همه آن چیزی که باید قبل از خرید لیفتراک بدانید

[ad_1] به همین دلیل نیاز است تا پیش از هرگونه اقدام برای تهیه لیفتراک نو یا خرید لیفتراک کارکرده نکات مهمی را مدنظر داشته باشید. توجه کردن به چنین نکاتی می‌تواند باعث شود تا شما با خیال راحت دست به خرید زده و مطمئن شوید که سرمایه‌گذاری درستی انجام داده‌اید. خرید یک لیفتراک مناسب باعث

کد خبر : 233492
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
همه آن چیزی که باید قبل از خرید لیفتراک بدانید

[ad_1]

به همین دلیل نیاز است تا پیش از هرگونه اقدام برای تهیه لیفتراک نو یا خرید لیفتراک کارکرده نکات مهمی را مدنظر داشته باشید. توجه کردن به چنین نکاتی می‌تواند باعث شود تا شما با خیال راحت دست به خرید زده و مطمئن شوید که سرمایه‌گذاری درستی انجام داده‌اید.

خرید یک لیفتراک مناسب باعث برگشت سرمایه می‌شود

قبل از خرید لیفتراک باید انتظار چه چیزی را داشته باشید

خرید یک لیفتراک می‌تواند به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بزرگ در نظر گرفته شود که امکان بازگشت سرمایه را برای شما و کسب‌وکارتان فراهم می‌کند؛ اما به یاد داشته باشید که خرید یک لیفتراک اشتباه خود می‌تواند دردسر بزرگ‌تر و مرکز هزینه‌ای دیگر باشد. بهترین لیفتراک که همیشه مناسب‌ترین لیفتراک برای عملکرد خاص شما است، می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و کاهش زمان توقف تولید، کمک کند.

ازاین‌رو باید در هنگام خرید لیفتراک حساسیت‌های زیادی را به خرج دهید. به‌خصوص اگر قصد دارید تا دست به خرید یک لیفتراک کارکرده بزنید. شما باید در همان ابتدا نیازهای خود را بدانید؛ همچنین با طیف وسیع محصولات موجود در بازار آشنا شوید. اولین چیزی که باید بدانید این است که لیفتراک موردنظر شما چه‌کاری باید انجام دهد. بدین‌صورت می‌توانید لیفتراک‌هایی را که قادر به انجام عملیات موردنظر شما نیستند، فاکتور بگیرید.

پیش از خرید یک لیفتراک از خودتان سؤالات مختلفی بپرسید

چه سؤالاتی پیش از خرید لیفتراک باید بپرسید

همان‌طور که تا بدین جا نیز متوجه شده‌اید، برای اینکه دست به یک خرید مطمئن بزنید، نیاز است تا حساسیت زیادی را به خرج دهید. ازاین‌رو باید لیستی از سؤالاتی را که قبل از خرید یک لیفتراک باید از خودتان بپرسید، آماده کنید. شما می‌توانید برخی از این سؤالات را خودتان پاسخ داده و برخی دیگر از آن‌ها را از فروشنده لیفتراک بپرسید. سؤالاتی که قبل از خرید لیفتراک باید به آن‌ها پاسخ دهید عبارت‌اند از:

  • لیفتراک موردنظر شما چه مقدار وزن را باید بلند کند؟

  • شما اساساً در چه محیط‌هایی (داخلی یا خارجی) میخواهید لیفتراک را مورداستفاده قرار دهید.

  • عرض درها و راهروهایی که لیفتراک ازآنجا عبور می‌کند، چقدر است؟

  • چند ساعت در روز از لیفتراک استفاده می‌کنید؟

  • لیفتراک موردنظر شما به چه لاستیک‌هایی نیاز خواهد داشت؟

  • در صورت خراب شدن هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات آن چقدر خواهد بود؟

  • آیا برای کار با لیفتراک به اپراتور آموزش‌دیده نیاز است؟

  • آیا نیاز به یک لیفتراک نو دارید یا لیفتراک کارکرده نیز نیاز شما را برطرف می‌کند؟

  • چقدر بودجه در اختیار دارید؟

در خرید مناسب یک لیفتراک عوامل مختلفی دخیل خواهند بود

عوامل مهم در خرید لیفتراک

حال که به‌صورت کامل با اهمیت و دلایل خرید یک لیفتراک آشنا شده‌اید، باید نکاتی را در زمان خرید مدنظر داشته باشید. توجه کردن به چنین نکاتی می‌تواند به شما در داشتن یک خرید مطمئن و مطابق با نیاز یا بودجه شما، کمک فراوانی کند. از مهم‌ترین عوامل در هنگام خرید یک لیفتراک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیفتراک کارکرده در مقابل جدید

بسیاری از خریداران حتی به لیفتراک‌های دسته دوم نگاه هم نمی‌کنند. درحالی‌که خرید لیفتراک کارکرده زمانی که تهیه یک لیفتراک جدید هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شود، می‌تواند بسیار عالی به نظر برسد. خرید از یک فروشنده معتبر که درزمینه فروش لیفتراک کارکرده فعالیت دارد می‌تواند باعث اطمینان خاطر شما شود.

