هفت فیلم NFB در سپتامبر در Cinéfest Sudbury ارائه شد. مستند و انیمیشن برجسته انجمن ملی فیلم کانادا.

26 آگوست 2021 – تورنتو – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) هفت اثر مستند و متحرک هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) از سراسر کشور در جشنواره بین المللی فیلم Cinéfest Sudbury (18 تا 26 سپتامبر) – از جمله اولین نمایش های کانادا و انتاریو – نمایش داده می شود. Cinéfest Sudbury دو مستند بلند NFB

کد خبر : 98088
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
هفت فیلم NFB در سپتامبر در Cinéfest Sudbury ارائه شد.  مستند و انیمیشن برجسته انجمن ملی فیلم کانادا.


26 آگوست 2021 – تورنتو – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

هفت اثر مستند و متحرک هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) از سراسر کشور در جشنواره بین المللی فیلم Cinéfest Sudbury (18 تا 26 سپتامبر) – از جمله اولین نمایش های کانادا و انتاریو – نمایش داده می شود.

Cinéfest Sudbury دو مستند بلند NFB برنده جایزه را ارائه می دهد:

  • Kímmapiiyipitssini: معنی همدلی (Seen Through Woman Productions/NFB) ، به کارگردانی Elle-Máijá Tailfeathers ، فیلمساز و بازیگر اهل ونکوور ، و عضو اولین ملت Kainai در جنوب آلبرتا و سامی در نروژ.
  • یکی مثل من توسط تیم فیلمسازی ونکوور از شان هورلور و استیو جی آدامز.

به علاوه سه سند کوتاه NFB:

  • طبل ایوان توسط روزنامه نگار اینوک مستقر در مونترال ، اوسی میشلین ، از شمال غربی ریور ، لابرادور ، از طریق پروژه Doc Labrador NFB برای سازندگان Inuit از Nunatsiavut و Labrador تهیه شده است.
  • به نور، در Yellowknife توسط Sheona McDonald وست ونکوور ، کارگردان ، نویسنده و تهیه کننده برنده جایزه فیلم کانادایی ، فیلمبرداری شد.
  • مدیر و نویسنده PEI سوزان راجرز سپس روح من را می خواندبه

انیمیشن نویسنده NFB نیز با دو فیلم کوتاه کوتاه در حال نمایش است:

Cinéfest Sudbury نمایش های خود را به صورت تئاتر و آنلاین ارائه می دهد و نمایش های مجازی محدود به انتاریو است.

بیشتر در مورد فیلم ها

مستندهای بلند

  • Kímmapiiyipitssini: معنی همدلی توسط Elle-Máijá Tailfeathers (125 دقیقه)

نویسنده و کارگردان مشترک ویژگی تحسین شده 2019 وقتی جهان باز شد بدن به یاد می آورد، Tailfeathers تصویری صمیمی از جامعه خود و تأثیرات مصرف مواد و اپیدمی بیش از حد ایجاد می کند. شاهد تغییراتی باشید که اعضای جامعه مبتلا به اختلال مصرف مواد ، اولین پاسخ دهندگان و متخصصان پزشکی در تلاش برای کاهش آسیب در قوم اول Kainai تلاش می کنند.

جوایز: جایزه نوظهور فیلمساز کانادایی و جایزه تماشاگران راجرز برای مستند بلند کانادایی ، داک داک 2021 ؛ جایزه کالین لو برای بهترین کارگردان کانادایی ، DOXA 2021.

Kímmapiiyipitssini: معنی همدلی توسط Elle-Máijá Tailfeathers و Lori Lozinski (Seen Through Woman Productions) و تهیه کننده و تهیه کننده NFB David Christensen (North West Studio) ، با مشارکت Telefilm Canada و کمک صندوق اسناد داغ CrossCurrents کانادا تهیه می شود.

  • یکی مثل من توسط شان هورلور و استیو جی آدامز (80 دقیقه)

دریک ، یک جوان همجنسگرا از اوگاندا ، همه چیزهایی را که می داند برای دستیابی به آزادی های جهانی که همه مستحق آن هستند به جا می گذارد: این که همان باشد که هست و هر کس را که دوست دارد دوست داشته باشد ، بدون ترس از تبعیض ، آزار و خشونت. گروهی از غریبه های عجیب و غریب برای اسکان مجدد دریک در ونکوور متحد می شوند ، اما آنها موظف به یک تعهد یک ساله به شخصی هستند که هرگز ندیده اند و با شرایط چالش برانگیز این حمایت مبارزه می کنند.

