هم شاگردی امین تارخ و داغی که در دلش ماند

[ad_1] بابک با به یاد آوردن روزهای پر تب و تاب دانشکده هنرهای زیبا گفت: من و امین تارخ هم‌دانشکده‌ای بودیم. البته ایشان از ما جوان‌تر بود و سال پایینی ما بود ولی از همان دوران با هم چند نمایش در خدمت دکتر محمد کوثر ـ استاد شناخته شده تئاتر ـ کار کردیم. رضا بابک

کد خبر : 259567
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۱۳
هم شاگردی امین تارخ و داغی که در دلش ماند

[ad_1]

بابک با به یاد آوردن روزهای پر تب و تاب دانشکده هنرهای زیبا گفت: من و امین تارخ هم‌دانشکده‌ای بودیم. البته ایشان از ما جوان‌تر بود و سال پایینی ما بود ولی از همان دوران با هم چند نمایش در خدمت دکتر محمد کوثر ـ استاد شناخته شده تئاتر ـ کار کردیم.

رضا بابک از امین تارخ به عنوان بازیگری قدرتمند یاد کرد و گفت: متاسفم که بازیگری توانا را از دست دادیم که هم در کار بازی چیره‌دست بود و صدای زیبا و چهره دوست‌داشتنی‌اش، حضورش را گرم‌تر هم کرده بود. زمانی که زنده‌یاد دکتر کوثر آموزش را در دانشکده هنرهای زیبا بر عهده گرفت و کارهایی متفاوت در زمینه تئاتر را آغاز کرد، با امین تارخ در دو نمایش «لورنزاچیو» و «هنری چهارم» که برای تلویزیون ضبط کردیم، در خدمت ایشان بودیم. امین تارخ بسیار بازیگر خوبی بود، خوش‌برخورد، باهوش و توانمند. او از آن بازیگرانی بود که صحنه را از آن خود می‌کرد و حضورش چه روی صحنه و چه مقابل دوربین، تماشایی بود.

بابک از تلاش‌های امین تارخ در پرورش بازیگران جدید هم به‌خوبی یاد کرد: او در زمینه آموزش هم بسیار فعال بود و در مؤسسه آموزشی خود بازیگرانی خوب و توانا تحویل جامعه داد. امین تارخ همواره در کار هنر بسیار زنده و پویا بود، چه در مقام بازیگری و چه در حیطه آموزش. یادش خوش!

بابک درگذشت امین تارخ را به خانواده این هنرمند، جامعه هنری و مردم کشورمان تسلیت گفت و ابراز تاسف کرد: به همسر و فرزندان این هنرمند تسلیت می‌گویم و به مردم ایران درود می‌فرستم که این غم بزرگ را به همراه دیگر غم‌های بزرگی که به ما هجوم آورده، تحمل می‌کنند.

۵۵۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.