برچسب ها در این داستان
همکاری رنو با Sandbox برای آوردن تجربیات خودرو به Metaverse – بیت کوین نیوز
زیرمجموعه کره ای رنو، یک برند تاریخی در صنعت خودروسازی، در حال ایجاد شراکت با The Sandbox، یک پلتفرم متاورس مبتنی بر اتریوم، برای ورود به فضای متاورس است. با این همکاری، هدف رنو کره تثبیت حضور برند خود در متاورس و ارائه تجربیات خودروی مجازی مبتنی بر رنو به مشتریان است. رنو از
زیرمجموعه کره ای رنو، یک برند تاریخی در صنعت خودروسازی، در حال ایجاد شراکت با The Sandbox، یک پلتفرم متاورس مبتنی بر اتریوم، برای ورود به فضای متاورس است. با این همکاری، هدف رنو کره تثبیت حضور برند خود در متاورس و ارائه تجربیات خودروی مجازی مبتنی بر رنو به مشتریان است.
رنو از طریق Sandbox وارد متاورس می شود
رنو، یکی از بزرگترین شرکتهای خودروسازی جهان، برای حضور در دنیای مجازی مجازی خود با The Sandbox قراردادی امضا کرده است. زیرمجموعه کره ای این سازمان با تثبیت حضور برند در فضا از طریق مجموعه ای از فعالیت های مرتبط با خودرو برای معرفی مشتریان مجازی به محصولات این شرکت، مسئولیت این امر را بر عهده خواهد داشت.
هدف این تجربههای خودرویی غنیسازی پلتفرم Sandbox است و به رنو این امکان را میدهد تا به مخاطبان بیشتری دست یابد و پایگاه مشتریان بالقوه محصولات خود را گسترش دهد. سیندی لی، مدیرعامل The Sandbox Korea درباره این همکاری اظهار داشت:
این مشارکت یک نمونه عالی از یک همکاری است. Sandbox می تواند بدون هیچ گونه مرز صنعتی توسعه یابد. ما میتوانیم انواع جدیدی از تجربیات را معرفی کنیم که خودروها و داراییهای دیجیتال را در The Sandbox ترکیب میکنند.
گستره مشارکت و ماهیت تجربیاتی که ایجاد خواهد کرد در آن زمان فاش نشد. رنو اکنون به جمع شرکتها و افرادی میپیوندد که قبلاً در پلتفرم متاورس مبتنی بر اتریوم حضور دارند.
برندهای خودرو و متاورس
رنو اولین خودروسازی نیست که قصد دارد محصولات خود را در متاورس قرار دهد. در واقع متاورس به مقصدی محبوب برای این شرکت ها تبدیل شده است. فولکس واگن در ماه آوریل یک کمپین تبلیغاتی به نام «بازی روشن» ترتیب داد که در آن کاربران مجبور بودند NFT ها را در یک محیط متاورس شکار کنند.
نیسان، یک خودروساز ژاپنی، از متاورس برای کمک به عرضه یکی از جدیدترین خودروهای الکتریکی خود، ساکورا، استفاده کرد. این شرکت دنیای مجازی را راهاندازی کرد که در آن مشتریان بالقوه میتوانند ماشین را رانندگی کنند و ویژگیها و اشکال آن را بررسی کنند. به گفته نیسان، این تجربه “فرصتی برای ارتباط با مخاطبان جدید مانند قبل فراهم کرد.” علاوه بر این، این شرکت اعلام کرد که “در مورد آنچه در آینده خواهد آمد هیجان زده است و به نوآوری رویکردهای دیجیتال جدید برای محصولات خود ادامه خواهد داد.”
هیوندای همچنین تجربیات حرکتی آینده خود را در یک استودیوی موتور مجازی واقع در دنیای متاورستی به نام Zepeto ارائه کرده است که توسط Naver Z مدیریت می شود.
نظر شما در مورد همکاری رنو کره با The Sandbox چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، nitpicker / Shutterstock.com
سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :Metaverse ، Sandbox ، آوردن ، با ، برای ، به ، بیت ، تجربیات ، خودرو ، رنو ، کوین ، نیوز ، همکاری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