همکاری اسکارلت جوهانسون و کوین فایگی در یک پروژه مارولی

[ad_1] اگرچه بلک ویدیو در Avengers: Endgame به انتهای مسیر خود رسید، در آینده شاهد همکاری دوباره اسکارلت جوهانسون و کوین فایگی خواهیم بود. مارول به واسطه Iron Man 2 از نسخه لایو اکشن بلک ویدو رونمایی کرد که توسط اسکارلت جوهانسون به تصویر کشیده می‌شد. او در ادامه نه تنها به شخصیت مهمی تبدیل

کد خبر : 132050
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
همکاری اسکارلت جوهانسون و کوین فایگی در یک پروژه مارولی

[ad_1]

اگرچه بلک ویدیو در Avengers: Endgame به انتهای مسیر خود رسید، در آینده شاهد همکاری دوباره اسکارلت جوهانسون و کوین فایگی خواهیم بود.

مارول به واسطه Iron Man 2 از نسخه لایو اکشن بلک ویدو رونمایی کرد که توسط اسکارلت جوهانسون به تصویر کشیده می‌شد. او در ادامه نه تنها به شخصیت مهمی تبدیل شد، بلکه توانست به محبوبیت بسیار زیادی در میان طرفداران Marvel Cinematic Universe دست یابد. در ضمن، ماجراجویی‌های ناتاشا رومانوف در Avengers: Endgame به انتهای خود رسید؛ اتفاقی که با بازخوردهای منفی از سوی طرفداران روبرو شد.

با شدت گرفتن انتقادها نسبت به مرگ ناتاشا رومانوف در Avengers: Endgame، دست‌اندرکاران دنیای سینمایی مارول وعده دادند فیلم Black Widow به جنبه‌های جدیدی از او پرداخته و باعث می‌شود دلیل فداکاری‌اش فاش شود. در صورتی که حافظه‌تان یاری نمی‌کند، بلک ویدو خود را قربانی کرد تا کلینت بارتون بتواند با سنگ روح بازگردد. در ضمن، اثر اختصاصی بلک ویدو در تابستان سال جاری میلادی روی پرده نقره‌ای آمد و با وجود همه‌گیری ویروس کرونا توانست به فروشی معادل ۳۷۹ میلیون دلار دست یابد. بازخوردهای منتقدان هم مثبت بوده است.

شب گذشته مراسم American Cinematheque Award برگزار شد و جایزه آن به اسکارلت جوهانسون رسید. جایزه مزبور به فردی اهدا می‌شود که در صنعت سرگرمی فعالیت داشته و جدا از تعهد بالا، نقش‌قابل‌توجهی طی یک سال گذشته در سینما داشته است. پس از معرفی شدن برنده، چهره‌های مختلفی درباره جوهانسون صحبت کردند که یکی از آن‌ها کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر استودیو مارول بود. او در بخشی از صحبت‌های خود فاش کرد با مشارکت هنرپیشه آمریکایی روی یک پروژه بسیار مخفیانه مارول کار می‌کند. فایگی در ادامه وارد جزئیات نشد و چیزی درباره نام اثر مزبور نگفت اما تاکید داشت هیچ ارتباطی با کاراکتر ناتاشا رومانوف ندارد. در ادامه می‌توانید بخشی از صحبت‌های مدیر مارول را مطالعه کنید:

اسکارلت بیش از یک دهه استعداد و قدرت بازیگری خود را در اختیار Marvel Cinematic Universe قرار داد. از او بابت ایفای یک نقش کلیدی در MCU طی این سال‌ها شدیدا تشکر می‌کنم. همکاری با او یکی از به یادماندنی‌ترین و رضایت‌بخش‌ترین‌ مشارکت‌هایم بوده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.