همزمان با رشد ارزش دلار، NZD/USD به پایین‌ترین حد خود در دو سال و نیم گذشته سقوط کرد.

[ad_1] NZD/USD با تقویت ارزش دلار به پایین ترین حد دو سال و نیم سال گذشته در 0.5544 سقوط کرد. سیاستگذاران فدرال رزرو تاکید کردند که نرخ بهره باید برای مدتی محدود شود و بالاتر از آستانه 4 درصد باشد. NFP هفته گذشته ایالات متحده در را برای افزایش بیشتر فدرال رزرو باز کرد. پیش‌بینی

کد خبر : 265776
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
همزمان با رشد ارزش دلار، NZD/USD به پایین‌ترین حد خود در دو سال و نیم گذشته سقوط کرد.

[ad_1]

  • NZD/USD با تقویت ارزش دلار به پایین ترین حد دو سال و نیم سال گذشته در 0.5544 سقوط کرد.
  • سیاستگذاران فدرال رزرو تاکید کردند که نرخ بهره باید برای مدتی محدود شود و بالاتر از آستانه 4 درصد باشد.
  • NFP هفته گذشته ایالات متحده در را برای افزایش بیشتر فدرال رزرو باز کرد.
  • پیش‌بینی قیمت NZD/USD: برای آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح YTD 2020 در 0.5469 اگر به زیر 0.5500 رسید.

NZD/USD به دلیل کاهش روحیه بازار به پایین ترین حد دو سال و نیم اخیر خود در 0.5544 سقوط کرد، زیرا سرمایه گذاران به دنبال ایمنی بودند و بر اساس عوامل متعددی باعث تقویت دلار آمریکا شدند. در زمان نوشتن این مقاله، NZD/USD پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه در 0.5629، زیر قیمت افتتاحیه خود با 0.67٪، در 0.5567 معامله می شود.

با توجه به پس‌زمینه انقباض تهاجمی فدرال رزرو، که می‌تواند بر درآمد شرکت‌های آمریکا در سه ماهه سوم تأثیر بگذارد، ریسک‌های ژئوپلیتیکی و تنش‌های ناشی از آمریکا و چین، محرک‌های اصلی خلق و خوی بازار هستند.

اخیراً، اظهارات مقامات فدرال رزرو به رهبری لائل برینارد، نایب رئیس، اظهار داشت که اقتصاد ایالات متحده “بیش از پیش بینی ها” کاهش یافته است، اما افزودند که برخی از بخش ها اثرات افزایش نرخ را احساس نمی کنند. او گفت که سیاست پولی باید برای مدتی محدود کننده باشد تا اطمینان حاصل شود که تورم به هدف ۲ درصدی فدرال رزرو باز می گردد. پیش از این، فدرال رزرو شیکاگو ایوانز اظهار داشت که بانک مرکزی ایالات متحده می تواند “در حالی که از رکود اقتصادی جلوگیری می کند” تورم را کاهش دهد و همچنان نرخ وجوه فدرال (FFR) را بالای 4.5٪ در اوایل سال 2023 می بیند “و سپس در این سطح باقی می ماند. برای یک مدتی.”

داده های اقتصادی هفته گذشته ایالات متحده، عمدتاً حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، نیاز فدرال رزرو برای افزایش نرخ های اضافی را توجیه می کند. با افزایش بیش از 263 هزار شغل توسط اقتصاد ایالات متحده و کاهش نرخ بیکاری، احتمال افزایش 75 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در نشست نوامبر 80 درصد است.

شاخص دلار آمریکا، معیاری برای سنجش ارزش دلار آمریکا، با 0.21% صعود به 112.980 رسید و در برابر اکثر ارزهای G8 افزایش یافت.

اگرچه NZD/USD به پایین‌ترین سطح YTD سقوط کرد، اما ممکن است قیمت‌ها با لفاظی تندروانه بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) و افزایش 50 واحدی نرخ بهره در جلسه هفته گذشته محدود شود.

به گفته تحلیلگران ANZ: “از نظر ما، RBNZ هفته گذشته “همه چیزهای درست” را گفت و به وضوح مصمم است که بر تورم افسارگسیخته غلبه کند، اما بازارها همچنان از خطرات رکود نگران هستند و در همان زمان، ایالات متحده همچنان نگران است. نرخ بهره همچنان در حال افزایش است و نرخ های بالاتر کیوی را تضعیف می کند. همه چیز کمی درهم و برهم است و فعالان بازار که در برابر روند کاهش ریسک اشتها عقب نشینی می کنند، همچنان به شدت ضربه می خورند.”

پیش بینی قیمت NZD/USD

نمودار هفتگی NZD/USD نشان می‌دهد که شرکت اصلی می‌تواند پایین‌ترین قیمت سالانه 0.5469 در سال 2020 را آزمایش کند، که 100 پیپ کمتر از نرخ ارز در زمان تایپ است. با این وجود، ایستادن RSI در شرایط فروش بیش از حد، در کنار فرسودگی قیمت، در را برای یکپارچگی باز می کند. با این حال، معامله گران باید بدانند که انتشار ارقام تورم ایالات متحده در روز پنجشنبه می تواند راه را برای زیان های بیشتر از 0.5469 باز کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.