هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: BOE، ECB، و سخنرانی های فدرال رزرو؛ PMI تولید چین؛ شاخص PCE ایالات متحده

[ad_1] بررسی اجمالی هفته آینده FX: هفته پایانی ژوئن، بانک‌های مرکزی، داده‌های تورم و زنجیره‌های تامین را در کانون توجه قرار خواهد داد. اظهارات بیلی، رئیس بانک مرکزی اروپا، لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا و پاول رئیس فدرال رزرو – همه در ساعت 13 به وقت گرینویچ روز چهارشنبه – می تواند بزرگترین منبع نوسانات

کد خبر : 222096
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: BOE، ECB، و سخنرانی های فدرال رزرو؛  PMI تولید چین؛  شاخص PCE ایالات متحده

[ad_1]

بررسی اجمالی هفته آینده FX:

  • هفته پایانی ژوئن، بانک‌های مرکزی، داده‌های تورم و زنجیره‌های تامین را در کانون توجه قرار خواهد داد.
  • اظهارات بیلی، رئیس بانک مرکزی اروپا، لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا و پاول رئیس فدرال رزرو – همه در ساعت 13 به وقت گرینویچ روز چهارشنبه – می تواند بزرگترین منبع نوسانات در تمام هفته باشد.
  • ممکن است با انتشار آتی PMI تولید چین، به آغاز پایان نگرانی های زنجیره تامین خارج از چین نگاه کنیم.

برای هفته کامل پیش رو، لطفا از تقویم اقتصادی DailyFX.

06/29 چهارشنبه | 13:00 GMT | سخنرانی بیلی، رئیس بانک GBP انگلستان

در نشست ژوئن خود، کمیته سیاست پولی BOE قول داد که برای مبارزه با فشارهای قیمتی با بالاترین سطح چند دهه ای، «قورانه تر» عمل کند. بازارهای نرخ‌های بریتانیا به همین شکل واکنش نشان داده‌اند و در هفته‌های اخیر شانس افزایش نرخ را به طور قابل توجهی به جلو کشیده‌اند. و انتظار می رود نرخ اصلی BOE به 2.827 درصد افزایش یابد، از 2.099 درصد در اواسط می. با این حال، اگر اندرو بیلی، فرماندار BOE تصمیم بگیرد بر نگرانی‌های رشد بریتانیا تمرکز کند، ممکن است مقداری باد از بادبان‌های پوند بریتانیا خارج شود.

06/29 چهارشنبه | 13:00 GMT | سخنرانی لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا EUR

کمتر از یک هفته پس از ژوئن بانک مرکزی اروپا جلسه سیاستگذاری، شورای حاکم به منظور آرام کردن بازارهای اوراق قرضه منطقه یورو دوباره تشکیل شد. بازده اوراق قرضه پیرامونی، به ویژه آنهایی که در یونان و ایتالیا هستند، در مقایسه با همتایان اصلی خود (به عنوان مثال آلمان) به سرعت شروع به افزایش کردند و ترس از احیای بحران بدهی منطقه یورو را دوباره برانگیختند.با این حال، از زمان اظهارات مرموز و مبهم بانک مرکزی اروپا در مورد جلوگیری از تکه تکه شدن در بازارهای اوراق قرضه، بازده اوراق قرضه یونان و ایتالیا به اندازه ای آرام شده است که ترس ها را از بین می برد. اگر کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا بتواند مرز بین آرام نگه داشتن بازارهای اوراق قرضه و صحبت در مورد پتانسیل افزایش نرخ بهره برای فرونشاندن فشارهای فزاینده تورم را طی کند، یورو باید از آن سود ببرد.

06/29 چهارشنبه | 13:00 GMT | سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا

اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در شهادت هفته گذشته خود در کنگره به وضوح نشان داد که FOMC کاملاً متعهد به کاهش فشارهای تورمی است – حتی اگر این بدان معنی باشد که رکود یک اثر جانبی است. اما در چارچوب داده‌های این هفته – قرائت اعتماد مصرف‌کننده در ژوئن کنفرانس ایالات متحده، گزارش نهایی تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده، و شاخص قیمت PCE ایالات متحده در ماه می – ضعف اقتصاد ایالات متحده کاملاً نمایان خواهد شد. با کاهش احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، هر اشاره ای به طرز فکر «کمتر جنگ طلبانه» از سوی پاول، رئیس فدرال رزرو، می تواند بیشتر به دلار آمریکا آسیب برساند.

06/30 پنجشنبه | 01:30 GMT | CNY NBS Manufacturing PMI (JUN)

اقتصاد چین ماه‌هاست که در وضعیت ضعیفی قرار داشته است، زیرا استراتژی نادرست صفر کووید همچنان پابرجاست. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، انتظار می‌رود شاخص PMI تولیدی NBS چین در ژوئن از 49.6 به 48.6 برسد که نشان‌دهنده سرعت انقباض سریع‌تر است. با این حال، با توجه به اینکه چین شروع به تغییر استراتژی ضد کووید صفر خود کرده است – اشاره به احتمال کمتر قرنطینه در میان نگرانی‌های رو به افزایش اقتصادی و اجتماعی – این امکان وجود دارد که این چاپ بتواند آغازی برای پایان نگرانی‌های زنجیره تامین باشد. هر ضریب، هر چند حاشیه ای، برای ارزهای کالایی مورد ستیز – به ویژه دلار استرالیا و نیوزیلند – یک پیشرفت خوشایند خواهد بود.

06/30 پنجشنبه | 12:30 GMT | شاخص قیمت USD PCE (مه)

اولین افزایش 75 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو از سال 1994 با یک هشدار همراه بود: افزایش تهاجمی نرخ بهره تا زمانی که فشارهای تورمی ایالات متحده شروع به کاهش کند ادامه خواهد داشت. با این حال، شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو، یعنی شاخص قیمت PCE ایالات متحده، از قبل شروع به انجام این کار کرده است. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز، پیش‌بینی‌های اجماع پیش‌بینی می‌کردند که شاخص قیمت اصلی PCE در ماه می از +6.3 درصد سالانه به +6.2٪ در سال در سال کاهش یابد، در حالی که شاخص اصلی قیمت PCE در 4.8٪ سال در سال قرار دارد. از +4.9٪ سالانه. این دومین افت ماهانه متوالی برای خواندن تیتر و سومین افت ماهانه متوالی برای خواندن اصلی خواهد بود. کاهش فشار قیمت ها باعث ایجاد یک فدرال رزرو کمتر جنگ طلب است که برای دلار آمریکا منفی است.

{{خبرنامه}}

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.