هفته FX در پیش – 5 رویداد برتر: شهادت صندلی فدرال رزرو ؛ PMI ساخت چین ؛ نرخ تورم منطقه یورو ؛ PCE ایالات متحده ؛ ISM و PMI ساخت ایالات متحده

مرور اجمالی هفته FX: آخرین روزهای ماه سپتامبر مجموعه ای از اطلاعات مهم را از برخی از اقتصادهای بزرگ جهان منتشر می کند. ایالات متحده در روزهای آینده در حال تمرکز است و جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو قرار است در مقابل کمیته بانکداری سنا شهادت دهد ، در حالی که قرار است داده

کد خبر : 109854
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
هفته FX در پیش – 5 رویداد برتر: شهادت صندلی فدرال رزرو ؛  PMI ساخت چین ؛  نرخ تورم منطقه یورو ؛  PCE ایالات متحده ؛  ISM و PMI ساخت ایالات متحده


مرور اجمالی هفته FX:

  • آخرین روزهای ماه سپتامبر مجموعه ای از اطلاعات مهم را از برخی از اقتصادهای بزرگ جهان منتشر می کند.
  • ایالات متحده در روزهای آینده در حال تمرکز است و جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو قرار است در مقابل کمیته بانکداری سنا شهادت دهد ، در حالی که قرار است داده های PCE ایالات متحده در سپتامبر و دو سنجش فعالیت تولیدی ایالات متحده در ماه سپتامبر انجام شود.
  • ما در این هفته نگاهی اجمالی به فعالیت های اقتصادی چین و همچنین دو مجموعه اطلاعات تورمی از اروپا خواهیم داشت – یکی برای آلمان و دیگری برای منطقه یورو.

برای یک هفته کامل پیش رو ، لطفاً از تقویم اقتصادی DailyFXبه

09/28 سه شنبه | 14:00 GMT | USD صندلی فدرال رزرو پاول شهادت

وقتی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا روز سه شنبه در مقابل سناتورهای آمریکایی سخنرانی می کنند ، ممکن است نگرانی های خفیف کاهش یابد. کمیته امور بانکی ، مسکن و شهرسازی مجلس سنا میزبان جلسه ای برای این مجلس خواهد بود قانون CARES نظارت بر خزانه داری و فدرال رزرو: حمایت از بهبود عادلانه همه گیری. » به نظر می رسد که بازدهی خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر از نظر رئیس فدرال رزرو و وزیر خزانه داری با خوش بینی اقتصادی انجام می شود و اگر صندوق های فعلی و سابق فدرال رزرو این انتظارات را برآورده کنند ، صعود بیشتری می تواند از دلار آمریکا جلوتر باشد.

09/30 پنجشنبه | 01:00 GMT | PMI CNY NBS Manufacturing (SEP)

با ترس از سرایت به لطف دومین توسعه دهنده بزرگ املاک چین ، اورگراند ، که در روزهای اخیر به صورت پیش فرض ظاهر شده بود ، سوالاتی در مورد کند شدن گسترده اقتصاد چین مطرح می شود. تا سپتامبر ، نشانه هایی وجود داشت که نشان می داد انگیزه اعتباری چین در حال محو شدن است، که از لحاظ تاریخی با قرائت PMI ضعیف تراز شده است.

تیانتشار اطلاعات آینده او نشان می دهد که بخش تولید چین هنوز در حال رشد است ، اما به سختیبه بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز ، سپتامبر پیش بینی می شود PMI تولید NBS چین به رسیدن به 50.1 ، همان قرائت در ماه آگوست. ضعف – و حتی یک قطره در قلمرو انقباض – در شاخص های PMI چین ممکن است برای ارزهای اصلی مانند آن مشکل ساز شود دوباره نیرو داد دلار استرالیا و نیوزلند.

10/01 جمعه | 09:00 GMT | نرخ تورم EUR (فلش) (SEP)

بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز ، منطقه یورو سپتامبر نرخ تورم (HICP) پیش بینی می شود افزایش نشان دهد +0.4٪ از +0.4٪ (m/m) و +33٪ از +3٪ (y/y) ، در حالی که قرائت اصلی در +است1.9٪ از +1.6 (y/y) این داده ها ممکن است اعتبار بیشتری به اطلاعات هفته گذشته بدهد منابع ناشناس ، که این را پیشنهاد کرد مقامات ECB آماده هستند تا به زودی اعلام کنند که برنامه QE خود را تا اواسط ماه دسامبر (هنگامی که پیش بینی های بعدی اقتصادی کارکنان منتشر می شود) خاتمه می دهند.)

10/01 جمعه | 12:30 GMT | شاخص قیمت PCE USD (SEP)

این سپتامبر گزارش نرخ تورم ایالات متحده (PCE) امروز جمعه منتشر می شود و طبق نظرسنجی بلومبرگ نیوز ، تثبیت بیشتر فشارهای قیمتی پیش بینی می شود. تورم اصلی (PCE بادگیر) به دلیل + است4.2٪ (y/y) بدون تغییر است ، در حالی که تورم اصلی (Core PCE) در + است3.5٪ از +3.6٪ (سال/سال). به عنوان معیار ترجیحی فدرال رزرو برای تورم ، افزایش مداوم ممکن است به گمانه زنی ها کمک کند که FOMC قصد خود را به محض نشست بعدی خود در ماه نوامبر اعلام خواهد کرد. از این گذشته ، در بیانیه سیاست جلسه فدرال رزرو سپتامبر ، کلمه “گذرا” حتی یکبار ذکر نشده است.

10/01 جمعه | 13:45 ، 14:00 GMT | USD Markit Manufacturing PMI final، ISM Manufacturing PMI (SEP)

کندی تابستان ، تا حدی به دلیل افزایش میزان عفونت های نوع دلتا ، ممکن است در ماه سپتامبر ادامه یابد. بر اساس نظرسنجی های بلومبرگ نیوز ، انتظار می رود که هر دو شاخص PMI تولید Markit ایالات متحده (نهایی) و ISM تولید کننده ISM در ماه سپتامبر کندی جزئی داشته باشند: از 61.1 به 60.5 برای قبلی ؛ و از 59.6 از 59.9 برای دومی. از نظر تاریخی ، هر دوی اینها هنوز قرائت بالایی دارند و اعتبار بیشتری به این ایده می دهند که اقتصاد ایالات متحده در مکانی است که ممکن است اعلامیه مخروطی را خوشایندتر کند.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.