هفته تصمیمات بانک مرکزی احساسات بازار را به چالش می کشد

[ad_1] یک هفته تصمیمات بانک مرکزی احساسات بازار را به چالش می کشد زیرا بانک رزرو استرالیا (RBA)، فدرال رزرو و بانک انگلستان (BoE) تصمیمات نرخ بهره و بیانیه های سیاست پولی را منتشر می کنند. معامله گران AUD امروز با افزایش نرخ بهره از RBA قیمت گذاری می کنند. انتظار می‌رفت که بانک مرکزی

کد خبر : 201903
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
هفته تصمیمات بانک مرکزی احساسات بازار را به چالش می کشد

[ad_1]

یک هفته تصمیمات بانک مرکزی احساسات بازار را به چالش می کشد زیرا بانک رزرو استرالیا (RBA)، فدرال رزرو و بانک انگلستان (BoE) تصمیمات نرخ بهره و بیانیه های سیاست پولی را منتشر می کنند.

معامله گران AUD امروز با افزایش نرخ بهره از RBA قیمت گذاری می کنند. انتظار می‌رفت که بانک مرکزی پس از کنار گذاشتن مواضع غیرقانونی در طول همه‌گیری کووید-19، راهنمایی‌های کلیدی خود را از 0.1 درصد به 0.25 درصد افزایش دهد. این افزایش نرخ بالاتر از حد انتظار بود و 0.35 درصد بود. نرخ تورم در استرالیا در سه ماهه اول به بالاترین حد در 20 سال گذشته یعنی 5.1 درصد رسید و در حالی که شاهین های RBA در حال حاضر پایین تر از فدرال رزرو پرواز می کنند. سیاست‌گذاران پولی احتمالاً تا پایان سال دستورالعمل‌های نرخ بهره را افزایش خواهند داد.

نشست فدرال رزرو برای امروز و فردا، 4 می، در بحبوحه افزایش دلار تعیین شده است. پس از نتایج ناامیدکننده سه ماهه اول تولید ناخالص داخلی هفته گذشته، بانک مرکزی ایالات متحده با احتمال بیشتری برای رکود تورمی که بر اقتصاد ایالات متحده تأثیر می گذارد، مواجه است. انتظار می رود فدرال رزرو نرخ بهره کلیدی خود را حداقل 0.5 درصد افزایش دهد تا تورم را کاهش دهد و دلار ممکن است بسته به واکنش معامله گران به سیگنال های بانک مرکزی حرکت کند. انتظار می رود که فدرال رزرو مانند RBA، سیاست های پولی سختگیرانه خود را ادامه دهد و ممکن است از اوایل این ماه شروع به فروش دارایی های خود در اوراق قرضه خزانه داری کند.

بانک انگلستان همچنین قرار است دستورالعمل نرخ بهره کلیدی خود را در روز پنجشنبه، 5 می، با تأثیر احتمالی بر پوند انگلیس افزایش دهد. معامله گران از قبل می دانند که BoE در مسیری جنگ طلب قرار دارد و بریتانیا با باد مخالف تورم مواجه است، بنابراین بخشی از تأثیر تصمیم بانک مرکزی ممکن است در ارزش پوند منعکس شود. با این حال، احساسات بازار نسبت به سیگنال های بانک مرکزی حساس است و معامله گران ارز به شدت به بیانیه های سیاست پولی BoE نگاه می کنند.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویدادهای خبری تجارت هستید؟ برای وبینارهای Admirals ثبت نام کنید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

در اخبار معاملات کالا، درگیری در اوکراین قیمت نفت خام را از فوریه بالا نگه داشته است و باعث آتش سوزی تورمی شده است. چشم انداز مذاکرات صلح به طور فزاینده ای نامطمئن به نظر می رسد، به این معنی که روند تورم ناشی از قیمت بالای نفت خام به نظر می رسد در سه ماهه دوم نیز ادامه یابد.

در بحبوحه نوسانات مداوم در بازارهای سهام جهانی، سرمایه گذاران سهام روز شلوغی را با گزارش درآمد سه ماهه اول غول دارویی فایزر پیش رو دارند. S&P Global Inc و Airbnb نیز امروز درآمدهای سه ماهه اول را منتشر می کنند.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.