هفته FX در پیش – 5 رویداد برتر: تولید ناخالص داخلی مکزیک ؛ سفارشات کالاهای بادوام آمریکا ؛ صورتجلسه نشست ECB ؛ اعتماد میشیگان ایالات متحده ؛ گفتار جکسون پاول پاول

[ad_1] مرور اجمالی هفته FX: هفته پایانی ماه آگوست تقویم اقتصادی نسبتاً نازکی دارد ، اما ایالات متحده هنوز اشباع نشده است با شش رویداد دارای رتبه بالا ، از جمله سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول. پس از اظهارات هفته گذشته فیلیپ لین ، اقتصاددان ارشد بانک

کد خبر : 94841
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
هفته FX در پیش – 5 رویداد برتر: تولید ناخالص داخلی مکزیک ؛  سفارشات کالاهای بادوام آمریکا ؛  صورتجلسه نشست ECB ؛  اعتماد میشیگان ایالات متحده ؛  گفتار جکسون پاول پاول

[ad_1]

https://www.youtube.com/watch؟v=iQP4OfyNzA4

مرور اجمالی هفته FX:

  • هفته پایانی ماه آگوست تقویم اقتصادی نسبتاً نازکی دارد ، اما ایالات متحده هنوز اشباع نشده است با شش رویداد دارای رتبه بالا ، از جمله سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول.
  • پس از اظهارات هفته گذشته فیلیپ لین ، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا ، صورتجلسه نشست ژوئیه بانک مرکزی اروپا نوسان در صعود EUR را به همراه داشت.
  • به طور کلی ، تغییرات اخیر در موقعیت یابی معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که دلار آمریکا دارای سوگیری ترکیبی است.

برای یک هفته کامل پیش رو ، لطفاً از تقویم اقتصادی DailyFXبه

08/25 چهارشنبه | 11:00 GMT | نرخ رشد تولید ناخالص داخلی MXN (نهایی) (2Q)

اقتصاد مکزیک به شدت وابسته به شرکای تجاری آمریکای شمالی است و ترکیبی از نرخ نسبتاً پایین واکسیناسیون مکزیکی و افزایش نوع دلتا در کانادا و ایالات متحده ممکن است بر رشد 3Q’21 وزن داشته باشد. با توجه به این واقعیت که گزارش تولید ناخالص داخلی مکزیک به عقب نگاه می کند و واقعیت اقتصادی در حال تغییر را در موج نوع دلتا اخیر نشان نمی دهد ، احتمال دارد که گزارش تولید ناخالص داخلی مکزیک 2Q’21 2 فقط روی پزوی مکزیک تأثیر ضعیف داشته باشد ، حتی اگر نقدینگی باشد. با نزدیک شدن به پایان تابستان در بازارهای مالی نازک باقی می ماند.

08/27 چهارشنبه | ساعت 12:30 به وقت گرینویچ | سفارشات کالاهای بادوام USD (JUL)

با توجه به اینکه تقریباً 70 درصد از تولید ناخالص داخلی ناشی از عادات هزینه ای مشاغل و مصرف کنندگان است ، اقتصاد ایالات متحده بر اساس روند مصرف می چرخد. به این ترتیب ، سفارشات کالاهای بادوام گزارش می دهندفشارسنج مهمی از اقتصاد ایالات متحده است. کالاهای بادوام اقلامی هستند که طول عمر آنها سه سال یا بیشتر است-از یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا ماشین و هواپیما. این اقلام به طور معمول نیاز به سرمایه گذاری یا تأمین مالی بیشتری دارند ، به این معنی که معامله گران می توانند از این گزارش به عنوان نماینده اعتماد و سلامت مالی مشاغل و مصرف کنندگان استفاده کنند.

