجاد کند. فقط باید صبر کنیم و ببینیم همانطور که بافت می گوید، “فقط زمانی که جزر و مد از بین می رود، متوجه می شوید که چه کسی برهنه شنا کرده است.” من فکر می کنم جزر و مد در راه است، بعد از آن چه اتفاقی می افتد، خوب، به نظر می رسد که ما در حال کشف کردن هستیم.

S&P 500

S&P 500 برای مدت کوتاهی به «منطقه نزولی» تبدیل شده است و بیش از 20 درصد از بالاترین سطح قبلی سقوط کرده است. با این حال، این مدت طولانی دوام نیاورد، زیرا منطقه حمایت در حدود 20-٪ به حفظ سطح پایین در 20 می کمک کرد.هفتمو خریداران از آن زمان به دنبال افزایش قیمت بوده اند. این جهش تمام راه را تا منطقه مقاومت مشخصی طی کرد، که از 4186 تا 4211 را در بر می گرفت، که دسته ای از حمایت در فوریه و مارس بود، در همان زمان اولین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو.

این منطقه حمایتی نیز هدف حمایتی من از Top Trade برای این سه ماهه بود. من به دنبال یک حرکت به سمت 3800 بودم که قبلاً در نیمه اول سه ماهه اتفاق افتاده است. اکنون سؤال این است که آیا چیزهای بیشتری برای رفتن وجود دارد یا خیر، و من فکر می کنم با توجه به پس زمینه فعلی وجود دارد.

در این مرحله، مقاومت در نقطه کلیدی باقی می‌ماند، اما فروشندگان هنوز دقیقاً از این موضوع استفاده نکرده‌اند، به این معنی که نمی‌توانیم یک افزایش سریع دیگر را به بالاترین حد خود رد کنیم. اما، با توجه به اینکه فدرال رزرو در آستانه تصمیم گیری در مورد نرخ بهره در ماه ژوئن در حال خاموش شدن است. با NFP روی کارت‌های فردا، سمت نزولی همچنان جذاب است و این سوال بزرگ وجود دارد که این جهش فعلی تا کجا ممکن است ادامه یابد. اگر خریداران بتوانند شکستی فراتر از مقاومت در 4186-4211 ایجاد کنند، مقاومت بعدی در 4244 و 4304 وجود دارد.

نمودار قیمت چهار ساعته S&P 500

نمودار قیمت چهار ساعته SPX

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

من نسبت به Nasdaq 100 نزولی‌تر عمل می‌کنم. ریشه‌های منطقی در آنچه در بالا گفتم، در مورد کف‌هایی که در پس‌زمینه‌های با نرخ پایین و دارای بدهی رایج می‌شود، ریشه دارد. همانطور که آن سرمایه از حدس و گمان دور می شود، یک اثر آبشاری می تواند به دنبال داشته باشد.

و به عنوان یک نقطه قابل مقایسه، نزدک 100 امروز در بازار نزولی باقی می ماند، در حال حاضر حدود -23.4٪ از ATH که در نوامبر تعیین شده بود، کاهش می یابد. این امر فشار بیشتری را که شرکت‌های دارای بتا بالا مشاهده کرده‌اند، نشان می‌دهد، زیرا معمای نرخ‌ها نمایانگر نزدیک‌تر می‌شود.

از منظر فنی، اصلاح فیبوناچی تولید شده توسط حرکت همه گیر همچنان به راهنمایی است اقدام قیمت. نشانگر 50 درصدی آن حرکت به تنظیم حمایت کمک کرد. و مقاومت در روز دوشنبه، درست در حدود 38.2 درصد از آن حرکت بزرگ، وارد شد.

مانند S&P 500 در بالا، فروشندگان در اینجا فرصتی داشتند تا واکنش مقاومتی نشان دهند، اما، تا کنون، آنها این شانس را نداشته اند. این ظاهری را می دهد که یک برآمدگی کوتاه مدت از بالا می تواند نشان دهد، اما در همان زمان است که شلوارک می تواند دوباره جذاب شود، به خصوص اگر خریداران نتوانند در حال حرکت حمایت خود را حفظ کنند.

هدف حمایتی من از ترید برتر سه ماهه دوم 11700 بود، که حدود 50% نشانگر است که در حال حاضر وارد عمل شده است. من فکر می‌کنم بازگشت به آن سطح غیرمعقول به نظر نمی‌رسد و بسته به این که فدرال‌رزرو چقدر تهاجمی به وضعیت نرخ‌ها در نشست خود در اواسط ماه آینده رسیدگی می‌کند، پتانسیل بیشتری وجود دارد.

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک 100

نمودار قیمت چهار ساعته NQ

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.