هش ریت کل بیت کوین در ماه دسامبر کاهش یافت زیرا استخراج کنندگان بیت کوین برای کسب سود تلاش می کنند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در حالی که قیمت بیت کوین کمتر از هزینه تخمینی تولید بیت کوین بوده است، هش ریت شبکه از اواسط نوامبر بسیار کاهش یافته است. در حال حاضر، مجموع هش ریت اختصاص داده شده به شبکه بیت کوین پس از کاهش 200 EH/s در شش روز پیش، در امتداد 236 اگزاهش در ثانیه (EH/s)

کد خبر : 288740
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
هش ریت کل بیت کوین در ماه دسامبر کاهش یافت زیرا استخراج کنندگان بیت کوین برای کسب سود تلاش می کنند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در حالی که قیمت بیت کوین کمتر از هزینه تخمینی تولید بیت کوین بوده است، هش ریت شبکه از اواسط نوامبر بسیار کاهش یافته است. در حال حاضر، مجموع هش ریت اختصاص داده شده به شبکه بیت کوین پس از کاهش 200 EH/s در شش روز پیش، در امتداد 236 اگزاهش در ثانیه (EH/s) است.

هشرت بیت کوین کاهش می یابد

هفته اول نوامبر 2022 برای قیمت ارزهای دیجیتال وحشیانه بود زیرا سقوط FTX در کل صنعت به شکلی منفی موج زد. قبل از سقوط FTX، بیت کوین بالاتر از منطقه 20 هزار دلاری معامله می شد و هش ریت کل شبکه قبل از انفجار تقریباً 270 تا 290 اگزاهاش در ثانیه (EH/s) بود.

یک روز پس از اعلام ورشکستگی FTX و هش ریت کل بیت کوین در 12 نوامبر 2022 یک انفجار سریع افزایش یافت. 347.16 EH/s. از آن زمان، هش ریت در 26 نوامبر به زیر محدوده 200 EH/s رسید.

هش ریت کل بیت کوین در ماه دسامبر کاهش می یابد زیرا استخراج کنندگان بیت کوین برای کسب سود تلاش می کنند

در حال حاضر، ماینرهای بیت کوین توانسته اند از منطقه 200 EH/s بالا بروند، به 236 EH/s فعلی که در ساعت 10:15 صبح (ET) در 2 دسامبر 2022 ثبت شده است. مجبور شدند ماشین‌ها را خاموش کنند، در حالی که فقط اپراتورهای قوی زنده می‌مانند.

در زمان نگارش این مقاله، هزینه تخمینی تولید بیت کوین (16956 دلار) به شدت نزدیک به ارزش بازار نقدی دارایی های رمزنگاری پیشرو (16897 دلار) است. پیش از این، هزینه تولید بیت کوین در 30 نوامبر 18313 دلار بود که به طور قابل توجهی بالاتر از ارزش بازار نقدی BTC بود. با کاهش هزینه های تولید BTC، بقای اپراتورهای فعلی را آسان تر می کند.

ماینرهای بیت کوین همچنین انتظار دارند که میزان سختی استخراج بیت کوین بین 6.56 تا 7.9 درصد کمتر از درجه سختی امروز در 5 دسامبر 2022 یا حدود آن کاهش یابد. در حال حاضر، کاهش دشواری استخراج تخمینی می تواند بزرگترین کاهش سختی شبکه در سال 2022 باشد. از 30 نوامبر تا 2 دسامبر 2022، تقریباً 80 اگزاهش قدرت هش از کل هش ریت شبکه حذف شده است.

برچسب ها در این داستان

بیت‌کوین، بیت‌کوین (BTC)، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین، استخراج بیت‌کوین، بخش استخراج بیت‌کوین، پاداش‌های بلوک، زمان‌های بلوک، بلوک‌ها، braiins.com، ذخایر نقدی، تغییر در سختی، هزینه تولید، کریپتو اسلات، تغییر دشواری، هدف‌گیری مجدد دشواری، گلاس‌نود، Hash Price، Macromicro.me، ماینرها، ماینینگ، استخراج بیت کوین، دشواری استخراج، عملیات استخراج، استخرهای استخراج، گزارش استخراج، پرداخت بدهی، فروش بیت کوین

نظر شما در مورد وضعیت فعلی هش بیت بیت کوین چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.