  • ظرفیت لیفتراک

یکی از سخت‌ترین سؤالات برای پاسخگویی، اشاره به ظرفیت لیفتراک است. دلیل این امر نیز آن است که ظرفیت بیشتر مساوی است با قیمت بالاتر. هرچه لیفتراک موردنظر بزرگ‌تر باشد، هزینه خرید آن هم بالاتر خواهد رفت. هنگام انتخاب ظرفیت لیفتراک، باید به حجم کاری که قرار است لیفتراک انجام دهد، توجه کنید.

  • لوازم جانبی و متعلقات

وجود لوازم جانبی و ضمایم مانند شیفتر تک دوبل یا جانبی می‌تواند بهره‌وری لیفتراک را تا حد قابل‌توجهی افزایش دهد. البته باید اشاره کرد که وجود چنین لوازم جانبی می‌تواند باعث کاهش ظرفیت کل دستگاه نیز شود. ازاین‌رو باید قبل از خرید لیفتراک به این نکته هم توجه کنید.

بارهای مورداستفاده شما ممکن است در طول زمان سنگین‌تر شوند؛ اما سقف کارگاه یا قفسه‌های بالایی آن، احتمالاً جابه‌جا نخواهند شد. هنگام انتخاب ارتفاع دکل لیفتراک، باید توجه خود را بر روی حداکثر وزن بار خود قرار دهید و دکلی را انتخاب کنید که می‌توان آن وزن یا سنگین‌تر از آن را جابه‌جا کند. درصورتی‌که لیفتراک شما در داخل یا خارج از تریلر یا در محیط‌های کوچک فعالیت می‌کند، دکلی را قابلیت بالابر آزاد انتخاب کنید.

پیش از خرید لیفتراک به ارتفاع دکل آن توجه کنید

  • نوع موتور لیفتراک

نکته دیگری که در زمان خرید لیفتراک باید به آن توجه داشته باشید، نوع موتور آن است. درصورتی‌که شما درزمینه جابه‌جایی دارو، غذا یا کارهای زیرزمینی فعال هستید، موتورهای برقی گزینه‌ای مناسب برای شما خواهند بود؛ اما اگر برنامه‌های کاربردی سنگین‌تری را انجام می‌دهید، احتمالاً باید به سمت انتخاب لیفتراک‌هایی با موتور دیزلی حرکت کنید. بااینکه لیفتراک‌های برقی در ابتدا هزینه‌های سنگین‌تری دارند؛ اما بعد از گذشت مدت‌زمان کوتاهی، بازگشت سرمایه شما را تضمین می‌کنند.

  • نوع تایر لیفتراک

اگر قرار است لیفتراک شما در داخل ساختمان یا انبار کار کند، تایرهای بالشتی بهترین گزینه خواهند بود. این تایرها ارزان بوده و شعاع چرخش تنگ‌تری دارند؛ اما برای سایر برنامه‌های کاربردی در فضای باز، بهتر است از لاستیک‌های پنوماتیک جامد استفاده کنید.

  • یافتن یک مرکز خرید معتبر

درنهایت برای اینکه دست به یک خرید مطمئن و آسوده بزنید، باید خرید خودتان را از یک مرکز خرید معتبر و شناخته‌شده انجام دهید. شرکت لیفتراک برادران با تکیه‌بر سابقه درخشان خود درزمینه خریدوفروش انواع لیفتراک می‌تواند به شما در رسیدن به آنچه نیاز دارید، کمک کند.

نتیجه‌گیری

خرید یک لیفتراک مناسب می‌تواند چالش‌ها و پیچیدگی‌های خاص خودش را داشته باشد. از انتخاب یک لیفتراک مناسب گرفته تا توجه به نکاتی که پیش‌ازاین به آن دقت نمی‌کردید. شما می‌توانید به‌جای انتخاب یک لیفتراک جدید، از انواع کارکرده آن‌ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که انتخاب یک لیفتراک اشتباه، می‌تواند هزینه‌های جانبی مختلفی را روی دست شما بگذارد. ازاین‌رو باید در زمان خرید لیفتراک، نکات مهمی را در خصوص نحوه استفاده، میزان وزن بار، نوع تایر، نوع موتور و … به یاد داشته باشید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.