جوایز: جایزه تماشاگران راجرز برای مستند بلند کانادایی ، داک داک 2021 ؛ جایزه بزرگ ، جایزه روح جایگزین (مستند) ، جشنواره بین المللی فیلم Flickers ‘Rhode Island 2021

تهیه شده توسط تری اسنلگرو و شرلی ورکرویس ، و تهیه کنندگی اجرایی توسط شرلی ورکرویس برای استودیو BC & Yukon.

اسناد کوتاه

  • طبل ایوان توسط Ossie Michelin (14 دقیقه) | ONTARIO PREMIERE

اوسی میشلن یک پسر جوان و مادرش را دنبال می کند که علاقه زیادی به رقص درام Inuit در Happy Valley-Goose Bay دارند. پس از چندین سکوت ، ریتم طبل Inuit سنتی به لابرادور بازگشت و ایوان هفت ساله بخشی از نسل جدید است که ضربان قلب خود را قوی نگه می دارد.

تهیه شده برای پروژه Doc Labrador توسط Latonia Hartery ، Rohan Fernando و Kat Baulu ، با آنت کلارک به عنوان تهیه کننده اجرایی NBB’s Quebec and Atlantic Studio.

  • به نور توسط Sheona McDonald (19 دقیقه)

وقتی یک کودک فاش می کند که واقعاً در درون چه کسی است ، چگونه والدین انتظارات خود را کنار می گذارند تا به او کمک کنند تا معتبرترین شخص خود شود؟ مستند جدید Sheona McDonald که در مقابل چشم انداز شمالی Yellowknife قرار دارد ، یک فصل تغییر را به تصویر می کشد ، زیرا مادر و فرزند با هم پیچیدگی های هویت جنسیتی را پیش می برند.

تهیه شده توسط تری اسنلگرو و تهیه کننده اجرایی توسط شرلی ورکرویس برای استودیو BC & Yukon.

  • سپس روح من را می خواند توسط سوزان راجرز (15 دقیقه) | ONTARIO PREMIERE

خواننده و ماهیگیر نیمه وقت Chad Matthews ، جزیره پرنس ادوارد ، پدر زحمتکش چهار فرزند و هنرمند بزرگداشت Stompin ‘Tom Connors است. سوزان راجرز ، کارگردان و نویسنده PEI ، در شهری روستایی که امرار معاش تنها به معنای دریافت حداقل دستمزد است ، از چاد پیروی می کند و در حالی که به دنبال گیتار می رود تا درد را تسکین دهد.

تهیه کننده توسط روحان فرناندو و تهیه کننده اجرایی توسط آنت کلارک برای استودیو کبک و آتلانتیک NFB.

شورت متحرک

  • دانه های بد (گیاهان Mauvaises)توسط کلود کلوتیر (6 دقیقه 22 ثانیه) | ONTARIO PREMIERE

دانه های بد به طرز ماهرانه ای رشد را با رقابت و تکامل با رقابت پیوند می دهد و دوئل تکان دهنده ای را ایجاد می کند که با اشارات غربی ، جنگ سرد ، بازی های رومیزی و موارد دیگر همراه است.

جایزه: Prix du public de la Competition International، 2021 Sommets du cinéma d’animation، Montreal

تولید شده توسط Galilé Marion-Gauvin (L’Unité centrale) و جولی روی (NFB).

  • جلاد در خانه توسط میشل و اوری کرانوت (14 دقیقه) | پریمیر کانادا

با الهام از شعر کارل سندبرگ با همین عنوان در سال 1922 ، جلاد در خانه تماشاگران را به پنج داستان در هم تنیده دعوت می کند که شامل افرادی هستند که در یک لحظه محوری گرفتار شده اند ، در فیلمی درباره صمیمیت ناخوشایند ناشی از انسان بودن و ارتباط بین تماشاگر ، شاهد و همدست.

جوایز: جایزه بزرگ اژدهای طلایی برای بهترین فیلم ، بین المللی. مسابقه کوتاه ، جشنواره فیلم کراکوف 2021 ؛ ذکر ویژه ، جشنواره بین المللی انیمیشن و کمیک سوپرتون 2021 ، شیبنیک ، کرواسی

جلاد در خانه تهیه کننده: لانا تانکوسا نیکولیچ (تولید عشق دیرهنگام) ، آوی عمار و کتایون دیبامهر (فیلمهای فلورئال) ، امانوئل آلن رینال و پیر باوسارون (Miyu Productions) و مارک برتراند (NFB). جولی روی تهیه کننده اجرایی استودیوی انیمیشن فرانسوی NFB است.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | توییتر NFB | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

در مورد NFBایکس

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.