هند بیت کوین اضافی را در میان بررسی برنامه بازی های موبایلی مسدود می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] اداره اجرای هند (ED) می گوید که 44.5 بیت کوین دیگر را به عنوان بخشی از تحقیقات جاری پولشویی در مورد برنامه بازی های تلفن همراه E-Nugget مسدود کرده است. این مقام قبلاً نزدیک به 86 بیت کوین را در صرافی رمزارز Binance مربوط به همین تحقیقات مسدود کرده است. ED هند بیت کوین

کد خبر : 270385
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
هند بیت کوین اضافی را در میان بررسی برنامه بازی های موبایلی مسدود می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

اداره اجرای هند (ED) می گوید که 44.5 بیت کوین دیگر را به عنوان بخشی از تحقیقات جاری پولشویی در مورد برنامه بازی های تلفن همراه E-Nugget مسدود کرده است. این مقام قبلاً نزدیک به 86 بیت کوین را در صرافی رمزارز Binance مربوط به همین تحقیقات مسدود کرده است.

ED هند بیت کوین بیشتری را در مورد E-Naggets مسدود می کند

اداره اجرای هند (ED) پنجشنبه اعلام کرد که 44.5 بیت کوین را بر اساس قانون جلوگیری از پولشویی این کشور (PMLA) مسدود کرده است. ED دولت مجری قانون و آژانس اطلاعات اقتصادی هند است.

حساب رسمی توییتر برای ED توییت کرد:

ED عملیات جستجو را در 2 محل در کلکته انجام داده و 1.65 روپیه Cr وجه نقد، 44.5 بیت کوین (معادل 7.12 Cr) و سایر اسناد مجرمانه تحت PMLA را توقیف کرده است. یعنی ناگت های الکترونیکی.

این مقام توضیح داد: “امیر خان، نثار احمد خان، یک برنامه بازی موبایلی به نام E-Nuggets را راه اندازی کرد، که با هدف کلاهبرداری از مردم طراحی شده بود … فاش شد که چندین حساب (بیش از 300) برای شستشوی حساب ها استفاده شده است. پول.»

قبل از اعلام روز پنجشنبه، ED قبلاً چندین بار ارزهای رمزپایه مربوط به تحقیقات خود را در مورد E-Naggets مسدود کرده است.

در 28 سپتامبر، ED اعلام کرد که 77.62710139 بیت کوین را در صرافی ارز دیجیتال Binance مسدود کرده است. متعاقباً این مرجع بیت کوین بیشتری را مسدود کرد. در اطلاعیه 30 سپتامبر، ED اعلام کرد که در مجموع “85.91870554 بیت کوین معادل 1674255.7 دلار آمریکا (معادل 13.56 روپیه برابر با نرخ مبادله بازار) موجود در تعادل در صرافی بایننس مسدود شده است.” ED همچنین WRX (توکن کاربردی صرافی کریپتو هندی Wazirx) و تتر استیبل کوین (USDT) معادل 47.64 لک در حساب‌های Wazirx مربوط به پرونده E-Nuggets را مسدود کرده است.

ED روز پنجشنبه اعلام کرد:

در طول تحقیقات انجام شده تحت PMLA تاکنون، مبلغ 51.16 روپیه کروم در مجموع در این پرونده کشف و ضبط شده است.

برچسب ها در این داستان

بایننس، بیت کوین منجمد، مصادره بیت کوین، E-nuggets، ED، ed بیت کوین را مسدود می کند، ed btc را مسدود می کند، ed کریپتو را مسدود می کند، هند بیت کوین را مسدود می کند، هند رمزارز را مسدود می کند، هند ارزهای دیجیتال را مسدود می کند، برنامه بازی موبایل، پولشویی،

نظر شما در مورد انجماد بیت کوین اضافی توسط ED چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.