هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: سخنرانی های فدرال رزرو. نرخ تورم انگلستان؛ سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده؛ PMI ایالات متحده؛ نظرسنجی آیفو آلمان

[ad_1] بررسی اجمالی هفته آینده FX: پس از تصمیم هفته گذشته فدرال رزرو، اکنون تمرکز بر روی بسیاری از سیاست گذاران است که در چند روز آینده برای اشاره به احتمال افزایش 50 واحدی نرخ بهره در ماه های آینده صحبت می کنند. نرخ‌های تورم بریتانیا احتمالاً بالاتر خواهد رفت، و این آزمونی را برای

کد خبر : 181807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: سخنرانی های فدرال رزرو.  نرخ تورم انگلستان؛  سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده؛  PMI ایالات متحده؛  نظرسنجی آیفو آلمان

[ad_1]

بررسی اجمالی هفته آینده FX:

  • پس از تصمیم هفته گذشته فدرال رزرو، اکنون تمرکز بر روی بسیاری از سیاست گذاران است که در چند روز آینده برای اشاره به احتمال افزایش 50 واحدی نرخ بهره در ماه های آینده صحبت می کنند.
  • نرخ‌های تورم بریتانیا احتمالاً بالاتر خواهد رفت، و این آزمونی را برای بانک مرکزی انگلیس به‌حساب می‌آورد که لحن نسبتاً کمتر جنگ طلبانه به خود گرفته است.
  • با پایان یافتن چهارمین هفته تهاجم روسیه به اوکراین، سؤالاتی در مورد آسیب های زیادی به اقتصاد آلمان و کل منطقه یورو وارد شده است.

برای هفته کامل پیش رو، لطفا از تقویم اقتصادی DailyFX.

تمام هفته | سخنرانی سیاستگذاران فدرال رزرو

سیاستگذاران فدرال رزرو هر روز در این هفته در تقویم هستند، و احتمالاً ثابت می شود که منبع مهم (اگر نه مهم ترین) نوسانات برای بازارهای مالی در روزهای آینده است. در کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته پس از نشست ماه مارس فدرال رزرو، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که «مهر شرکت کننده FOMC احساس می کند که مجبور است نرخ های صندوق فدرال رزرو را بالاتر از نرخ های خنثی افزایش دهد“، اشاره ای به این واقعیت است که افزایش نرخ بهره می تواند سریع و متوالی در ماه های آینده باشد. Bostic (x2)، پاول (x2)، ویلیامز، دالی (x2)، Mester، Waller (x2)، ایوانز، ویلیامز، و Barkin همه قرار است در روزهای آینده اظهارنظر کنند و اشتها برای نرخ 50 bps صعود در ماه می یا ژوئن (بدون جلسه در آوریل) تقریباً به طور قطع آشکار خواهد شد.

23/03 چهارشنبه | 07:00 GMT | نرخ تورم پوند (CPI) (FEB)

فشارهای قیمتی در بریتانیا همچنان افزایش می‌یابد و احتمالاً در ماه‌های آینده حتی پس از اینکه بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره اصلی خود را به سطح 0.75 درصدی قبل از همه‌گیری در هفته گذشته افزایش داد، ادامه خواهد یافت. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، نرخ تورم بریتانیا احتمالاً از 0.1- درصد در متر در ماه در ماه فوریه 0.6+ درصد در متر در متر در ماه فوریه افزایش یافته است که منجر به افزایش 5.9 درصدی در سال از +5.5 درصد در سال می شود. y نرخ تورم اصلی بریتانیا نیز احتمالاً بالاتر از 4.4% سالانه در ژانویه به +5% سالانه در فوریه خواهد بود.

اما سیاست‌گذاران BOE در هفته‌های اخیر لحن نسبتاً کمتر تندروانه‌تری داشته‌اند، از اظهارنظر‌های اقتصاددان ارشد Huw Pill در اوایل فوریه تا تغییر ظریف و در عین حال مهم کمیته سیاست پولی در زبان هفته گذشته، زمانی که آنها گفتند که برخی محدودیت های بیشتر در سیاست پولی ممکن است در ماه های آینده مناسب باشد; قبلاً، آنها خاطرنشان کردند که سفت کردن بیشتر “احتمالا” مناسب خواهد بود.

24/03 پنجشنبه | 12:30 GMT | سفارشات کالاهای بادوام USD (FEB)

اقتصاد ایالات متحده حول محور روند مصرف می چرخد، با توجه به اینکه تقریباً 70 درصد از تولید ناخالص داخلی توسط عادات خرج کردن مشاغل و مصرف کنندگان تشکیل می شود. به این ترتیب، سفارشات کالاهای بادوام گزارش می شودفشارسنج مهمی در اقتصاد ایالات متحده ایجاد کند. کالاهای بادوام اقلامی هستند با طول عمر سه سال یا بیشتر – از یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا اتومبیل و هواپیما. این موارد معمولاً به سرمایه‌گذاری یا تأمین مالی بیشتری برای تضمین نیاز دارند، به این معنی که معامله‌گران می‌توانند از گزارش به عنوان نماینده‌ای برای اطمینان و سلامت مالی کسب‌وکار و مصرف‌کنندگان استفاده کنند.مطابق با نظرسنجی های احساسات مصرف کننده که آمریکا را نشان می دهدn کسب و کار و مصرف کننده احساس می کنند که دارایی های خود به دلیل افزایش تورم در چند دهه اخیر فشرده شده است.، فوریه انتظار می رود که چاپ کاهش -0 را نشان دهد.5% m/m بعد از +1.6% m/m بدست آوردن در ژانویه.

24/03 پنجشنبه | 13:45 GMT | USD Markit Manufacturing PMI Flash (MAR)

با پایان یافتن سه ماهه اول سال 22، اقتصاد ایالات متحده با یک نبرد سخت مواجه است که با اختلالات زنجیره تامین و فشارهای قیمتی بیشتر شده است. شاخص‌های شتاب اقتصادی شروع به کاهش کرده‌اند، به طوری که انتظار می‌رود شاخص PMI تولیدی مارکیت ایالات متحده در ماه مارس، قرائت اولیه 56.3 از 57.3 را نشان دهد. ردیاب رشد GDPNow فدرال رزرو آتلانتا نیز رشد نسبتاً کندتری را تأیید می کند که در سالانه +1.3٪ قرار دارد.

03/25 جمعه | 09:00 GMT | EUR آب و هوای تجاری Ifo آلمان (MAR)

یکی از تأثیرات اقتصادی تهاجم روسیه به اوکراین، ابری از عدم اطمینان بر اقتصاد اروپا و به ویژه آلمان است. آلمان تقریباً نیمی از گاز، نیمی از زغال سنگ و یک سوم نفت خود را از روسیه وارد می کند. اگرچه تحریم‌های اتحادیه اروپا و ایالات متحده علیه روسیه بر روی غذا و انرژی تاثیرگذار است، اما واقعیت این است که چشم‌انداز تلافی‌جویانه روسیه – محدود کردن صادرات انرژی به آلمان – چشم‌انداز حرکت رو به جلو را مختل کرده است. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز، انتظار می‌رود شاخص فضای کسب‌وکار Ifo آلمان در ماه مارس از ۹۸.۹ به ۹۴.۲ کاهش یابد که ضعیف‌ترین میزان از ژانویه ۲۰۲۱ است.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.