هش ریت لایت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، سختی به دنبال آن است – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] قدرت محاسباتی لایت کوین شبکه بلاک چین در روز چهارشنبه، ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳، در ارتفاع بلوک ۲،۴۱۱،۰۴۸ به بالاترین حد تاریخ (ATH) رسید و به ۷۹۸.۴۳ تراهش در ثانیه (TH/s) رسید. علاوه بر این، درجه سختی لایت کوین نیز در این هفته به بالاترین حد خود رسید و روز بعد به 23,505,031 رسید. قدرت

کد خبر : 312701
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
هش ریت لایت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، سختی به دنبال آن است – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

قدرت محاسباتی لایت کوین شبکه بلاک چین در روز چهارشنبه، ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳، در ارتفاع بلوک ۲،۴۱۱،۰۴۸ به بالاترین حد تاریخ (ATH) رسید و به ۷۹۸.۴۳ تراهش در ثانیه (TH/s) رسید. علاوه بر این، درجه سختی لایت کوین نیز در این هفته به بالاترین حد خود رسید و روز بعد به 23,505,031 رسید.

قدرت محاسباتی لایت کوین در 30 روز 38 درصد افزایش می یابد

مقدار قابل توجهی از هش ریت در 30 روز گذشته به شبکه لایت کوین (LTC) اختصاص داده شده است زیرا قدرت محاسباتی بلاک چین از 576 تراهش در ثانیه (TH/s) در 28 دسامبر 2022 به میزان 38 درصد افزایش یافته است. حداکثر زمانی 798 TH/s در 25 ژانویه 2023 ثبت شد. در حال حاضر، هش ریت لایت کوین در 28 ژانویه 2023، حدود 691 TH/s است که 20 درصد بیشتر از هش ریت ماه گذشته است. قیمت لایت کوین نیز با افزایش 34 درصدی ارزش LTC در برابر دلار آمریکا در 30 روز گذشته افزایش یافته است.

هش ریت لایت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، سختی هم به دنبال آن است
در 25 ژانویه 2023، هش ریت LTC به بالاترین حد خود یعنی حدود 798 TH/s رسید و روز بعد، درجه سختی LTC به 23.50 میلیون رسید.

بالاترین هش 798 تراهش در ثانیه (TH/s) تقریباً 202 TH/s از یک پتاهاش در ثانیه (PH/s) فاصله دارد که معادل 0.798 PH/s است. Viabtc با 192 TH/s یا 27 درصد از کل هش ریت لایت کوین، برترین استخر استخراج لایت کوین است. پس از استخر استخراج کریپتو Viabtc به ترتیب F2pool (121 TH/s)، Antpool (104 TH/s)، Litecoinpool.org (77 TH/s) و Binance (69 TH/s) قرار دارند. هر پنج استخر استخراج لایت کوین نیز از طریق فرآیندی به نام اثبات کار کمکی (AuxPoW) در استخراج ادغام دوج کوین (DOGE) شرکت می‌کنند.

هش ریت لایت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، سختی هم به دنبال آن است
در هفته گذشته، LTC به سختی 3.28% جهش کرد، در 30 روز 14.80% افزایش یافت و طی سه ماه گذشته 32.41% افزایش یافت.

لایت کوین اولین ارز از چند ارز دیجیتال اثبات کار (PoW) خواهد بود که پاداش استخراج خود را به نصف کاهش می دهد، زیرا شبکه آن مقدم بر پروتکل هایی مانند بیت کوین کش (BCH)، بیت کوین (BSV) و بیت کوین (BTC) است. انتظار می‌رود شبکه LTC پاداش خود را از 12.5 LTC به 6.25 LTC در 3 آگوست 2023 یا حدوداً کاهش دهد. دشواری Litecoin در 26 ژانویه به 23.50 میلیون افزایش یافت و در سه روز گذشته 3.28 درصد بیشتر شد. مانند بیت کوین، تنظیم سختی لایت کوین هر 2016 بلاک اتفاق می افتد، اما بلاک های LTC با سرعت حدود 2.5 دقیقه در هر بلوک کشف می شوند.

هش ریت لایت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، سختی هم به دنبال آن است
داده‌های Google Trends در سراسر جهان برای عبارت جستجوی “Litecoin” در 28 ژانویه 2023.

این به این معنی است که تنظیم سختی لایت کوین هر سه روز یک بار هدف گذاری مجدد می کند تا زمان بلاک را در یک نرخ ثابت نگه دارد. در ماه گذشته، سختی 14.80 درصد افزایش یافت و در 90 روز گذشته 32.41 درصد افزایش یافت. LTC بسیاری از سلطه خود را در بازار از روزهای اولیه خود از دست داده است، زیرا زمانی در پایان ژانویه 2014 دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بود. در سال بعد، تقریباً در همان زمان، به سومین ارز سقوط کرد. -بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار در سال های بعد، LTC به تدریج به جایگاه هفدهم فعلی خود سقوط کرد.

علاقه به LTC نیز از سال 2013 کاهش یافته است، زیرا داده های Google Trends (GT) نشان می دهد که از بین امتیاز 1-100، عبارت جستجوی “Litecoin” در سال 2013 به امتیاز 6 رسیده است. در دسامبر 2017، این عبارت به بالاترین امتیاز 100 رسید، اما امروز این امتیاز نیمی از آن چیزی است که در سال 2013 بود، یعنی 3. داده های GT همچنین نشان می دهد که عبارت جستجوی “Litecoin” در پایان سال 2020 افزایش یافته است، و در طول سال 2021 افزایش بسیار بیشتری داشته است. بیشترین علاقه به لایت کوین از نیجریه، هلند، چک، ایالات متحده و اسلوونی است.

برچسب ها در این داستان

در همه زمان‌ها، Antpool، Binance، Bitcoin، Blockchain، قدرت محاسباتی، استخر استخراج رمزنگاری، Cryptocurrency، سختی، F2Pool، Google trends، Halving، Hashrate، Litecoin، Litecoin (LTC)، علاقه Litecoin، Litecoinpool.org، LTC Mining، LTC شبکه، ارزش بازار، پاداش استخراج، شبکه، اثبات کار، تراهش در ثانیه، ViaBTC

با نزدیک شدن به نصف شدن پاداش استخراج بعدی خود در آگوست 2023، فکر می کنید آینده برای شبکه لایت کوین چه خواهد بود؟ نظرات و پیش بینی های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.