همیشه دشت برای یک زمستان زیبا!

8 دسامبر 2021 – کبک – کمیسیون ملی میدان های نبرد امروز، کمیسیون ملی میدان های نبرد (NBC) برنامه زمستانی 2021-2022 و مفهوم نورپردازی جدید باغ Joan of Arc را ارائه کرد. بیش از هر زمان دیگری در طول همه گیری، دشت ها قابل دسترسی بوده و مورد بازدید شهروندان منطقه قرار گرفته است. برای

کد خبر : 140012
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
همیشه دشت برای یک زمستان زیبا!


8 دسامبر 2021 – کبک – کمیسیون ملی میدان های نبرد

امروز، کمیسیون ملی میدان های نبرد (NBC) برنامه زمستانی 2021-2022 و مفهوم نورپردازی جدید باغ Joan of Arc را ارائه کرد. بیش از هر زمان دیگری در طول همه گیری، دشت ها قابل دسترسی بوده و مورد بازدید شهروندان منطقه قرار گرفته است. برای کمک بیشتر به رفاه بازدیدکنندگان، NBC خوشحال است که زیبایی و فعالیت های پیشرفته تر را ارائه می دهد. بازدیدکنندگان دشت از محیط طبیعی سایت و لذت های زمستانی با فهرستی متنوع از فعالیت ها از جمله یک فصل طولانی تر اسکی صحرایی، مناطق آماده برای سر خوردن و ایستگاه گرمایش بهره مند خواهند شد.

در هنگام شب، باغ جوآن آو آرک با نورپردازی ملایم و مسحورکننده و هاله ای هنری عالی که مطابق با این سایت است، نارون های باشکوه اطراف تخت های گل و بنای یادبود مشهور ژان آرک زنده می شود. نور با شرایط جوی متفاوت است، به لطف یک سیستم بلادرنگ متصل به ایستگاه هواشناسی کبک – درود بر ایستگاه هواشناسی قدیمی که از سال 1930 تا 1954 در دشت ها کار می کرد! با شروع سال، نورپردازی سفارشی در هماهنگی با طبیعت، نقاط عطف در تقویم را برجسته می کند.

فعالیت های زمستانی با افزودن مناطقی برای سر خوردن در مکان رویدادهای اصلی در پشت موزه دشت آبراهام، بیشتر شده است. نوآوری های دیگر: فصل اسکی صحرایی به لطف برف مصنوعی تمدید خواهد شد. علاوه بر این، اسکی‌بازان صحرانوردی می‌توانند با اپلیکیشن Web Nordic Pulse، به‌طور هم‌زمان، نظافت مسیر را دنبال کنند. بازدیدکنندگان از گرم کردن در ایستگاه گرمایشی با صندلی و شومینه در نزدیکی باغ جوآن آو آرک لذت خواهند برد.

NBC مفتخر است که برنامه‌هایی را ارائه می‌کند که بر دسترسی و همزیستی امن کاربران تمرکز دارد و در عین حال میراث غنی پارک را به نمایش می‌گذارد. نوآوری های 2021-2022 نتیجه کار انجام شده توسط کمیته مشورتی فعالیت های زمستانی است که بهار گذشته تشکیل شد. NBC صمیمانه از همه اعضای کمیته، کارمندان پارک و کاربران پارک که سهم قابل توجهی در کار کمیته داشتند تشکر می کند.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.