هند با تعمیق تحقیقات مربوط به Binance و Wazirx، رمزهای بیشتری از جمله بیت کوین و تتر را مسدود می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] اداره اجرای هند (ED) می گوید که ارزهای رمزنگاری شده بیشتری از جمله بیت کوین، تتر و توکن Wazirx را مسدود کرده است. این اقدام بخشی از تحقیقات آن در مورد برنامه بازی موبایل E-Nuggets است. در آخرین اطلاعیه خود، ED فاش کرد که نزدیک به 86 بیت کوین یافت شده در صرافی ارز

کد خبر : 262141
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
هند با تعمیق تحقیقات مربوط به Binance و Wazirx، رمزهای بیشتری از جمله بیت کوین و تتر را مسدود می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

اداره اجرای هند (ED) می گوید که ارزهای رمزنگاری شده بیشتری از جمله بیت کوین، تتر و توکن Wazirx را مسدود کرده است. این اقدام بخشی از تحقیقات آن در مورد برنامه بازی موبایل E-Nuggets است. در آخرین اطلاعیه خود، ED فاش کرد که نزدیک به 86 بیت کوین یافت شده در صرافی ارز دیجیتال Binance منجمد شده است.

مقامات هند ارزهای دیجیتال بیشتری را مسدود می کند: بیت کوین، تتر، توکن وزیرکس

اداره اجرای هند (ED) روز جمعه اعلام کرد که دو ارز دیجیتال دیگر را بر اساس قانون جلوگیری از پولشویی این کشور (PMLA) مسدود کرده است. ED سازمان مجری قانون و اطلاعات اقتصادی دولت هند است. جزئیات اطلاعیه:

اداره اجرای (ED) ارزهای رمزنگاری شده WRX (توکن کاربردی وزیرکس) و USDT (تتر، یک توکن اتریوم که به ارزش یک دلار آمریکا متصل است) معادل 47.64 میلیون روپیه مسدود کرده است.

هند رمزارزهای بیشتری از جمله بیت کوین و تتر را مسدود می کند زیرا تحقیقات مربوط به Binance و Wazirx عمیق تر می شود

ED تحقیقات پولشویی عامر خان و دیگران را در رابطه با E-Nagget بر اساس یک FIR به تاریخ 15 فوریه 2021 آغاز کرد.

مقام هندی گفت که عامر خان، نثار احمد خان، E-Nuggets را راه اندازی کرد، “که با هدف کلاهبرداری از مردم طراحی شده بود.” علاوه بر این، پس از جمع آوری مبلغ هنگفت از مردم، ناگهان برداشت از اپلیکیشن مذکور به بهانه یک و بهانه دیگر متوقف شد.

این آژانس توضیح داد که تحقیقاتش نشان داده است که متهم مبلغی را که از طریق برنامه بازی E-Nuggets با استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال به دست آورده است، منتقل کرده است.

مبلغی معادل 47.64 میلیون روپیه در کیف پول وزیرکس (صرافی رمزارز) متعلق به عامر خان و همکارانش پیدا شد که تحت PMLA مسدود شده است.

علاوه بر این، اورژانس خاطرنشان کرد که در بازرسی‌هایی که قبلاً علیه امیرخان انجام شده بود، 17.32 کرور روپیه پول نقد از محل‌های مسکونی کشف و ضبط شد.

مقامات هندی بیت کوین بیشتری را در بایننس مسدود کردند

در آخرین اطلاعیه ED آمده است:

85.91870554 بیت کوین معادل 1.674.255.7 دلار آمریکا (معادل 13.56 کرون روپیه بر اساس نرخ مبادله بازار) موجود در صرافی بایننس مسدود شد.

در اطلاعیه قبلی، ED اعلام کرد که 77.62710139 بیت کوین را در بایننس مسدود کرده است. این بدان معناست که ED 8.29160415 بیت کوین بیشتر را مسدود کرده است.

گمان می‌رود که بایننس Wazirx را در سال 2019 خریداری کرده باشد. با این حال، مدیر عامل بایننس Changpeng Zhao (CZ) اخیراً گفت که خرید «هیچ‌وقت کامل نشد» و تأکید کرد که «بایننس هرگز – در هیچ نقطه‌ای – مالک هیچ سهامی از Zanmai Labs نبوده است. عملیات وزیرکس.

ED دارایی های بانک وزیرکس به ارزش بیش از 8 میلیون دلار را در ماه اوت مسدود کرد. با این حال، اوایل ماه جاری، وزیرکس گفت که حساب های بانکی آن مسدود شده است. پس از Wazirx، ED دارایی‌های رمزنگاری و بانکی به ارزش 46 میلیون دلار Vauld، یک پلتفرم رمزنگاری تحت حمایت پیتر تیل را مسدود کرد. در ماه اوت، این آژانس صرافی رمزارز Coinswitch Kuber را جستجو کرد. با این حال، مدیرعامل صرافی گفت که این موضوع به تحقیقات پولشویی مربوط نمی شود.

نظر شما در مورد مسدود کردن بیشتر ارزهای رمزنگاری شده توسط مقامات هند در میان تحقیقات پولشویی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.