در راستای نظرسنجی های مربوط به احساسات مصرف کنندگان که نشان می دهد آمریکایی ها به دلیل افزایش میزان آلودگی نوع دلتا ، نگران آینده نزدیک هستند ،او مقدماتی جولای انتظار می رود چاپ نشان دهد a ضرر – زیان از -0.3٪ بعد از +0.8درصد افزایش در ژوئن (متر بر متر)به

08/28 پنجشنبه | 11:30 GMT | حسابهای جلسه سیاست پولی EUR (JUL)

ماه گذشته ، بانک مرکزی اروپا نتایج بازنگری سیاست های 18 ماهه خود را اعلام کرد ، در حالی که بانک مرکزی دستور تورم خود را از “زیر 2 اما نزدیک به 2 درصد” به ” +2 درصد” تغییر داد. امروز ، فیلیپ لین ، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا ، در یک پست وبلاگ به این گفتگو رنگ داد. “تجدید نظر در تعیین میزان هدایت به جلو تنها اولین قدم در اجرای استراتژی جدید ما است.”

این بدان معناست که بانک مرکزی اروپا احتمالاً تغییرات بیشتری در مورد نحوه اجرای اقدامات محرک ایجاد خواهد کرد. در هر صورت ، اشاره آقای لین به مراحل اضافی نشان می دهد که بانک مرکزی اروپا به طور دائم از خرید دارایی به عنوان بخشی از ابزار خود استفاده می کند ، زیرا کاهش نرخ های اصلی آن دیگر م effectiveثر به نظر نمی رسد. “پایین تر برای مدت طولانی” همچنان برای بانک مرکزی اروپا حکایت دارد.

08/27 جمعه | 14:00 GMT | دلار مصرف کننده میشیگان (نهایی) (AUG)

در حالی که قرائت نهایی نظرسنجی مصرف کنندگان در میشیگان ایالات متحده ممکن است انحراف چندانی از انتشار اولیه آن در 13 آگوست نداشته باشد ، شایان ذکر است که انتشار اولیه باعث حرکت شدید در بازارهای مالی شد. سقوط غیرمنتظره اعتماد مصرف کنندگان باعث افزایش قابل توجه خزانه داری ایالات متحده شد و بازده 10 ساله در حین انتشار 8-bps کاهش یافت. تأیید اینکه آمریکایی ها از چشم انداز اقتصادی و مالی کوتاه مدت خود اطمینان ندارند ، می تواند زمینه را برای افزایش بی ثباتی پیرامون سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در جکسون هول ، که قرار است به زودی آغاز شود ، ایجاد کند.

08/27 جمعه | 14:00 GMT | سخنرانی پاول در صندوق فدرال رزرو آمریکا در جکسون هول

اگر بخواهیم میزان نگرانی های مربوط به انواع دلتا را در هفته های اخیر مشخص کنیم ، سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول در هفته آینده از یک رویداد شخصی به یک رویداد مجازی تغییر کرده است. این رویداد با عنوان “سیاست اقتصاد کلان در یک اقتصاد ناهموار” ، احتمالاً در پایان هفته و شروع بعدی ، نوساناتی را در بازارهای مالی ایجاد می کند.

عنوان سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در جکسون هول ، نامشخص است “چشم انداز اقتصادی. این عنوان اسرار آمیز تنها باعث ایجاد انگیزه برای ناظران فدرال رزرو می شود تا به دنبال سرنخ های بیشتری از روند نزولی فدرال رزرو باشند ، تا آنجا که واکنش به صورتجلسه FOMC ژوئیه با سابقه تاریخی ایجاد شده در مورد جدول زمانی مخروط 2013/2014 ثابت شده است.

در واقع ، در حالی که شانس افزایش نرخ بهره فدرال پس از دقایق FOMC ژوئیه – که به وضوح مرز بین کاهش و افزایش نرخ را مشخص می کرد – تغییر نکرد ، می توانیم ببینیم که منحنی بازدهی ایالات متحده به گونه ای در حال حرکت است که نشان می دهد فدرال رزرو تندرو اینجا است. در حالی که 87 درصد افزایش نرخ بهره تا پایان سال 2023 وجود دارد ، پروانه 2s5s10s به بالاترین میزان خود از زمان شروع صحبت های فدرال رزرو در ماه ژوئن رسید.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد ارز



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.