هنرمند لتونیایی به دلیل پولشویی از طریق NFT ها به زندان تهدید شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] هنرمندی از لتونی به اتهام فروش NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض برای پولشویی تحت بازجویی قرار دارد که ممکن است تا 12 سال زندان محکوم شود. مقامات حساب های بانکی وی را مسدود کرده و بدون اطلاع وی تحقیقاتی را آغاز کرده اند. هنرمندی که بیش از 3500 NFT فروخته بود به دلیل پولشویی

کد خبر : 234031
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
هنرمند لتونیایی به دلیل پولشویی از طریق NFT ها به زندان تهدید شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

هنرمندی از لتونی به اتهام فروش NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض برای پولشویی تحت بازجویی قرار دارد که ممکن است تا 12 سال زندان محکوم شود. مقامات حساب های بانکی وی را مسدود کرده و بدون اطلاع وی تحقیقاتی را آغاز کرده اند.

هنرمندی که بیش از 3500 NFT فروخته بود به دلیل پولشویی در لتونی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت

ایلیا بوریسوف، هنرمند و توسعه‌دهنده لتونیایی، در میان اتهاماتی که او از وسایل کلکسیونی دیجیتال برای پولشویی 8.7 میلیون یورو (8.8 میلیون دلار) استفاده کرده است، منتظر محاکمه است. او هر گونه تخلف را انکار می کند و مصمم است که عدالت را در دادگاه دنبال کند.

بوریسوف وب‌سایتی را تحت عنوان «هنر – جنایت» راه‌اندازی کرد که نشان می‌دهد چگونه دولت لتونی حساب‌های او را بدون اطلاع رسمی مسدود کرده است. یک پرونده جنایی علیه این هنرمند در ماه فوریه تشکیل شد، اما او تنها در ماه مه متوجه این موضوع شد.

به گفته این سایت، لتونیایی برای کسب مبلغ مورد نظر، 3557 NFT فروخته است. به نقل از رسانه خبری رمزنگاری Bits.media، بوریسوف اصرار داشت که تلاشی برای فرار از مالیات نداشته است و حتی از سرویس درآمد برای توضیح در مورد این موضوع خواسته است. تنها در سال 2021، او حدود 2.2 میلیون یورو مالیات بر درآمد پرداخت کرد.

با این حال، بوریسوف اکنون به دلیل پولشویی در مقیاس بزرگ تحت پیگرد قانونی قرار دارد و ممکن است به طور بالقوه تا 12 سال زندان محکوم شود. او می گوید که این اتهامات عمیقاً بر او تأثیر اخلاقی گذاشته است. این هنرمند که اصالتاً روسی است، نگران است که تهاجم نظامی مسکو به اوکراین بر تصمیم قضات در مورد او تأثیر بگذارد.

ایلیا بوریسوف تاکید کرد که فناوری‌های بلاک چین فرصت‌های زیادی را برای هنرمندانی مانند خودش ایجاد می‌کند و تنظیم‌کننده‌ها را متهم کرد که این فرصت‌ها را تا حد زیادی محدود کرده‌اند.

توکن‌های غیرقابل تعویض در میان تلاش‌ها برای تنظیم بازار از محبوبیت برخوردار هستند

در چند سال گذشته، NFT ها به ابزاری محبوب برای اثبات مالکیت رکوردها و دارایی های دیجیتال، به ویژه آثار هنری، موسیقی و ویدئو تبدیل شده اند. بازار جهانی توکن های غیر قابل تعویض بین 20 تا 35 میلیارد دلار تخمین زده شده است. با یک پیش‌بینی که نشان می‌دهد تا سال 2025 به 80 میلیارد دلار خواهد رسید، انتظار می‌رود که حتی بیشتر هم رشد کند.

مجموعه‌های دیجیتالی برای جمع‌آوری سرمایه به دلایل مختلف استفاده شده‌اند. اوایل سال جاری، اوکراین یک کریپتوپانک NFT را که برای حمایت از کشور جنگ زده اهدا شده بود، فروخت تا بیش از 100000 دلار جمع آوری کند. Cryptopunks یک مجموعه NFT در بلاک چین اتریوم است که در سال 2017 راه اندازی شد.

مقامات در سراسر جهان تلاش کرده اند NFT ها را در کنار ارزهای دیجیتال تنظیم کنند. آخرین پیش‌نویس پیشنهاد بازارهای دارایی‌های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA) NFT‌ها را مستثنی می‌کند، اما مقامات اروپایی باید تصمیم بگیرند که آیا مقررات جداگانه‌ای برای آن‌ها در عرض 18 ماه لازم است یا خیر.

در روسیه، لایحه ای در مورد NFT در ماه مه به مجلس پایین پارلمان ارائه شد. و در چین، جایی که اصطلاح «کلکسیون‌های دیجیتال» برای اجتناب از ارتباط با کریپتوها ترجیح داده می‌شود، NFTها از محبوبیت فزاینده‌ای برخوردار شده‌اند، اما طبق گزارش‌ها، محدودیت‌ها در تجارت ثانویه غول‌های فناوری مانند Tencent را متقاعد کرده است که از آن بازار خارج شوند.

برچسب ها در این داستان

هنرمند، پرونده، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، توسعه‌دهنده، توکن‌های دیجیتال، تحقیق، لتونی، لتونی، پول‌شویی، nft، NFTs، توکن‌های غیرقابل تعویض، پیگرد قانونی، روسیه، روسی، مالیات، مالیات، مالیات، توکن، اوکراین، اوکراین

نظر شما در مورد پرونده NFT در لتونی چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.