هش ریت بیت کوین طی 10 روز 15 درصد جهش کرد، انتظار می رود مشکل استخراج بیت کوین افزایش یابد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] پس از اینکه ماینرهای بیت کوین ده روز پیش با کاهش 1.49 درصدی سختی مواجه شدند، هش ریت شبکه از آن زمان به بعد بیش از 15 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، قدرت پردازش در امتداد منطقه 200 اگزهاش در ثانیه (EH/s) افزایش یافته است، اما انتظار می‌رود افزایش دشواری دیگری در

کد خبر : 178566
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۰
هش ریت بیت کوین طی 10 روز 15 درصد جهش کرد، انتظار می رود مشکل استخراج بیت کوین افزایش یابد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

پس از اینکه ماینرهای بیت کوین ده روز پیش با کاهش 1.49 درصدی سختی مواجه شدند، هش ریت شبکه از آن زمان به بعد بیش از 15 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، قدرت پردازش در امتداد منطقه 200 اگزهاش در ثانیه (EH/s) افزایش یافته است، اما انتظار می‌رود افزایش دشواری دیگری در کمتر از چهار روز رخ دهد.

هش ریت بیت کوین به دنبال کاهش سختی 10 روز پیش افزایش می یابد

هش ریت بیت کوین دو هفته پیش در 27 فوریه 2022 پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ (249 EH / ثانیه) در 15 فوریه به 169 EH / s کاهش یافت. پس از کاهش قدرت پردازش، استخراج کنندگان بیت کوین با کاهش سختی مواجه شدند. برای اولین بار در ماه ها

در 3 مارس، سختی پس از 6 افزایش متوالی دشواری قبلی، 1.49 درصد کاهش یافت. در حال حاضر، سختی استخراج بیت کوین 27.55 تریلیون است و پس از آخرین تنظیم، قدرت پردازش بهبود یافته است.

طبق آمار هش‌ریت بیت‌کوین در 13 مارس 2022، coinwarz.com.

هش ریت بیت کوین از زمان تغییر سختی بیش از 15 درصد و از زمانی که هش ریت دو هفته پیش به 169 EH/s رسید، 29 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، قدرت پردازش شبکه تقریباً 218.11 EH/s است و طی ده روز گذشته توانسته است بالای محدوده 200 EH/s باقی بماند.

با این حال، تنظیم سختی استخراج دوره بعدی قرار است در کمتر از چهار روز اتفاق بیفتد و انتظار می‌رود که 1.03 درصد افزایش یابد. اگر افزایش بیش از 1 درصد اتفاق بیفتد، دشواری استخراج از 27.55 تریلیون به 27.83 تریلیون تغییر خواهد کرد.

Foundry USA همچنان پیشتاز است، استخراج مخفی کاری کاهش می‌یابد، شبکه‌های جایگزین فقط زیر اوج‌های هشرت حرکت می‌کنند.

آمار توزیع هش ریت سه روزه نشان می دهد که Foundry USA برترین ماینر در 72 ساعت گذشته بوده است. عملیات ماینینگ آمریکا دارای 42.42 EH/s است که به بلاک چین بیت کوین اختصاص داده شده است که معادل 21.19 درصد هش ریت امروزی است.

دومین ماینر بزرگ از نظر هش ریت در سه روز گذشته F2pool با 30.93 EH/s قدرت پردازشی است که 15.45 درصد از هش ریت جهانی را نشان می دهد. در زمان نگارش این مقاله، 11 استخر استخراج شناخته شده وجود دارد که هش SHA256 را به زنجیره BTC اختصاص می دهند.

1.33 EH/s یا 0.66٪ از هش ریت جهانی وجود دارد که توسط ماینرهای ناشناس یا مخفی کار انجام می شود. در حالی که شبکه بیت کوین بار دیگر به رکوردهای نزدیک به رکورد نزدیک می شود، چند شبکه دیگر نیز بالاترین رکورد را به ثبت رسانده اند.

مونرو تقریباً در بالاترین حد تاریخ (ATH) با سرعت 2.92 گیگا هش در ثانیه (GH/s) و اتریوم حدود 1.04 پتاهاش در ثانیه (PH/s) حرکت می کند. مانند بیت کوین، هر دو شبکه درست زیر ATH های هش قرار دارند.

برچسب ها در این داستان

Antpool، ATH، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخرهای استخراج بیت کوین، شبکه بیت کوین، شبکه BTC، سختی، افزایش سختی، اتریوم، F2Pool، ریخته گری ایالات متحده، گیگاهش، هش پاور، هاشرات، کاهش هشرات، افزایش هشرت، ماینر، ماینرها، استخراج , سختی ماینینگ, هشرات ماینینگ, استخرهای استخراج, مونرو, پتاهاش

نظر شما در مورد افزایش هش ریت شبکه بیت کوین در 10 روز گذشته و افزایش سختی آینده چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.