هفته FX پیش رو – 5 رویداد برتر: جلسه RBNZ اوت ؛ تورم انگلستان ، تورم کانادا و تورم منطقه یورو ؛ جولای صورتجلسه FOMC

مرور اجمالی هفته FX: نوبت به اواسط ماه آگوست حجم زیادی از داده های مربوط به تورم را به ارمغان می آورد داده ها ، با ارقام از کانادا ، منطقه یورو ، انگلستان و ژاپن. جتلاش های خروج از بانک های داخلی بانک مرکزی آگوست نیوزلند افزایش نرخ بهره را در دستور کار قرار

کد خبر : 91251
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
هفته FX پیش رو – 5 رویداد برتر: جلسه RBNZ اوت ؛  تورم انگلستان ، تورم کانادا و تورم منطقه یورو ؛  جولای صورتجلسه FOMC


مرور اجمالی هفته FX:

  • نوبت به اواسط ماه آگوست حجم زیادی از داده های مربوط به تورم را به ارمغان می آورد داده ها ، با ارقام از کانادا ، منطقه یورو ، انگلستان و ژاپن.
  • جتلاش های خروج از بانک های داخلی بانک مرکزی آگوست نیوزلند افزایش نرخ بهره را در دستور کار قرار خواهد داد ، در حالی که صورت جلسه FOMC در ماه جولای شرایط مختلف برای خاتمه برنامه QE فدرال رزرو را مشخص می کند.
  • به طور کلی ، تغییرات اخیر در موقعیت یابی معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که دلار آمریکا دارای سوگیری ترکیبی است.

برای یک هفته کامل پیش رو ، لطفاً از تقویم اقتصادی DailyFXبه

08/18 چهارشنبه | 02:00 GMT | NZD RESERVE BANK OF NEW ZEALAND RATE تصمیم نرخ

هفته های بعد از ماه جولای سیاست RBNZ به تولید خود ادامه داد چندین گزارش داده اقتصادی قوی ، و اکنون ظاهر می شود اقتصاد نیوزلند به حدی پیشرفت کرده است که بحث افزایش نرخ را مورد بحث قرار می دهدبه در حقیقت ، با توجه به مبادلات یک شبه شاخص نیوزلند ، افزایش نرخ 25-واحد در ثانیه به طور کامل توسط بازارها تخفیف داده می شود و 18 درصد احتمال افزایش نرخ 50bps را دارد. منحنی OIS بسیار سخت است ، تا آنجا که 77٪ احتمال افزایش 25-bps نرخ دیگر در هنگام ملاقات بعدی RBNZ در اکتبر وجود دارد.دلار نیوزلند این جبهه را دارد که دارای مهمترین بانک مرکزی در میان ارزهای اصلی باشد. با این حال ، برای تحقق این وعده ، به راهنمایی های مداوم و پیشرو نیاز است.

08/18 چهارشنبه | 06:00 GMT | نرخ تورم GBP (JUL)

این دومین گزارش تورم در دوران پس از هلدان این هفته منتشر می شود. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز ، عنوان خبر جولای نرخ تورم انگلستان (CPI) در +0 به پایان می رسد3٪ از +0.5٪ (m/m) و +2.3٪ از +2.5٪ (سال/سال) ، در حالی که نرخ تورم اصلی (به عنوان مثالانرژی و غذا) در +2.2٪ از +2.3 (y/y) بدون هرگونه شگفتی صعودی دیگر ، هرگونه اصلاح فشارهای تورمی به احتمال زیاد برای پوند انگلیس غیرقابل حمایت خواهد بود.

08/18 چهارشنبه | 09:00 GMT | نرخ نهایی تورم EUR نهایی (ژوئیه)

بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز ، نرخ تورم اصلی منطقه یورو در جولای (نهایی CPI) نشان داده می شود تعدیل خفیف در ماه جولای از 0.7 to تا +0.9 (سال/سال) محدودیت فعالیت های اقتصادی در بخش هایی از اروپا به دلیل گسترش سریع نوع دلتا بر یورو در هفته های اخیر تاثیر گذاشته است. در ماه ژوئیه بود که رئیس جمهور کریستین لاگارد اظهار داشت که سیاست “به طور دائمی سازگار” خواهد بود و از انتشار داده های اقتصادی از قدرت آنها در کوتاه مدت جلوگیری می کند. همانطور که در چند هفته گذشته ، به ویژه در حال حاضر در بازارهای با نقدینگی کمتر ، فقط الف انحراف قابل توجهی از برآورد انجام می شود به احتمال زیاد باعث حرکت قابل توجهی در صلیب های EUR می شود.

08/18 چهارشنبه | ساعت 12:30 به وقت گرینویچ | نرخ CAD INFLATION (ژوئیه)

بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز ، جولای نرخ تورم کانادا (CPI) افزایش 3+ را نشان می دهد.4٪ از +3.1٪ (y/y) ، در حالی که قرائت اصلی در +2 است.6٪ از +2.7٪ (سال/سال). با این وجود هنوز از هدف میان مدت BOC +2٪ فراتر رفته اند ، بعید به نظر می رسد که آنها تأثیر قابل توجهی بر نتایج سیاست داشته باشند. بانک کانادا است در حال حاضر برای کند کردن برنامه خرید دارایی خودبه فعلا ، بعید به نظر می رسد که نرخ های بالاتر تورم به اشتیاق بیشتر سوداگرانه برای یک BOC سختگیرانه در کوتاه مدت تبدیل شودبه

08/18 چهارشنبه | 14:00 GMT | USD جولای FOMC ملاقات دقیقه

در پی نشست FOMC در ماه ژوئیه ، و با توجه به افزایش حجم پرونده های دلتا در ایالات متحده ، معامله گران شروع به کاهش انتظارات خود از فدرال رزرو سختگیرانه کردند. با این حال ، تأثیر ترکیبی گزارش قوی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی جولای – دومین پیاپی – به علاوه گزارش نرخ تورم جولای ایالات متحده (CPI) باعث تغییر در انتظارات بازار و زبان مورد استفاده سیاست گذاران FOMC تا اوت شده است. صورتجلسه FOMC ماه ژوئیه به احتمال زیاد منعکس کننده دیدگاه کمی تندتری نسبت به آنچه توسط مقامات مختلف FOMC در ماه آگوست گفته شده است.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد ارز





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.