هش ریت اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است زیرا ماینرها قبل از ادغام برای استخراج ETH رقابت می کنند – اخبار استخراج بیت کوین

در حالی که جامعه اتریوم در حال آماده شدن برای ادغام و انتقال پروتکل به سیستم اثبات سهام کامل (PoS) است، هش ریت شبکه در 7 آوریل 2022 به بالاترین حد خود (ATH) رسید. روز پنجشنبه، هش ریت اتریوم به حداکثر 1.131 پتاهاش در ثانیه (PH/s) رسید که در 89 روز 13 درصد پرش کرد.

کد خبر : 190686
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
هش ریت اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است زیرا ماینرها قبل از ادغام برای استخراج ETH رقابت می کنند – اخبار استخراج بیت کوین


در حالی که جامعه اتریوم در حال آماده شدن برای ادغام و انتقال پروتکل به سیستم اثبات سهام کامل (PoS) است، هش ریت شبکه در 7 آوریل 2022 به بالاترین حد خود (ATH) رسید. روز پنجشنبه، هش ریت اتریوم به حداکثر 1.131 پتاهاش در ثانیه (PH/s) رسید که در 89 روز 13 درصد پرش کرد.

هش ریت اتریوم از هفته اول ژانویه 13 درصد بالاتر رفته است

انتظار می رود بلاک چین اتریوم امسال از طریق The Merge به یک شبکه اثبات سهام کامل (PoS) تبدیل شود. مشخص نیست که این انتقال چقدر راحت پیش خواهد رفت و در حال حاضر، استخراج‌کنندگان اتریوم (ETH) با حداکثر سرعت ممکن بلوک‌ها را برش می‌دهند.

نمودار هش 3 ماهه از طریق coinwarz.com نشان می دهد که هش ریت اتریوم در 7 آوریل 2022 به 1.131 پتاهاش در ثانیه (PH/s) رسیده است. در 9 ژانویه 2022، هش ریت شبکه اتریوم از منطقه 1.032 PH/s بالاتر رفت. . این بدان معناست که بیش از دو ماه، پس از رسیدن به یک پتاهاش، شبکه شاهد افزایش 13 درصدی قدرت هش بوده است.

در حالی که ماینرها قبل از ادغام برای استخراج ETH رقابت می کنند، هش ریت اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است.
هش اتریوم از 21 مارس 2016 تا 9 آوریل 2022.

هش اتریوم از 21 مارس 2016 به طور تصاعدی افزایش یافته است. در آن روز، هش تقریباً 1.51 تراهش در ثانیه (TH/s) یا 1,510,000,000,000 هش در ثانیه (H/s) بود. هش ریت اتریوم امروزی با 1.131 PH/s یا 1,131,000,000,000,000 H/s، 74800 درصد بیشتر از شش سال پیش است.

در چند وقت اخیر، جوایز استخراج روزانه اتریوم از پاداش استخراج 24 ساعته بیت کوین نیز پیشی گرفته است. در 9 آوریل 2022، درآمد استخراج روزانه اتریوم به مبلغ 88.8 میلیون دلار، 16 درصد بیشتر از 76.4 میلیون دلار پاداش روزانه بیت کوین است.

Ethermine.org Commands Top Pool Position، Innosilicon’s A11 Top Mining Ether Rig است

صبح روز شنبه (ET)، استخر استخراج Ethermine.org برترین عملیات استخراج شبکه با 281.29 TH/s قدرت هش است. F2pool دومین استخر استخراج اتریوم (ETH) با 146.15 TH/s است و پس از آن هش پولین 114.33 TH/s است.

پس از سه استخر برتر استخراج اتریوم به ترتیب Hiveon، 2miners، Flexpool، Antpool، Nanopool، Mining Pool Hub و Ezil قرار دارند. عملیات استخراج اتر برتر Ethermine.org 24.87 درصد از هش ریت شبکه را فرمان می دهد و 290 بلوک از 1000 بلوک اتریوم اخیر یافت شده را می گیرد.

برترین دستگاه ماینینگ آخر هفته از نظر سود، ماینر Innosilicon A11 Pro ETH با 1500 مگا هش در ثانیه (MH/s) یا 1.5 گیگا هش در ثانیه (GH/s) است. A11 Pro با استفاده از نرخ ارز فعلی اتر و 0.12 دلار به ازای هر کیلووات ساعت برق، 69.32 دلار در روز سود تولید خواهد کرد. در همین حال، ماینر Innosilicon A10 Pro+ ETH با 750 MH/s می‌تواند حدود 34.15 دلار در روز سود اتر داشته باشد.

شایعات حاکی از آن است که Bitmain یک Antminer به نام E9 را با قدرت 3 GH/s عرضه خواهد کرد. با این حال، شایعات E9 برای مدت طولانی مورد بحث قرار گرفته است و دستگاه ادعا شده نور روز را ندیده است. اگر وجود داشته باشد، 3 گیگاهرتز بر ثانیه از هش توان 144.81 دلار در روز سود تولید می کند.

برچسب ها در این داستان

1 پتاهاش، 1000 تراهش، 2 ماینر، 61 استخر، Antpool، Bitmain E9، اتر ماینر، استخراج اتر، اتریوم (ETH)، استخراج اتریوم، هش ریت اتریوم، ethermine.org، F2Pool، Flexpool، Higahashno، Higahashno، 1،1، استخراج، استخراج اتریوم، استخراج اتر، استخراج اتریوم (ETH)، استخرهای استخراج، Nicehash، Poolin، PoS، Proof-of-Stake، The Merge

نظر شما در مورد هش ریت اتریوم چیست که ماینرها قبل از انجام The Merge برای یافتن بلاک‌ها به رقابت می‌پردازند؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.